... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

پرسیدم کجا بودی؟
گفت رفته بودم پیش حاج آقا
من گمان کردم کسی از آقایان را دیده و مشغول بازی و صحبت شده
پرسیدم خب حاج آقا چی می‌گفت؟
گفت: «من دیدم حاج آقا یک کلاهی روی سرش دارد، به او گفتم این کلاه را مادرت برایت درست کرده؟ او هم گفت: بله، گفتم کلاهت را می‌دهی به من؟ گفت: این مال خودم است، لازمش دارم. برای تو یکی دیگر میخرم. من هم گفتم پس اگر میخواهی برای من بخری، صورتی اش را بخر...»
آنجا به این حرف‌های نهال خندیدم
وقتی برگشتیم خانه دوستانم تماس گرفتند و گفتند عکس های نهال در اینترنت منتشر شده که دارد با مقام معظم رهبری صحبت می‌کند و ایشان هم می‌خندند.
آنجا تازه فهمیدم که ماجرای کلاه صورتی جزئیات گفتگوی نهال با ایشان است.
عکس آقا را به نهال نشان دادم و گفتم از این حاج آقا کلاه صورتی خواستی؟ که تایید کرد و دوباره همان ماجرا را برایم تعریف کرد.

*

"اگر مجنون ...
... دل شوریده ای داشت

دل لیلی ...
... از او شوریده تـر بـــی"

تصویر: l1l.ir/751
متن: l1l.ir/7d7

آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۱۳:۱۵ - دچارِ فیش‌نگار
    :)
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۰۹:۲۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    عجب
پیوندهای روزانه

آخوند نامسلمان!! مگر داریم؟!

دوشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۰۲ ب.ظ

گویا پس از اعلام نتایج بررسی صلاحیت های کاندیداهای انتخابات مجلس، آقای ایکس صحبتی داشته اند پیرامون اینکه چگونه شورای نگهبان یک روحانی را به دلیل عدم التزام به اسلام رد صلاحیت می کند و پس از آن هم جماعتی این جمله را پیراهن عثمان کرده اند.

از مسائلی مانند اینکه آیا این امر به راستی رخ داده و به فرض رخ دادن، شخص یاد شده که بوده و نظر شورای نگهبان به کدام شواهد و ادله بازمی گردد صرف نظر کرده اما در راستای مطلب یاد شده سوالاتی برایمان مطرح می شود.

اولا نظر آقای ایکس پیرامون صدور فرمان تخریب یک مسجد از جانب شخص پیامبر اسلام (ص) چیست؟ حال آنکه ایشان نه تنها دستور تخریب آن مسجد را صادر کرده اند بلکه بنا کننده آن مسجد را فاسق خطاب نموده اند. چنین تضادی میان پیامبر خدا و بنا کننده محل عبادت در درگاه خدا چگونه ممکن است؟!

دوما تقاضا می شود آقای ایکس نظر خود را پیرامون این جمله حضرت امام (ره) بیان فرمایند که فرمودند "ساواکی پیش من محترمتر است از آخوند فاسد". چگونه ممکن است فقیه بزرگی چون حضرت امام به این موضوع آگاه نبوده باشند که یک فرد ملبس به لباس روحانیت نمی تواند فاسد باشد و یا به عبارتی بهتر است بگوییم التزام به اسلام نداشته باشد؟!

از دوستان تقاضامندیم اگر از نظر جناب آقای ایکس پیرامون دو سوال ذکر شده آگاهی دارند ما را نیز مطلع نمایند تا بلکه به نور آگاهی روشن شویم.

با تشکر


بچه دو ساله نوشت :

ی روحانی میتونه التزام به اسلام نداشته باشه همون طور که ی پلیس میتونه التزام به قانون نداشته باشه. مثل پلیس آمریکایی که آدم میکشه پلیس مکزیکی که با باند مواد همکاری میکنه پلیس ایتالیایی که از مافیا رشوه میگیره و پلیس عزیز خودمون که کار راه نمیندازه. روشن شدی جناب ایکس!

نظرات  (۴)

سلام علیکم

مطمئن هستین مسجدی که گفته شده مسجد ضرار نبوده؟

زیاد از متن سر در نیاوردم.. ولی شاید مسجدی که حضرت رسول دستور تخریبش رو دادن مسجد ضرار بوده

التماس دعای فرج
پاسخ:
سلام علیکم
درسته ، منظور مسجد ضرار بود و نقشه های منافقان ساکن مدینه
۰۵ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۲۸ فاطمه دریایی
یه پلیس رو هم یه بار تو بخش بستری کردن که زندانی بود...
متهم بود به دزدیدن یه دختر بچه...
پاسخ:
واقعا؟؟!!
۰۶ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۳۴ سعادت سلیمانی
هر قشری خوب و بد داره و توی هر صنفی یه سری آدم ها پیدا میشن که مایه ننگ و آبروریزی هستند.
پاسخ:
متاسفانه همینطور هست
به قول یکی از بزرگان ... نگوید که فلان روحانی، دزدی کرده ... بگوید که دزده، لباس روحانیت رو پوشیده ...
پاسخ:
درسته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">