... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

پرسیدم کجا بودی؟
گفت رفته بودم پیش حاج آقا
من گمان کردم کسی از آقایان را دیده و مشغول بازی و صحبت شده
پرسیدم خب حاج آقا چی می‌گفت؟
گفت: «من دیدم حاج آقا یک کلاهی روی سرش دارد، به او گفتم این کلاه را مادرت برایت درست کرده؟ او هم گفت: بله، گفتم کلاهت را می‌دهی به من؟ گفت: این مال خودم است، لازمش دارم. برای تو یکی دیگر میخرم. من هم گفتم پس اگر میخواهی برای من بخری، صورتی اش را بخر...»
آنجا به این حرف‌های نهال خندیدم
وقتی برگشتیم خانه دوستانم تماس گرفتند و گفتند عکس های نهال در اینترنت منتشر شده که دارد با مقام معظم رهبری صحبت می‌کند و ایشان هم می‌خندند.
آنجا تازه فهمیدم که ماجرای کلاه صورتی جزئیات گفتگوی نهال با ایشان است.
عکس آقا را به نهال نشان دادم و گفتم از این حاج آقا کلاه صورتی خواستی؟ که تایید کرد و دوباره همان ماجرا را برایم تعریف کرد.

*

"اگر مجنون ...
... دل شوریده ای داشت

دل لیلی ...
... از او شوریده تـر بـــی"

تصویر: l1l.ir/751
متن: l1l.ir/7d7

آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۱۳:۱۵ - دچارِ فیش‌نگار
    :)
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۰۹:۲۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    عجب
پیوندهای روزانه

آمریکا آسفالت شد ...

پنجشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۱۴ ب.ظ

جاتون خالی ، کلی با شعارهایی که مادر داده حال کردیم. همسایه ها که دیگه بماند. پلاکارد مرگ بر اسرائیل رو هم گذاشتیم روی طاقچه زیر عکس امام .

حاجی پناهیان هم تو قم کولاک کرد، با رادیو گوشی گوش کردیم.


پی نوشت :

مطالب بعضی وبلاگ ها خاطرات آدم رو زنده می کنند مثل الان که یک بزرگواری از مسئولانی نوشته بودند که یادشون رفته قول آسفالت جاده روستاشون رو دادند.

ی جاده داشت روستای پدریه مادرم که دکتر نوبخت چهار دوره قول میداد آسفالتش میکنه آخرشم نکرد که نکرد. بعدش احمدی نژاد اومد جاده های روستایی استان رو دستور داد آسفالت کنند. هشت سال بعد که دوره احمدی نژاد تموم شد نوبخت شد معاون رئیس جمهور رفت تو تلویزیون گفت "دل ما با کسی که سال 84 پیروز شد اصلاً صاف نشد و هیچ وقت نتوانستیم او را به عنوان مظهر جمهوریت مردم فهیم و با فرهنگ و صادق جمهوری اسلامی ایران بدانیم".

نکته جالبش اینه که دور دوم انتخابات 84 پیرمرد پیرزنهای سن بالای روستاهای اون منطقه که بی سواد بودن و اسم خودشونم بلد نبودن بنویسند، به خاطر این موجودی که مظهر جمهوریت نظام نبوده ، رفتن نوشتن عبارت "محمود احمدی نژاد" رو یاد گرفتن که ی وقت مسئولین شورای محل اسم حاج آقا خاطره رو به جای اون براشون ننویسند.

نظرات  (۶)

بله شد
پاسخ:
عه این نینی با این پاپیون قرمزش چه نازه
شما طرفدار احمدی نژاد هستید؟
پاسخ:
من فقط طرفدار آقا هستم و بس
آقا هم فقط دو جبهه و جناح برای تقسیم بندی معرفی کردند:
" دو خط بیشتر نیست. یک خط، خط انقلاب و طرفداران انقلاب و امام است؛ یک خط هم، خط دشمنان این انقلاب است"
احسنت
۲۲ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۴۱ سعادت سلیمانی
نوبخت سخنران مراسم 22 بهمن توی شیراز بود متاسفانه
پاسخ:
خدا صبرتون بده

نمی دونم چرا هیچ روزنامه یا سایت یا فردی انقلابی نزد توی دهن آقای نوبخت که «شما جسارتا غلط می کنید که نماینده منتخب ملت رو (هرکس که باشد) نمی پذیرید و او رو مظهر جمهوریت نمی دونید». مگه منتخب ملت الزاما باید مورد پسند جنابعالی باشه؟ الان مثلا آقای روحانی مورد پسند ما نیست، بگیم «دلمون صاف نیست و ایشون رو به عنوان نماینده جمهور به رسمیت نمی شناسیم»؟

کفر آدم رو درمیارن یه مشت سیاستباز بی اعتنا به دین و ملت.

پاسخ:
فرضا که میزدن. مگه دردشون میومد! پوستشون کلفت تر از این حرف هاست
سیاست رسیدگی به وضعیت محرومان در دولت احمدی نژاد سیاست خوبی بود ولی متاسافنه از حوزه های دیگر غافلش کرد. بنده شخصا در فاصله دو متری از خودش شنیدم گفت گور بابای دانشگاه من رای دانشگاهیا رو نیخوام! رای کرمان و چبهار و روستاهای بندر عباس برای من رای میارن نه دانشگاه! این شاید از نظر رای آوری سیاست خوبی باشه ولی از نظر کارایی عدم همراهی نخبگانی رو به بار میاره. متاسافنه تصمیمات هیجانی در دوران احمدی نژاد بیداد میکرد!
عدم توجه به وجهه بین المللی هم نکته بسیار بدی بود. با اپشن داخل سازمان ملل رفتن و لباسهای بد پوشیدن اینها در دیپلماسی عمومی بین المللی وجه کشور رو نباود میکنه! اگر در کشورهای دیگر برید متوجه میشید از ایران چی میدونند و سهم دولت احمدی نژاد در این مسئله بسیار زییاده. 
نداشتن سیاست اقتصادی منسحم و درگیری با تقریبا 100% وزاری اقتصادی اش و سیاست عجیب قریب اقتصادی که از یم طرف رسیدگی به محرومان در برنامه اش بود از طرف دیگر افرادی مثل دکتر پژویان و شاگردانش که خب اگر آشنایی داشته باشید میدونید خط فکریشون همه لیبرال سرمایه داری هست و در اون نوع تفکر تقریبا هیچ برنامه رفاهی برای محرومان در نظر گرفته نمیشه مثل آمریکا که شما پول نداشته باشی میمیری و تمام! پول نداشته باشی حتی سرما هم بخوری کسی یک ورق قرض نمیده بهت. کار و چرخه قتاصدی حرف اولو میزنه و سرمایه داری. و قلب تپنده اون میشهوال استریت. این سیات کجا و سیاست حداقل زبانی محروم گرایی رییس دولت کجا؟
احمدی نژاد اشتباهات ویرانگری داشت و سالها طول میکشه جبران بشه. ارزش پول ملی و دارایی های مللی یک شبه یک سوم شد! اینها رو تا وقتی از داخل ایران نگاه کنی نمیشه خیلی لمس کرد وقتی از ایران خارج میشی میفهمی چه شاهکارهایی داشته در طول 8 سال.
پاسخ:
احمدی نژاد هم مثل تمام دولت های دیگه. کدوم دولت تو ایران در کنار اقدامات مثبتش اقدامات ویرانگر نداشته. بله همون طور که نقطه مثبتش به قول آقا زنده کردن شعار های انقلاب بود نقطه منفیش هم باز به قول آقا بی توجهی به اقتصاد مقاومتی بود. تا جایی که به نظر من تو اقتصاد و فرهنگ به خودزنی رسید.
ولی بحث نقد احمدی نژاد نبود ، بحث نگاه خطرناک جناب نوبخت و یک طیف سیاسی خاص بود. با تمام نقد هایی که به روحانی دارم هرگز به خودم اجازه ندادم لحظه ای مطلبی که جناب نوبخت گفت رو در موردش به ذهنم خطور نکنه. چه برسه که به زبون بیارم، حالا تو تلویزیون و رسانه گفتن که جای خود داره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">