... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

پرسیدم کجا بودی؟
گفت رفته بودم پیش حاج آقا
من گمان کردم کسی از آقایان را دیده و مشغول بازی و صحبت شده
پرسیدم خب حاج آقا چی می‌گفت؟
گفت: «من دیدم حاج آقا یک کلاهی روی سرش دارد، به او گفتم این کلاه را مادرت برایت درست کرده؟ او هم گفت: بله، گفتم کلاهت را می‌دهی به من؟ گفت: این مال خودم است، لازمش دارم. برای تو یکی دیگر میخرم. من هم گفتم پس اگر میخواهی برای من بخری، صورتی اش را بخر...»
آنجا به این حرف‌های نهال خندیدم
وقتی برگشتیم خانه دوستانم تماس گرفتند و گفتند عکس های نهال در اینترنت منتشر شده که دارد با مقام معظم رهبری صحبت می‌کند و ایشان هم می‌خندند.
آنجا تازه فهمیدم که ماجرای کلاه صورتی جزئیات گفتگوی نهال با ایشان است.
عکس آقا را به نهال نشان دادم و گفتم از این حاج آقا کلاه صورتی خواستی؟ که تایید کرد و دوباره همان ماجرا را برایم تعریف کرد.

*

"اگر مجنون ...
... دل شوریده ای داشت

دل لیلی ...
... از او شوریده تـر بـــی"

تصویر: l1l.ir/751
متن: l1l.ir/7d7

آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۱۳:۱۵ - دچارِ فیش‌نگار
    :)
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۰۹:۲۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    عجب
پیوندهای روزانه

نسل های تکراری دغدغه های تکراری

شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۵۰ ب.ظ

صفحه اینستایم را باز میکنم حالم بهم میخورد. باز 22 اسفند ، باز توهین به بسیج و بسیجی و انقلاب و رهبری. نه اینکه عجیب باشد ها ، نه! عادی ست ، خیلی عادی. ولی تعجبم از میزان تلاش و همت شان هست بر نفهمیدن و خود به نفهمی زدن. به قول استادی، اینها اگر قرار بود بفهمند، از به گردن خوردن تیری که قرار بود به صورت بخورد و از ضاربی که 88 پای ثابت ستاد فتنه بود، میفهمیدند ولی حیف که این جماعت کجا و فهمیدن کجا.


پی نوشت :

از وجود امثال او خوشحالم اما به رسم طبیب بودن دردکشیده میدانم این دغدغه ها آن هم دم المپیاد و قبل کنکور میشود ...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۲

نظرات  (۲)

پا جای پای "آبجی خانوم" گذاشته "بی هیچ" کم و کسری :)
زندگی بی درد هم که مفت نمی ارزه، مگه نه؟
پاسخ:
انصافا قلمش از همین حالای من خیلی بهتره ، اون موقع ها که دیگه هیچ :)
باید ازش بپرسم پاش رو جای پای کی گذاشته :)

یک وقت هایی احساس میکنی یک دستی اومده قلبت رو کنده گذاشته کف دستت
مثل امروز که تو این شهر شلوغ همه مشغول بخر و بریز و بپاش، سرم رو بالا کردم دیدم بنر شهید مدافع حرم شهرمون رو زدند یک بخشیش عکس خودش بود که دو تا بچه کوچیکش رو بغل کرده بود یک بخشیش هم با لباس نظامی بچه های سوری رو بغل کرده بود ناز می کرد
این مظلومیت حق این شهدا نیست ...
۲۲ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۳۰ . خانم الف .
اینستا کم کم داره غیرقابل تحمل میشه واسم..
پاسخ:
بدجور بوی اسرائیل میده ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">