... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

پرسیدم کجا بودی؟
گفت رفته بودم پیش حاج آقا
من گمان کردم کسی از آقایان را دیده و مشغول بازی و صحبت شده
پرسیدم خب حاج آقا چی می‌گفت؟
گفت: «من دیدم حاج آقا یک کلاهی روی سرش دارد، به او گفتم این کلاه را مادرت برایت درست کرده؟ او هم گفت: بله، گفتم کلاهت را می‌دهی به من؟ گفت: این مال خودم است، لازمش دارم. برای تو یکی دیگر میخرم. من هم گفتم پس اگر میخواهی برای من بخری، صورتی اش را بخر...»
آنجا به این حرف‌های نهال خندیدم
وقتی برگشتیم خانه دوستانم تماس گرفتند و گفتند عکس های نهال در اینترنت منتشر شده که دارد با مقام معظم رهبری صحبت می‌کند و ایشان هم می‌خندند.
آنجا تازه فهمیدم که ماجرای کلاه صورتی جزئیات گفتگوی نهال با ایشان است.
عکس آقا را به نهال نشان دادم و گفتم از این حاج آقا کلاه صورتی خواستی؟ که تایید کرد و دوباره همان ماجرا را برایم تعریف کرد.

*

"اگر مجنون ...
... دل شوریده ای داشت

دل لیلی ...
... از او شوریده تـر بـــی"

تصویر: l1l.ir/751
متن: l1l.ir/7d7

آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۱۳:۱۵ - دچارِ فیش‌نگار
    :)
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۰۹:۲۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    عجب
پیوندهای روزانه

دختر خورشید و ماه

چهارشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۲۵ ب.ظ

 قال الامام العصر و الزمان (عج):

وَ فی إِبْنَه رَسُولِ اللّهِ (صلى الله علیه وآله وسلم) لی أُسْوَه حَسَنَه

دختر رسول خدا (ص) براى من، اسوه و الگویى نیکو است.

بحارالأنوار. ج53. ص180. ح9


+تلاوت سوره مبارکه کوثر - استاد شحات انور

+مدح دختر خورشید و ماه ، زهره ی زهرا (س) - حاج میثم مطیعی

+مولودی زائر بهشت نور - حاج امیر عباسی

+نماهنگ یا بضعة المختار - ملا باسم کربلایی

+سرود فاطمه الزهرا (س) - گروه سرود بوسنیایی کوثر  (جهت آشنایی بیشتر اینجا )


و اما بعد ...


امام خمینی (ره) :

عنایتی که اسلام به بانوان دارد بیشتر از عنایتی است که بر مردان دارد. زن‌ها بیش از مردان بر ملت‌ ها حق دارند. قرآن انسان‌ ساز است و زن‌ ها نیز انسان‌ سازند. اگر زن های انسان‌ ساز از ملت ها گرفته بشود، ملت ها شکست خواهند خورد منحط خواهند شد. زن ها هستند که ملت ها را تقویت می‌‌کنند، شجاع می‌‌کنند ... مقام زن مقام والاست، عالی رتبه هستند.  (صحیفه امام. ج‌‌6. ص299 - 13 اسفند 1357)

امام خامنه ای (حفظه الله ) :
همت کنید بر روی خواسته‌های نفسانی پا بگذارید، فقط برای خدا بخواهید. اگر شما این‌ جور شدید همه مان خوب می‌شویم، هم مردهایمان هم فرزندانمان. کلیدِ [حل] مشکل زن است؛ لذا گفتند بهشت در زیر قدم زنان است، مادران است. از اینجا شروع می‌ شود، از زنها شروع می‌شود. اگر شما که کلید بهشت زیر قدمتان هست، اگر شما خوب شدید- آنجور خوب‌ ها - هم مردها خوب خواهند شد، هم بچه‌ ها خوب خواهند شد. بچه‌ ها یعنی دخترها و پسرها. وقتی دخترها و پسرها خوب شدند یعنی نسل آینده یکسره خوب است. می‌دانید این به چه معناست؟ به معنای تداوم انقلاب، یعنی کلید تداوم انقلاب دست شماهاست. (30/11/61)

پی نوشت :
سلام ، عیدتون با تاخیر مبارک 
چرا حجم اینترنت بد موقع باید تموم بشه ...

نظرات  (۳)

۱۱ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۱۱ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
چرا حجم اینترنت بد موقع باید تموم بشه ...

چون دوستداره وظیفه اش و قانونش همینه :)))


ایام مبارک
با تاخیر تبریک میگم :)
حرفا اقا گاهی اعصاب خورد کن میشه:(
پاسخ:
سخته :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">