... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

پرسیدم کجا بودی؟
گفت رفته بودم پیش حاج آقا
من گمان کردم کسی از آقایان را دیده و مشغول بازی و صحبت شده
پرسیدم خب حاج آقا چی می‌گفت؟
گفت: «من دیدم حاج آقا یک کلاهی روی سرش دارد، به او گفتم این کلاه را مادرت برایت درست کرده؟ او هم گفت: بله، گفتم کلاهت را می‌دهی به من؟ گفت: این مال خودم است، لازمش دارم. برای تو یکی دیگر میخرم. من هم گفتم پس اگر میخواهی برای من بخری، صورتی اش را بخر...»
آنجا به این حرف‌های نهال خندیدم
وقتی برگشتیم خانه دوستانم تماس گرفتند و گفتند عکس های نهال در اینترنت منتشر شده که دارد با مقام معظم رهبری صحبت می‌کند و ایشان هم می‌خندند.
آنجا تازه فهمیدم که ماجرای کلاه صورتی جزئیات گفتگوی نهال با ایشان است.
عکس آقا را به نهال نشان دادم و گفتم از این حاج آقا کلاه صورتی خواستی؟ که تایید کرد و دوباره همان ماجرا را برایم تعریف کرد.

*

"اگر مجنون ...
... دل شوریده ای داشت

دل لیلی ...
... از او شوریده تـر بـــی"

تصویر: l1l.ir/751
متن: l1l.ir/7d7

آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۱۳:۱۵ - دچارِ فیش‌نگار
    :)
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۰۹:۲۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    عجب
پیوندهای روزانه

هوا رو دست کم نگیرید ، مخصوصا هوای سازمان ملل

چهارشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۵۵ ق.ظ

این جشنواره برای برگزاری به اجازه نیاز ندارد. ما باید برای مهمانان این مراسم ویزا صادر کنیم و فرض ما بر این است که افراد نژادپرست و حامی خشونت به این جشنواره دعوت نشده اند. چرا آمریکا Ku Klux Klan (یک گروه نژاد پرست) دارد؟ آیا دولت آمریکا نسبت به این سازمان که فعالیتی نفرت پراکنانه و نژاد پرستانه دارد مسئول است؟ ساختار ایران یکپارچه نیست. دولت ایران هیچ جشنواره کاریکاتوری مشابه آن چه شما درباره اش صحبت می کنید را نه به راه انداخته است و نه پشتیبانی کرده است. هرگاه شما سازمان هایتان را از انجام چنین اعمالی بازداشتید بعد در مورد کشورهای دیگر صحبت کنید!

+ظریف در گفتگو با سایت نیویورکر


ما بحث نژاد پرستی را به شدت نفی می‌کنیم و اینکه ایشان ما را با نژادپرستان مقایسه کرده‌اند مقداری از عزتی که ما را به عنوان ام القرای کشورهای اسلامی می‌شناسند، به دور است. یعنی از ایشان انتظار نمی‌رفت که در برابر چنین مبحثی که بر پایه دفاع از مردم مظلوم دنیا است این طور تند واکنش دهند.

+پاسخ شجاعی به اظهارات ظریف در گفتگو با باشگاه خبرنگاران

+پاسخ شجاعی به اظهارات ظریف در گفتگو با روزنامه جوان


سال 84 بود که موج جدید اهانت ها به پیامبر (ص) شروع شد. کمی بعد آقا در مورد این موضوع فرمودند :

" این حرکت زشت اهانت به نبی مکرم اسلام (صلّی اللَّه‌ علیه‌ و آله)، از همه مهمتر است. این قضیه، لیبرال دمکراسییی که غرب، پرچم آن را سرِ دست گرفته است و به آن افتخار می کند، رسوا می کند. آزادی بیان - که آنها دم از آن می زنند - به آنها اجازه نمی دهد که در باب افسانه‌ی کشتار یهودیان - معروف به هلوکاست - کسی تردید بکند. در آن قضیه، جای آزادی بیان نیست! در کشورهای اروپایی، افراد زیادی - از دانشمند و محقق و مورخ و مطبوعاتی و غیره - از ترس جرأت نمی کنند تردیدی را که نسبت به این قضیه در دل‌شان هست، ابراز کنند. بعضیها هم معتقدند قضیه از اصل دروغ است، اما جرأت نمی کنند بگویند؛ چون دیده‌اند هر کس بگوید، مجازات خواهد شد؛ زندان می اندازند، تعقیب می کنند، از حقوق محرومش می کنند؛ اما اهانت به مقدسات یک میلیارد و نیم مسلمان - آن هم بی دلیل، بدون این‌که دعوایی در بین باشد؛ بدون این‌که این طرف اهانتی به آنها کرده باشد - مجاز است و مشمول آزادی بیان! مسأله بر سر آن مطبوعات یا کاریکاتوریستی نیست که صهیونیست‌ها پولی به او داده‌اند که کاریکاتوری بکشد - با اهداف پلیدی که صهیونیست‌ها دارند - و او هم کشیده، بلکه مسأله بر سر زمامداران اروپایی است که از این کار دفاع می کنند و پشت سر این عملِ پست و سخیف قرار می گیرند و به عنوان آزادی بیان، آن را مجاز می شمرند! من حدس میزنم که اصل قضیه، توطئه‌ی عمیق صهیونیستی است. مسأله، مسأله‌ی رو در رو قرار دادن مسلمانان و مسیحیان است؛ چون برای صهیونیست‌ها این مسأله، بسیار حایز اهمیت و لازم است که جامعه‌ی عظیم اسلامی را در سرتاسر عالم در مقابل مسیحیها و مسیحیها را در مقابل مسلمان‌ها قرار بدهند. آن روزی که رئیس جمهور امریکا از دهنش پرید - بعد از قضیه‌ی یازده سپتامبر - و گفت جنگ صلیبی شروع شده و بعد که فهمیدند اشتباه کرده‌اند و نباید می گفتند و بنا کردند به رُفو کردن، آن روز کسی به "نکته" ی قضیه توجه نکرد، که این «جنگ صلیبی» چیست. جنگ صلیبی، جنگ ملت‌های مسیحی و ملت‌های مسلمان است. آنها می خواهند مقدمات آن را فراهم کنند، که ملت‌ها را به جان هم بیندازند. هم مسلمانان عالم، هم مسیحیان عالم، باید خیلی هشیار باشند، تا بازیچه‌ی دست این سیاستمداران خبیث نشوند." +(18/11/84)

کمتر از یک سال بعد، یعنی در سال 85 جشنواره کاریکاتور هولوکاست به همت هنرمندان انقلابی برپا شد. جشنواره ای با حضور هنرمندانی از سراسر دنیا که هلوکاست رو یک دروغ و یا در خوشبینانه ترین حالت یک غلو تاریخی میدونستند و به جنایات رژیم صهیونیستی معترض بودند.

این روزها یازدهمین دو سالانه بین المللی کاریکاتور در حالی با حضور هنرمندانی از 50 کشور جهان در بخش مسابقه کاریکاتور هلوکاست برگزار میشه که زمستان سال گذشته یولی ادلشتین رئیس کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) از بان‌کی‌مون دبیرکل سازمان ملل درخواست کرده بود تا این جشنواره رو محکوم کنه. و حالا هم اظهارات جناب ظریف.

البته در حسن نیت جناب ظریف شکی نیست. اما به هر حال ایشون عمری در هوای سازمان ملل تنفس کردند. سازمان مللی که در زمان بمباران غزه توسط رژیم صهیونیستی ، گروه های مقاومت فلسطینی رو توصیه به خویشتن داری (ساده اش یعنی از خودتون دفاع نکنید و جواب حملات رو ندید) کرد و در اوج بمباران یمن توسط آل سعود ، علیه یمنی ها قطعنامه صادر میکنه.

هوا رو دست کم نگیرید، مخصوصا هوای سازمان ملل رو، و خصوصا هوای آمریکایی رو.


پی نوشت :

میگم بازم صد رحمت به خبرنگار نیویورکر که بین معقول و معقول تر مقایسه مون کرد. جناب ظریف که نژادپرست مون کرد گذاشت کنار.
+
آنچه اندر احوالات یقه دیپلمات بعضی ها گفته بودم ...

نظرات  (۶)

۰۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۵۶ خانم الفــــ
قبل از اینکه پست رو بخونم،خواستم بگم، خیلی این روحیه شما رو دوست دارم :) اینقدر حساس به مسائل سیاسی.
پاسخ:
ممنون بانو
منم این روحیه م رو دوست دارم :)
و ایضا اون مطالب شما رو که کتاب و دفتر و جزوه رو میزتون پخش و پلاست و مشغول مطالعه اید :)
۰۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۱:۰۴ خانم الفــــ
:) منم تمایل شدید دارم به دیدن همچین تصویرهایی...هرجا باشه،عین تشنه ای که اب دیده میدوم سمتش:)

+راهکاری برای فهم بهتر مسائل سیاسی و قدرت تحلیل دارید بگید لطفا
پاسخ:
آخی ، خب بیشتر بذار ما هم عشق کنیم دیگه :)

+اهم ، بله ، میفرمودم خدمتتون ، الکی مثلا من از این تحلیلگرای ماهرم :)
ولی جدای شوخی این سوال رو قبلاها ،قبل از اینکه سیاسی نویس بشم، از استادم پرسیدم. بهم گفتند قبل از تحلیل باید توانایی تشخیص خبر از تحلیل رو پیدا کنی. مرحله بعد مطالعه ست. و مطالعه هم که خودت بهتر میدونی بانو که حد و مرز نداره :)
۰۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۱:۱۵ خانم الفــــ
:) ممنونم بانو.
ان شاءالله عمل میکنم.
پاسخ:
خواهش میشود :)
ان شاالله
شما میتونی :)
من میدونم
۰۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۱:۲۵ خانم الفــــ
:) ان شاءالله با دعای شما :)
پاسخ:
ان شاالله :)
۰۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۱:۴۸ سیّد محمّد جعاوله
همه مشکلات حل میشه
ولی این سازمان ملللللللللللللللللللللللللللللللل
پاسخ:
فلسفه وجودیش همینه

البته همه مشکلات هم که حل بشه فکر نکنم مشکل میکروفون و سیستم صوتی تو ایران حل بشه
۰۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۱۱ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام

سازمان ملل جایی است برای کشورهای غیر متحد 
پاسخ:
سلام علیکم

چه عرض کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">