... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

پرسیدم کجا بودی؟
گفت رفته بودم پیش حاج آقا
من گمان کردم کسی از آقایان را دیده و مشغول بازی و صحبت شده
پرسیدم خب حاج آقا چی می‌گفت؟
گفت: «من دیدم حاج آقا یک کلاهی روی سرش دارد، به او گفتم این کلاه را مادرت برایت درست کرده؟ او هم گفت: بله، گفتم کلاهت را می‌دهی به من؟ گفت: این مال خودم است، لازمش دارم. برای تو یکی دیگر میخرم. من هم گفتم پس اگر میخواهی برای من بخری، صورتی اش را بخر...»
آنجا به این حرف‌های نهال خندیدم
وقتی برگشتیم خانه دوستانم تماس گرفتند و گفتند عکس های نهال در اینترنت منتشر شده که دارد با مقام معظم رهبری صحبت می‌کند و ایشان هم می‌خندند.
آنجا تازه فهمیدم که ماجرای کلاه صورتی جزئیات گفتگوی نهال با ایشان است.
عکس آقا را به نهال نشان دادم و گفتم از این حاج آقا کلاه صورتی خواستی؟ که تایید کرد و دوباره همان ماجرا را برایم تعریف کرد.

*

"اگر مجنون ...
... دل شوریده ای داشت

دل لیلی ...
... از او شوریده تـر بـــی"

تصویر: l1l.ir/751
متن: l1l.ir/7d7

آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۱۳:۱۵ - دچارِ فیش‌نگار
    :)
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۰۹:۲۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    عجب
پیوندهای روزانه

فکر کنم از تاثیرات روز انتخابات بود

جمعه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۱۹ ب.ظ

امروز که +نامه جناب ظریف به بان کی مون رو خوندم حقیقتا دلم براشون سوخت.(این میزان مهر و محبت دل رحمی از من!!!). بنده خدا آخرش رفت به سازمان ملل شکایت کرد. به قول خودش گویا بعد عمری تازه احترامش رو نسبت به عدالت دستگاه قضایی آمریکا از دست داده. و البته گویا اعتراضات ایمیلی جناب عراقچی کار به جایی نبرد و آخرش مجبور شدند شکایت رو ببرند در خونه مترسک ِ کدخدا. حالا بماند که آخرشم نفهمیدیم چرا وقتی خود جناب ظریف گفت روزی دو سه بار با جان کری تلفنی صحبت میکنه ، این آقای عراقچی اینقدر اصرار به ایمیل زدن داشت. خب سید ، حالا که روابط اینقدر گرمابه و گلستان هست میذاشتی تلفنی حل و فصل کنند دیگه. آها ، ببخشید . الان یادم اومد روابط اونقدر هم گرمابه و گلستان نیست چون دیدار حضوری و خصوصی و این حرفا هم چاره ساز نبوده.

به هر حال میگفتم. امروز کلی دلم برای جناب ظریف سوخت. طفلکی حتی نمیتونه به کمیسیون برجام شکایت کنه. چون طبق همون سندی که خود آقایون سرداران دیپلماسی لبخند امضاء کردند، حداکثر 65 روز بعد شکایت ایران، بساط برجام بسته میشه و همون چهار تا تحریم برداشته شده هم بر میگرده. اونوقته که بنده خدا از یک طرف باید بد و بیراه حامیای سبز و بنفشش رو بشنوه و از یک طرف چوب توبیخ من و امثال من رو که مدام تذکرات آقا و اساتیدمون رو و بند های تایید مشروط برجام رو میکوبیم بر سرشون که مگه نگفتیم اینا غیر قابل اعتمادند ، حالا با این سانتریفیوژهای به باد رفته و اورانیوم های از دست رفته و قلب در آورده سیمان پر شده راکتور اراک چه غلطی میخواید بکنید. طفلک! خدا بهش رحم کنه و خودش گره از کار مسلمین باز کنه.


اصل نوشت :

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لَنْ تَرْضی‏ عَنْکَ الْیَهُودُ وَ لاَ النَّصاری‏ حَتَّی تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ قُلْ إِنَّ هُدَی اللَّهِ هُوَ الْهُدی‏ وَ لَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْواءَهُمْ بَعْدَ الَّذی جاءَکَ مِنَ الْعِلْمِ ما لَکَ مِنَ اللَّهِ مِنْ وَلِیٍّ وَ لا نَصیرٍ

هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد ، مگر آنکه از کیش آنان پیروی کنی. بگو : «تنها هدایتِ خداست که هدایت [واقعی] است». و اگر از هوی و هوسهای آنان پیروی کنی، بعد از آنکه آگاه شده ای، هیچ سرپرست و یاوری از سوی خدا برای تو نخواهد بود. (120 بقره)

نظرات  (۱۱)

باید دعوتش کنم جلسه خصوصی یکم نصیحتش کنم شاید ادم شد:|
طفلی:`|
پاسخ:
الان از تصور اینکه گذرش قراره بیفته به خودت بیشتر دلم براش سوخت
به عبارتی ته دیگ گرفت :/
من وارث برحق فداییان اسلامم:))
پاسخ:
آخ آخ سید :/

حیف در حکومت غیر طاغوتی نمیشه به روش سید عمل کرد :)
من با رئیس بزرگ صحبت میکنم اجازه میگیرمB-)
پاسخ:
برو برو شر درست نکن برامون بچه جان :/
نمیدونم مستند بعد از خمینی رو دیدید یا نه .... (اگه ندید، حتما مشاهده کنید) ... منتهی دار و دسته حاج آقا خاطره، از همون ابتدای کار، دنبال ایجاد رابطه با آمریکا بودن و همواره از آمریکا سیلی می خوردن ... یعنی واقعا دیگه نمیدونم چی بگم ... یعنی آمریکا هم دیگه داره به خاطر سیلی های پیاپی که به گروه حاج آقا میزنه، خجالت میکشه ... کدخدای بیچاره، گیر بد آدمای افتاده ... بد ... :))))
پاسخ:
مستند رو ندیدم هنوز به دلایلی
ولی امروز لینکش رو تو وبتون دیدم خواستم دانلود کنم که بیان رفت هوا
حاج آقا خاطره که ید طولایی در این زمینه دارند
یعنی اگه جوابی که امام در مورد اون نامه حاج آقا داد رو به من میدادند احتمالا در افق جوری محو میشدم که نشانی ازم پیدا نشه
این چه طرز صحبت با دست راست رئیس بزرگه»:|
پاسخ:
بله بله
ببخشید حق با شماست رئیس :)
B-{)
من ظریف و خیلی دوست دارم
همش میخنده
:)))

پاسخ:
آره خیلی از خنده هاش مستفیض شدیم
http://www.teribon.ir/base/img/2013/11/447840_896.jpg
۱۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۵۵ مردی بنام شقایق ...
سلام


در کمال پر رویی اصن انگار نه انگار!!!

هر چی اوضاع بدتر میشه نیش آقایون بازتر!

یه چیز میگم بابت خنده:
هرگز یه ایرانی رو تهدید نکنید!!! (با لحن ظریف لدفن)

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
سلام علیکم

البته خوبه ها
کاش ما هم یکم رو داشتیم

وقتی با ی تک زنگ تقدیم میشه دیگه چرا تهدید واقعا!
یکدستی رسایی به طرفداران مطهری در مناظره:

http://bayanbox.ir/info/4524301398765550649/%DB%8C%DA%A9%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DB%8C-%D8%B1%D8%B3%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%B7%D8%B1%D9%81%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%B7%D9%87%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B8%D8%B1%D9%87
پاسخ:
عین اسب عرب فقط بلدند دهن باز کنند هار هار کنند
امروز با همین جماعت هم دعوا کردم
جماعت فاقد ذره ای شعور و اخلاق و حیا
۱۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۴۹ مردی بنام شقایق ...
بابا چرا دست از سر ظریف بر نمیدارید؟!
چی میخواید از جونش؟!

دیگه چیکار باید براتون بکنه؟

تحریمارو که برداشت!
روابطمونم که خوب کرد!
پاسپورتمونم که اوکی شد!
عزتمون هم که زیاد شد!
....

دیگه چی از جونش میخواید؟
چرا اینقده بهش گیر میدید این زبون بسته رو؟

تا کی افراط؟
تا کی خودسری؟
تا کی تندروی؟
پاسخ:
کجا دست رو سر آقای ظریف گذاشتم؟!!
نامحرمه ها
دست رو شر ظریفo.O
از این مواردم داشتیم:»
پاسخ:
:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">