... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

پرسیدم کجا بودی؟
گفت رفته بودم پیش حاج آقا
من گمان کردم کسی از آقایان را دیده و مشغول بازی و صحبت شده
پرسیدم خب حاج آقا چی می‌گفت؟
گفت: «من دیدم حاج آقا یک کلاهی روی سرش دارد، به او گفتم این کلاه را مادرت برایت درست کرده؟ او هم گفت: بله، گفتم کلاهت را می‌دهی به من؟ گفت: این مال خودم است، لازمش دارم. برای تو یکی دیگر میخرم. من هم گفتم پس اگر میخواهی برای من بخری، صورتی اش را بخر...»
آنجا به این حرف‌های نهال خندیدم
وقتی برگشتیم خانه دوستانم تماس گرفتند و گفتند عکس های نهال در اینترنت منتشر شده که دارد با مقام معظم رهبری صحبت می‌کند و ایشان هم می‌خندند.
آنجا تازه فهمیدم که ماجرای کلاه صورتی جزئیات گفتگوی نهال با ایشان است.
عکس آقا را به نهال نشان دادم و گفتم از این حاج آقا کلاه صورتی خواستی؟ که تایید کرد و دوباره همان ماجرا را برایم تعریف کرد.

*

"اگر مجنون ...
... دل شوریده ای داشت

دل لیلی ...
... از او شوریده تـر بـــی"

تصویر: l1l.ir/751
متن: l1l.ir/7d7

آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۱۳:۱۵ - دچارِ فیش‌نگار
    :)
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۰۹:۲۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    عجب
پیوندهای روزانه

الدعاء سلاح المومن ...

پنجشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۴۷ ق.ظ

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ ، وَ حَصِّنْ ثُغُورَ الْمُسْلِمِینَ بِعِزَّتِکَ ، وَ أَیِّدْ حُمَاتَهَا بِقُوَّتِکَ ، وَ أَسْبِغْ عَطَایَاهُمْ مِنْ جِدَتِکَ

خداوندا درود بر محمد و خاندان او فرست و سرحد کشور مسلمانان را به عزت خود محفوظ دار و نگاه داران آن را به نیروى خود تقویت فرما و از دارائى خود عطاى فراوان بر ایشان بخش‏   

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ ، وَ کَثِّرْ عِدَّتَهُمْ ، وَ اشْحَذْ أَسْلِحَتَهُمْ ، وَ احْرُسْ حَوْزَتَهُمْ ، وَ امْنَعْ حَوْمَتَهُمْ ، وَ أَلِّفْ جَمْعَهُمْ ، وَ دَبِّرْ أَمْرَهُمْ ، وَ وَاتِرْ بَیْنَ مِیَرِهِمْ ، وَ تَوَحَّدْ بِکِفَایَةِ مُؤَنِهِمْ ، وَ اعْضُدْهُمْ بِالنَّصْرِ ، وَ أَعِنْهُمْ بِالصَّبْرِ ، وَ الْطُفْ لَهُمْ فِی الْمَکْرِ

خدایا درود بر محمد و آل او فرست و شماره‏ ی آنان را بسیار گردان و سلاح آنها را بران کن و حوزه ‏ى آنها را پاس دار و جایگاه آنان را حفظ کن و میان آنان الفت انداز و کار ایشان را سامان ده و آذوقه‏ ى آنها را پى در پى بفرست. هزینه‏ ى معیشت آنان را متکفل باش و به یارى خود بازوى آنان را قوى گردان و به شکیبائى مدد کن و چاره سازى به ایشان آموز

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ ، وَ عَرِّفْهُمْ مَا یَجْهَلُونَ ، وَ عَلِّمْهُمْ مَا لَا یَعْلَمُونَ ، وَ بَصِّرْهُمْ مَا لَا یُبْصِرُونَ

خدایا درود بر محمد و آل او فرست و هر چه را نمى ‏شناسند به آنها بشناسان و هر چه نمى ‏دانند به آنها تعلیم ده و هر چه بینششان بدان نمى ‏رسد به آنها بنماى.

+ متن دعای مرزداران امام سجاد علیه السلام

پی نوشت :

ما فقط می شنویم

ولی او می بیند

شرمنده ام مولای غریبم ...

اللهم عجل لولیک الفرج بحق فاطمة الزهرا سلام الله علیها

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۳
آبجی خانوم

یا سید الساجدین

نظرات  (۳)

۲۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۱:۴۹ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!

ما فقط می شنویم 

ولی او می بیند

شرمنده ام مولای غریبم ...



همین ...
پاسخ:
دقت کردی این "همین" ها هم قابلیت کشتن ما رو داره ...
چه دعای قشنگی بود..
خدا یاور همه ی مسلمان ها باشه انشاالله :)
پاسخ:
ان شاالله
و چقدر این دعاها در حق رزمندگان دوره دفاع مقدس اجابت شده بود..هم امداد غیبی در میدان جنگ بود هم هوای خانواده هاشون در پشت جبهه ها را داشتند..
الذین ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکه الّا تخافوا و لا تحزنوا...
پاسخ:
دعا کز دل برآید ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">