... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

پرسیدم کجا بودی؟
گفت رفته بودم پیش حاج آقا
من گمان کردم کسی از آقایان را دیده و مشغول بازی و صحبت شده
پرسیدم خب حاج آقا چی می‌گفت؟
گفت: «من دیدم حاج آقا یک کلاهی روی سرش دارد، به او گفتم این کلاه را مادرت برایت درست کرده؟ او هم گفت: بله، گفتم کلاهت را می‌دهی به من؟ گفت: این مال خودم است، لازمش دارم. برای تو یکی دیگر میخرم. من هم گفتم پس اگر میخواهی برای من بخری، صورتی اش را بخر...»
آنجا به این حرف‌های نهال خندیدم
وقتی برگشتیم خانه دوستانم تماس گرفتند و گفتند عکس های نهال در اینترنت منتشر شده که دارد با مقام معظم رهبری صحبت می‌کند و ایشان هم می‌خندند.
آنجا تازه فهمیدم که ماجرای کلاه صورتی جزئیات گفتگوی نهال با ایشان است.
عکس آقا را به نهال نشان دادم و گفتم از این حاج آقا کلاه صورتی خواستی؟ که تایید کرد و دوباره همان ماجرا را برایم تعریف کرد.

*

"اگر مجنون ...
... دل شوریده ای داشت

دل لیلی ...
... از او شوریده تـر بـــی"

تصویر: l1l.ir/751
متن: l1l.ir/7d7

آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۱۳:۱۵ - دچارِ فیش‌نگار
    :)
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۰۹:۲۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    عجب
پیوندهای روزانه

تو را در این همه غوغا گم کرده ایم ...

دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۳۱ ق.ظ

واسه شما سوال نشده چرا این روزها کمتر سیاسی مینویسم !

خسته شدم ؟

هرگز

ناامید از مسئولین ؟

اون که چند سالی هست امید اول و آخرمون در بین مسئولین ،  آقاست و بس

پس چی ؟

هیچی!

اون کار رسانه ای که در جریان بودید. الان روزی حداقل تلکس خبری 50-60 تا خبرگزاری جلو چشمم هست . من قبلا فکر می کردم هر کی از ننه باباش قهر میکنه میره فوتبالیست و خواننده میشه ، الان تازه متوجه شدم یک گزینه سومی هم هست به نام ایجاد خبرگزاری. یعنی آن چنان در دریای خبر غرق هستم دیگه نمی دونم از کدوم خبر بنویسم. بخوام بنویسم کلا باید اینجا رو تغییر کاربری بدم به خبرگزاری. بعد قسمت جالبش اینجاست که میخوام خبر تایید کنم یک خط حاشیه هم مینویسم برای مسئول مربوطه. یعنی بنده خدا دیگه فهمیده من نمیتونم سکوت سیاسی اختیار کنم.

بگذریم

این عکس هم که دیگه آشکار هست . شاهکار خبرگزاری اصولگرا و روزنامه اصلاح طلب.

پی نوشت :

دیشب به دوستان حشد الشعبی پاتک زدیم ، امشب به برادران انصارالله.

کی باور میکرد من دوستدار زبان انگلیسی که نمایشنامه انگلیسی میگرفتم دستم به هر تلاشی شده با دیکشنری میخوندم که زبانم خوب بشه به مدد سیاه فکرهای محترم ( هر چه نگاه می کنم نقطه روشنی در وجودشون نمیبینم که بگم روشن فکر) تا این حد فراری و متنفر از انگلیسی بشم. و از اون ور من متنفر از هر چی زبان عربی و قواعدش به مدد  م... و *** (به دلیل مسائل امنیتی سانسور میکنم) و برادران و خواهران محور مقاومت بیفتم به یاد گرفتن زبان عربی ولو در حد چهار تا لغت و جمله دست و پا شکسته. هر چند که باز آخرش کم میارم . باز بحرینی ها خوبند ، اکثرا فارسی بلدند. سوری ها هم یک جوری با انگلیسی دست و پا شکسته جبران میکنم. ولی این عراقی و یمنی ها رو بندگان خدا بعضی وقتا میمونند من چی دارم میگم . خلاصه در حال حاضر کتاب انگلیسی جلومون باز هست ان شاالله برای کنکور ارشد ، عربی هم قرار شد یک سی دی برسه دستم تا بعد ببینیم چه میشود

اصل نوشت :

تو را در این همه غوغا گم کرده ایم...

نظرات  (۶)

سیاست
:|
یعنی حماقت
ابتکار سوتیش چی بوده؟
:|
پاسخ:
به درست و غلط نظرتون کار ندارم
ولی جسارتا اگه الان من بگم
شعر و شاعری
یعنی حماقت
به شما بر نمیخوره
واقعا متاسفم
سلام
واقعا در دنیای امروز همه چیز فراهمه تا انسان به شدت کثرت زده بشه...
از طرفی نمیشه بی تفاوت بود و ورود پیدا نکرد...
از طرفی اگر بخوایم وارد بشیم... خیلی اعتدال نفسانی لازمه تا غرق نشیم...

اما اینها نشانه خوبی هست... در چنین بستری که خطر غرق شدگی بسیار فراهمه... کسانی که عزم بر با همه بودن در عین بی همه بودن میکنن... و موفق به این امر میشن واقعا انسانهای عظیمی میشن...

ان شاالله شما در جرگه این انسانهای عظیم باشید
پاسخ:
سلام علیکم

واقعا درست گفتید
نه میشه بی تفاوت بود ، نه ...

ممنون از دعای خیرتون
ان شاالله
۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۸:۴۶ مردی بنام شقایق ...
سلام

یه مدت به شدت از خبرنگار و خبرگذاری و کارای رسانه ای بدم میومد!

نامردا میومدن از بین حرفای آدم دقیقا اون جایی که خودشون میخواستن رو کپی میکردن و بقیش رو هم خودشون زحمت میکشیدن دیلیت میکردن!!!

خو آخه با مرام! اگه تو میخوای حرف بزنی خب بزن! دیگه چرا زور میزنی از زبون یکی دیگه که صد و هشتاد درجه مخالفته حرف خودتو بزنی!؟!

مثلا رفتیم مناظره درباره بیانیه لوزان!

بعدش متن خبر رو که خوندم دیدم انگار من بیشتر از لوزان دفاع کردم تا اون بنده خدا که مدافعش بود!!!!!!

یه قسمت حرفای بنده این بود:

"بله! بنده هم معتقد هستم دوستان تیم مذاکره کننده همونطور که رهبری فرمودند فرزندان انقلاب هستند و ازین بابت بهشون اعتماد هست و اتفاقا صحبت های ما در راستای حمایتشون هست ولی صرف فرزند انقلاب بودن دلیل اشتباه نکردن نیست!!! ابن مجلم و شمر هم فرزند انقلاب زمان خودشون بودن ولی در یه برهه از تاریخ به دلایلی که اینجا جاش نیست تغییر رویه دادن و شد آنچه که نباید میشد! ما خود این عزیزان رو قبول داریم ولی به نحوه ی کار و روششون نقد داریم. آیا حق داریم نقد داشته باشیم یا اصن مردم آدم نیستن که بخوان حق نقد داشته باشن؟!"


بعد دوستان رسانه ای زحمت کشیده بودن از قسمت ولی به این طرف رو خودشون سانسور کرده بودن و این رو زده بودن:

"بله! بنده هم معتقد هستم دوستان تیم مذاکره کننده همونطور که رهبری فرمودند فرزندان انقلاب هستند و ازین بابت بهشون اعتماد هست."

خلاصه به همین خوبی و گل و بلبلی ما چهار ساعت مناظره کرده بودیم و خودمون خبر نداشتیم!خخخخخخخ
ببین تفاوت ره از کجاست تا به کجا!

جالبیش اینه که خبرگزاری بسیج هم عین همین رو کپی فرموده بودن در راستای دفاع از توافق لوزان!!!!

خلاصه به شدت ازین شغل و بازیهاش لجم گرفته!
پاسخ:
سلام علیکم

منم کار سیاسی بیشتر از کار رسانه ای دوست دارم. حداقل اونجا میشه بی تعارف نظر شخصیش رو ادم بگه.

یاد اون بنده خدا اطلاعاتیه افتادم که اومد دانشگاه. بهش گفته بودن برنامه خصوصیه به ما گفته بودن برنامه عمومیه .
به خبرنگار میگفتم قربون دستت خودت ی جور سانسورش کن ...
چون خیلی نیست که دنبال می کنم می پرسم 
سوریه اید ؟ یا به سوریه ربط دارید ؟ یا چی ؟ :/
پاسخ:
اینجانب به همه جا ربط دارم
فرا بین المللی ام
:))))
به این فرا بین المللی خیلی خندیدم!
اجازه خانم؟ فرابین المللی یعنی چی؟ :))

پاسخ:
ان شاالله همیشه شاد و خندان باشی :)
یعنی فرا بین المللی دیگه
یعنی پس فردا رفتی مریخ ممکنه نوشته های منو اونجا تو روزنامه مریخی ها ببینی :))
سلام
یادمه قبلتر ها خبرگزاری ها رو فحش کش کرده بودم و گذاشته بودم کنار!
انقدر بعضی خبر ها رو احمقانه و مردم فریب و دل مشغولی الکی میدونستم و ازشون متنفر بودم که ... 

مجبورم برای پیدا کردن خبر موثق چند جا رو بخونم و میانگین بگیرم از حرفهاشون. هر چند که همین هم موثق نیست ولی از هیچی بهتره
پاسخ:
سلام علیکم
بنده الان کاملا درکتون میکنم
با این تفاوت که فحش نمیدم ، نفرین میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">