... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

پرسیدم کجا بودی؟
گفت رفته بودم پیش حاج آقا
من گمان کردم کسی از آقایان را دیده و مشغول بازی و صحبت شده
پرسیدم خب حاج آقا چی می‌گفت؟
گفت: «من دیدم حاج آقا یک کلاهی روی سرش دارد، به او گفتم این کلاه را مادرت برایت درست کرده؟ او هم گفت: بله، گفتم کلاهت را می‌دهی به من؟ گفت: این مال خودم است، لازمش دارم. برای تو یکی دیگر میخرم. من هم گفتم پس اگر میخواهی برای من بخری، صورتی اش را بخر...»
آنجا به این حرف‌های نهال خندیدم
وقتی برگشتیم خانه دوستانم تماس گرفتند و گفتند عکس های نهال در اینترنت منتشر شده که دارد با مقام معظم رهبری صحبت می‌کند و ایشان هم می‌خندند.
آنجا تازه فهمیدم که ماجرای کلاه صورتی جزئیات گفتگوی نهال با ایشان است.
عکس آقا را به نهال نشان دادم و گفتم از این حاج آقا کلاه صورتی خواستی؟ که تایید کرد و دوباره همان ماجرا را برایم تعریف کرد.

*

"اگر مجنون ...
... دل شوریده ای داشت

دل لیلی ...
... از او شوریده تـر بـــی"

تصویر: l1l.ir/751
متن: l1l.ir/7d7

آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۱۳:۱۵ - دچارِ فیش‌نگار
    :)
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۰۹:۲۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    عجب
پیوندهای روزانه

هم ردیف مار و عقرب ...

سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۱۵ ب.ظ

یادتان هست گفته بودم به جای سوسک و مارمولک ، از مار و عقرب تا سر حد مرگ می ترسم! حالا میخواهم بگویم یک چیز دیگر هم هست که تا سر حد مرگ می ترساندم، مرد فحاش. شاید حتی این تا سر حد مرگ گفتن هم نتواند میزان این ترس را مشخص کند. +این مطلب را بخوانید به ویژه نظر کاربر " میزان " و " یه زن " را ...


پی نوشت :

چند هفته پیش یک جوانک ژیگول در سلف دانشگاه با رفتارش دیدار دوستی که بعد از ماه ها می دیدمش را تلخ کرد و چند روز پیش یک جوانک مثلا مذهبی و هیئتی با توهین ها و مزاحمت ها و بی حرمتی هایش باعث شد یک شبکه اجتماعی را ترک کنم.

بعدا نوشت :

خوب که فکر میکنم میبینم زن فحاش هم کم ندیده ام! ولی خب آنجا بحث انزجار مطرح است نه ترس.

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۱
آبجی خانوم

فحاشی

نظرات  (۹)

۱۱ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۲۳ دچــ ــــار
من اینگونه نیستم خدا راشکر:)
پاسخ:
الحمدلله
ولی این مورد رو باید دیگران در مورد آدم نظر بدند
خود آدم زیاد متوجه ش نمیشه
۱۱ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۵۴ برمودای خیال
به طور کلی از این وبلاگ خوشم نمیاد ...

به شما هم پیشنهاد میکنم کلا نخوانید این وبلاگ رو ...

+قسمت اعظم رذیله های اخلاقی ، برمیگرده به دوران کودکی و نوجوانی طرف !
اونجا یکی از دلایلی است که یک فرد رو فحاش بار میاره ، زن و مرد هم نداره ، هر چند تعداد مردان فحاش زیادن ، اما در خیابان به طور گذری دورادور شاهد فحاشی های زنان هم بودم... و این نشون میده که هستن ...

+هیچ وقت افراد رو از روی ظاهرشون به مذهبی و غیر مذهبی تقسیم نمیکنم.
و
در اخر ان شاء الله خدا همه را به راه راست هدایت کنه...
پاسخ:
موافقم. من هم اصلا خوشم نمیاد ازش

+ و تاوانش رو مردم و جامعه میدند متاسفانه

+ حق

ان شاالله
خیلی کم دعوا کردم اما معدود دعواهای سختم با کسایی بوده که فحش دادن!
انقدر این مسئله برام خط قرمزه
پاسخ:
خیلی خوب هست که آدم خط قرمز داشته باشه برای خودش
۱۱ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۰۲ سعادت سلیمانی
جای تاسف اونجاست که بد دهنی فحاشی های به ظاهر شوخی طور تو جامعه که رواج پیدا کرده هیچ توی افراد مذهبی و بقول خودمون بچه هیاتی هامون هم داره شیوع پیدا میکنه :(
پاسخ:
متاسفانه
دینمداری باید عقیده شده باشد نه عادت
پاسخ:
حق
۱۱ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۱۷ اسطرلاب ‌‌
آبجی خانوم ترسامون مشترکه:/
من از عقرب نمیترسم ولی ماااار آخ
مرد فحاش که اصلا لرزش دست و اینا در این حد یعنی
پاسخ:
آخ که در همون حد که گفتی حتی ...
۱۱ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۳۷ مـــیـــچـــکـــا بانو
منم از هیچی نمی ترسم جز مار ..
از آدم بددهنم بدم میاد خیلی زیاد ..
حتی از سیگاریا هم بیشتر ..
به نظرم فهم و شعور اصن به مذهب و قیافه و اینا نیس ..
تو این دوره و زمونه اصن نمیشه از ظاهر باطنو فهمید ..
نمونه ش همون جوونک مثلا مذهبی هیئتی ..
..
پاسخ:
سیگار ور که دیگه نگو ...
قضاوت نمیکنم از روی ظاهر ولی تضادها عصبام رو خرد میکنه
اینکه یکی سر فهم آریاییش یا ایمان مسلمونیش بنازه بعد اینطور رفتار کنه ...
۱۱ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۰۶ دختر مسلمان
سلام
کاملا باهات همدردی میکنم در این مورد! از چند خصلت تو دنیا متنفرم و یکی همین فحاشی و بددهنی هست ! 
تضاد بدی هم هست ! خصوصا در مورد کسانیکه ادعای دین دارن... که البته اگر به جای ادعا درد دین بود کار به اینجا ها نمیرسید...
پاسخ:
سلام خواهر
کاملا موافقم
بیخود نگفتند به دینداری و اخلاق خواستگار نگاه کنید
پاسخ:
ولی متاسفانه امروزه این قدر بازیگری رواج پیدا کرده که ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">