... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

پرسیدم کجا بودی؟
گفت رفته بودم پیش حاج آقا
من گمان کردم کسی از آقایان را دیده و مشغول بازی و صحبت شده
پرسیدم خب حاج آقا چی می‌گفت؟
گفت: «من دیدم حاج آقا یک کلاهی روی سرش دارد، به او گفتم این کلاه را مادرت برایت درست کرده؟ او هم گفت: بله، گفتم کلاهت را می‌دهی به من؟ گفت: این مال خودم است، لازمش دارم. برای تو یکی دیگر میخرم. من هم گفتم پس اگر میخواهی برای من بخری، صورتی اش را بخر...»
آنجا به این حرف‌های نهال خندیدم
وقتی برگشتیم خانه دوستانم تماس گرفتند و گفتند عکس های نهال در اینترنت منتشر شده که دارد با مقام معظم رهبری صحبت می‌کند و ایشان هم می‌خندند.
آنجا تازه فهمیدم که ماجرای کلاه صورتی جزئیات گفتگوی نهال با ایشان است.
عکس آقا را به نهال نشان دادم و گفتم از این حاج آقا کلاه صورتی خواستی؟ که تایید کرد و دوباره همان ماجرا را برایم تعریف کرد.

*

"اگر مجنون ...
... دل شوریده ای داشت

دل لیلی ...
... از او شوریده تـر بـــی"

تصویر: l1l.ir/751
متن: l1l.ir/7d7

آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۱۳:۱۵ - دچارِ فیش‌نگار
    :)
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۰۹:۲۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    عجب
پیوندهای روزانه

ماه رمضان پسابرجام!

جمعه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۵۳ ب.ظ

سید یاسر جبرائیلی - پنجشنبه 20 خرداد :

ماجرای آقای روحانی و ماه رمضان پسابرجام!

رئیس جمهور محترم شب گذشته در دیدار اعضای شوراهای عالی کشور  گفتند که بعد از برجام هر روز یک گشایش داریم. گمان می کنم افکار عمومی، تجار، کسبه و حتی مردم عادی کوچه و بازار قضاوت روشنی درباره این ادعای آقای روحانی دارند و  بحران اقتصادی -بویژه رکود و بیکاری- موضوعی نیست که حتی خود دولتمردان هم 5 ماه بعد از اجرایی شدن برجام، آن را کتمان کنند.  اما از این که بگذریم، معنای این تاکید رئیس جمهور محترم  مبنی بر «ضرورت بهره گیری از فرصت ماه مبارک رمضان در فضای پسابرجام» را هر کار کردم درنیافتم. واقعاً ماه مبارک رمضان در فضای پسابرجام چه ویژگی خاصی پیدا کرده که فقط آقای روحانی آن را درک می کند؟ قیمت ها پایین آمده؛ روزها کوتاهتر شده؛دولت سفره افطار پهن کرده؛ فضای معنوی ارتقا پیدا کرده؛... هر کس ماجرا را فهمید ما را هم خبر کند لطفاً!



سید یاسر جبرائیلی - جمعه 21 خرداد :

اینکه آقای روحانی می فرمایند در پسابرجام هر روز یک گشایش داریم، قطعا منظورشان اتفاقاتی از جنس تعطیلی کارخانه ارج نیست. اما دریافت حقوق 200 میلیونی توسط مدیران دولتی حتما گشایش است. دولت را باید درک کرد.


پی نوشت:

حیف که هم ماه رمضان است و نمی شود خیلی حرف ها زد و هم آقا گفتند هوای دولت را داشته باشید. حیف ...

نظرات  (۶)

۲۱ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۰۳ مــاهان (ف.چ)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
جسارته؛ اما هیچ وقت اظهار نظرهای **** ****** آقای روحانی رو نفهمیدم.
پاسخ:
ما ی عبارتی داریم میگیم "بیا می ورجه بینیش" (بیا بشین کنارم) یعنی منم باهات همدردم
البته فکر می کنم آقا گفتند نباید حق و وظیفه رو نادیده گرفت. درسته؟ حرفشون به این معنا نبود که هر کار کردند ما حمایت کنیم و یا سکوت کنیم. یقینا شما بهتر از بنده می دونید.
پاسخ:
جسارتا خب وقتی بنده بهتر میدونم چرا دیگه میگید!
بله منظور حمایت صرف یا سکوت نیست ولی بنده الان به حدی عصبانی ام از دست ایشون که اگر سکوت بشکنم کلا همدلی و همزبانی رو باید کفن کنم
شما ببخشید.. از باب تذکر بود نه معرفت بخشی به استادی چون شما.
یعنی این عصبانیت باعث میشه خلاف حق حرف بزنید؟
حرف من اینه که حق رو باید گفت حتی اگر شامل سنگین ترین انتقادات به دولت و رییس جمهور باشه.
پاسخ:
یکی بود همه ش همین جمله رو میگفت ، اینقدر که از ای این جمله منزجر شدم
بله
نگران نباشید، از انتقاد کم نمیذاریم. گذاشتیم برای بعد فروکش کردن عصبانیت
متوجه نشدم کدوم جمله؟ چرا انزجار؟
پاسخ:
" شما بهتر از بنده می دونید "
حیف
۲۲ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۵۸ برمودای خیال
البته ظاهرا کارخانه ارج ورشکسته و تعطیل نمیشه.
بلکه قراره واگذار بشه .
پاسخ:
یک اصلی داریم که ما بین دوستان بهش میگیم ماستمالیزاسیون
به قول جناب دهباشی تعطیل نمیشه ، معطل میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">