... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

پرسیدم کجا بودی؟
گفت رفته بودم پیش حاج آقا
من گمان کردم کسی از آقایان را دیده و مشغول بازی و صحبت شده
پرسیدم خب حاج آقا چی می‌گفت؟
گفت: «من دیدم حاج آقا یک کلاهی روی سرش دارد، به او گفتم این کلاه را مادرت برایت درست کرده؟ او هم گفت: بله، گفتم کلاهت را می‌دهی به من؟ گفت: این مال خودم است، لازمش دارم. برای تو یکی دیگر میخرم. من هم گفتم پس اگر میخواهی برای من بخری، صورتی اش را بخر...»
آنجا به این حرف‌های نهال خندیدم
وقتی برگشتیم خانه دوستانم تماس گرفتند و گفتند عکس های نهال در اینترنت منتشر شده که دارد با مقام معظم رهبری صحبت می‌کند و ایشان هم می‌خندند.
آنجا تازه فهمیدم که ماجرای کلاه صورتی جزئیات گفتگوی نهال با ایشان است.
عکس آقا را به نهال نشان دادم و گفتم از این حاج آقا کلاه صورتی خواستی؟ که تایید کرد و دوباره همان ماجرا را برایم تعریف کرد.

*

"اگر مجنون ...
... دل شوریده ای داشت

دل لیلی ...
... از او شوریده تـر بـــی"

تصویر: l1l.ir/751
متن: l1l.ir/7d7

آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۱۳:۱۵ - دچارِ فیش‌نگار
    :)
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۰۹:۲۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    عجب
پیوندهای روزانه

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

به نام او


من کاری به سه راه یاسر تهران ندارم. به قبل و بعد ماجرا هم کاری ندارم.

فقط امشب دیدم مهدی خزعلی نامی ـ مثلا نمیدانیم کیست ـ ، نوشته ای نگاشته گویا در جهت افشاگری حقیقت واقعه .مطلب را خواندم تا رسیدم به اینجا که :

|
احسان لاجوردی می نویسد:دختره شیشه رو کشیده پایین به خانومم می‌گه: چرا شما این‌قدر وحشى هستین!

ببینید چقدر بی ادبانه از عروس ریاست مجمع مصلحت نظام یاد کرده و می نویسد " دختره " و بعد همین جمله گویای خشونت و توحش حاکم بر رفتار لاجوردی است که موجب سئوال تعجب برانگیز عروس هاشمی است که :چرا شما اینقدر وحشی هستید؟

باید به خانم هاشمی گفت: کجایش را دیده اید، دهه شصت نبودید که پدرش را ببینید و جواب سئوالتان را بگیرید!

|

دهه شصت یادش بخیر، ما که نبودیم ولی خیلی ها که در دهه شصت بودند، حالا دهه شصت را که هیچ، حتی خودشان را هم فراموش کرده اند. پس عجیب نیست این روزها امثال شهید لاجوردی ، وحشی بشوند.


امثال شهید لاجوردی که در مراسم تودیعش گفت: ﮔﻔﺘﻢ ﻧﻮﺷﻴﻦ ﻧﻔﻴﺴﻲ را آزاد ﻣﻲﻛﻨﻴﺪ ﺗﺎ ﭘﺪرش ﺧﻮﺷﺶ ﺑﻴﺎﻳﺪ، اﻳﻨﻜﻪ ﻣﺮﻛﺰﻳﺖ و ﻣﺤﻮر آزاد ﺷﻮد و زﻳﺮﻣﺠﻤﻮﻋﻪ آن اﻋﺪام ، ﻇﻠﻢ اﺳﺖ . ﭼﺮا ﭘﻨﺞ ردﻳﻒ زﻳﺮ او اﻋﺪام ﺑﺸﻮد اﻣﺎ ﻣﺮﻛﺰﻳﺖ آزاد ﺑﺸﻮد ؟ اﻳﻦ ﻇﻠﻢ اﺳﺖ و اﮔﺮ ﻗﺮار اﺳﺖ ﻳﻚ وﻗﺖ ﺧﺪای ﻧﻜﺮده اﻳﻦ ﻧﻈﺎم ﺟﻤﻬﻮری اﺳﻼﻣﻲ ﻟﻄﻤﻪ ﺑﺨﻮرد، از ﻧﺎﺣﻴﻪ اﻳﻦ ﻇﻠﻢﻫﺎ اﺳﺖ. اﻳﻨﻬﺎ ﻇﻠﻢ اﺳﺖ و ﻇﻠﻢ ﻗﺎﺑﻞ ﺗﺤﻤﻞ ﺑﺮای اﻣﺜﺎل ﻣﻦ ﻧﻴﺴﺖ .


و این در حالی بود که پیش از آن در پشت برگه حکم آزادی نوشین نفیسی نوشته بود : خدایا تو شاهدی با دیدن این نامه و تبعیض غیرقابل تصور ، مرگ خود را از خدا خواستم.


اری عجیب نیست لاجوردی را وحشی بخوانند و حضرات آیت الله هایی چون منتظری ، صانعی و موسوی اردبیلی و هاشمی که در آزادی وحشیانی همچون نفیسی نامه ها نگاشته اند را ،منادیان داعیه دار دین و انقلاب و عدالت نام نهند.


یقین دارم این روزهای سکوت به سر می رسد و این پرونده ها یک روز باز خواهد شد و آن روز منافقان ـ و نه صرفا گروهک نحیف منافقین ـ تقاص خون های به ناحق ریخته بسیاری را باید بپردازند ، از لاجوردی گرفته تا صیاد.


آن روز دیر نیست ان شاءالله


پی نوشت :

تصویر : انتقال پیکر غرق خون شهید اسدالله لاجوردی از صحنه ترور به بیمارستان

۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۲ آبان ۹۴ ، ۰۱:۰۱
آبجی خانوم