... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

پرسیدم کجا بودی؟
گفت رفته بودم پیش حاج آقا
من گمان کردم کسی از آقایان را دیده و مشغول بازی و صحبت شده
پرسیدم خب حاج آقا چی می‌گفت؟
گفت: «من دیدم حاج آقا یک کلاهی روی سرش دارد، به او گفتم این کلاه را مادرت برایت درست کرده؟ او هم گفت: بله، گفتم کلاهت را می‌دهی به من؟ گفت: این مال خودم است، لازمش دارم. برای تو یکی دیگر میخرم. من هم گفتم پس اگر میخواهی برای من بخری، صورتی اش را بخر...»
آنجا به این حرف‌های نهال خندیدم
وقتی برگشتیم خانه دوستانم تماس گرفتند و گفتند عکس های نهال در اینترنت منتشر شده که دارد با مقام معظم رهبری صحبت می‌کند و ایشان هم می‌خندند.
آنجا تازه فهمیدم که ماجرای کلاه صورتی جزئیات گفتگوی نهال با ایشان است.
عکس آقا را به نهال نشان دادم و گفتم از این حاج آقا کلاه صورتی خواستی؟ که تایید کرد و دوباره همان ماجرا را برایم تعریف کرد.

*

"اگر مجنون ...
... دل شوریده ای داشت

دل لیلی ...
... از او شوریده تـر بـــی"

تصویر: l1l.ir/751
متن: l1l.ir/7d7

آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۱۳:۱۵ - دچارِ فیش‌نگار
    :)
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۰۹:۲۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    عجب
پیوندهای روزانه

حین نوشت 28 / ضد انقلاب!

پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۴۹ ب.ظ
بنظرم

کسی که آرمان های انقلاب اسلامی رو قبول نداره ولو اینکه جمهوری اسلامی رو قبول داشته باشه ، ضد انقلاب محسوب میشه

نظر شما چیه؟!


بعدا نوشت :
این سوال از اینجا به ذهنم خطور کرد ----->

استاد حسن عباسی –  94.3.3 :

امام فرمود انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور است

انقلاب اسلامی یک نهضت صد مرحله ای ست

جمهوری اسلامی کف خواسته های انقلاب اسلامی بود نه سقف خواسته ها

بعد مجمع تشخیص مصلحت ما مینویسد

"میخواهیم جمهوری اسلامی باشیم یا انقلاب اسلامی! اگر انقلاب اسلامی باشیم باید انقلاب را صادر کنیم و این برای ما هزینه دارد اما اگر جمهوری اسلامی باشیم به ثروت ملی توجه میکنیم نه به قدرت ملی" 


نظرات  (۷)

سلام ممنون از مطلب خوبتون
پاسخ:
سلام بر شما
متشکر
۲۱ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۰۹ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام

چند تا سوال:

1- اونی که آرمانها و جمهوری اسلامی را قبول نداره چی هست؟
2- اونی که مخالف آرمانها و جمهوری اسلامی هست چی هست؟
پاسخ:
سلام بر شما

هر دوش یکی نشد؟!
خیلی نمیشه اینطور خط کشی کرد بنظرم
چون اولا جمهوری اسلامی یکی از ثمرات انقلابه و قاعدتا داعیه دار یک سری اهداف انقلاب و دنبال اونها هم میره و نمیشه خیلی این دو تا رو از هم جدا کرد
ثانیا اون کسی که به یه سری کارکردهای جمهوری اسلامی، مثل تامین امنیت، اعتقاد پیدا میکنه و بخاطر اون میگه جمهوری اسلامی چیز خوبیه، خیلی هم ضد انقلاب نمیشه بنظرم
چون اگه بخواد با انقلاب مقابله کنه با امنیت خودش داره میجنگه و این نمیشه

خیلی نمیشه گفت ضد انقلاب. شاید بشه گفت بعضی اهداف و آرمانها یا کارهای انقلاب رو قبول نداره
پاسخ:
ممنون از نظرتون
۲۲ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۲۲ جواهر (ریحانه الحاجی)
 شهید بهشتی:
 ما انقلاب کردیم تا واقعیتها را تغییر دهیم.نه آنکه آنها را بپذیریم.
 انقلاب ما انقلاب آرمان هاست؛نه انقلاب واقعیت ها.
پاسخ:
چقدر دلم میخواد ایشون رو بهتر و بیشتر بشناسم
۲۴ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۳۸ سیدمحمدباقر سرافراز
جمهور انقلاب کردن برای اسلام پس تفکیک بین جمهوری با انقلاب اساسا یه دیدگاه سکولاریستی است.
پاسخ:
پس یعنی شما هم موافقید!
سلام علیکم

بعد یک امتحان فلسفه

مطلب شما خواندیم

و   روضه ای مصور  به یادمان امد

در جواب به سوالتون

http://pelakaval.blog.ir/1394/03/24/omhori%20eslami%20bashim%20ya%20engelabe%20eslami
پاسخ:
سلام بر شما

فلسفه چیز خوبیست اما نه ان فلسفه ای که شما می خوانید
پس خدا قوت و خسته نباشید (گفته بودم تغییر رشته ندهید ، خودتان گوش ندادید)


+ اصلا انقلاب اسلامی که بی روضه مصور انقلاب نمی شود ...
از برکات   عوض کردن رشته

از دست   نظریات مزخرف  و ناکار امد   اقتصادی غرب  و اساتیدی که یک انتقاد را با مشروط کردن جواب دادن  خلاص گشتم



البته   باید وقتی بشه  تا   فلسفه  ملاصدرا  کامل خوند......

+
پاسخ:
ان شاالله که هم موفق باشید هم هر چه زودتر وقت کنید سری به فلسفه ملاصدرا و فلسفه اشراق هم بزنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">