... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

پرسیدم کجا بودی؟
گفت رفته بودم پیش حاج آقا
من گمان کردم کسی از آقایان را دیده و مشغول بازی و صحبت شده
پرسیدم خب حاج آقا چی می‌گفت؟
گفت: «من دیدم حاج آقا یک کلاهی روی سرش دارد، به او گفتم این کلاه را مادرت برایت درست کرده؟ او هم گفت: بله، گفتم کلاهت را می‌دهی به من؟ گفت: این مال خودم است، لازمش دارم. برای تو یکی دیگر میخرم. من هم گفتم پس اگر میخواهی برای من بخری، صورتی اش را بخر...»
آنجا به این حرف‌های نهال خندیدم
وقتی برگشتیم خانه دوستانم تماس گرفتند و گفتند عکس های نهال در اینترنت منتشر شده که دارد با مقام معظم رهبری صحبت می‌کند و ایشان هم می‌خندند.
آنجا تازه فهمیدم که ماجرای کلاه صورتی جزئیات گفتگوی نهال با ایشان است.
عکس آقا را به نهال نشان دادم و گفتم از این حاج آقا کلاه صورتی خواستی؟ که تایید کرد و دوباره همان ماجرا را برایم تعریف کرد.

*

"اگر مجنون ...
... دل شوریده ای داشت

دل لیلی ...
... از او شوریده تـر بـــی"

تصویر: l1l.ir/751
متن: l1l.ir/7d7

آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۱۳:۱۵ - دچارِ فیش‌نگار
    :)
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۰۹:۲۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    عجب
پیوندهای روزانه

واضحِ واضح ...

شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۳۵ ق.ظ
حسن روحانی در گفتگو با فرانس24 :
من از روز اول انتخابم اعلام کردم که میخواهیم تنش با آمریکا راکاهش بدهیم و به نظر من این تنش کاهش پیدا کرده است اما هنوز برای حل همه مشکلات و رسیدن به نتیجه نهایی راه درازی در پیش داریم.به هر ترتیب ما روزی این مشکلات را حل خواهیم کرد. نفوذ ایران در منطقه با منافع امریکا همسو است.
لینک خبر

بعدا نوشت :
بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
سوره احزاب آیه 23

نظرات  (۸)

:///
پاسخ:
سکوت ناشی از شوک!
۱۰ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۰۹ سعادت سلیمانی
:))))))))))))))))))
پاسخ:
خنده ناشی از شوک!

+
فعلا که اون داره به ما می خنده
:||
=O
ها؟ من کیم
اینجا کجاست
Plzسیبری =]

پاسخ:
هنگ ناشی از شوک :)
۱۰ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۱۲ سعادت سلیمانی
در قراردادهای شرکت‌های فرانسوی با ایران، "بندی" آمده که براساس آن اگر تحریم‌ها بازگردد و آنها مجبور به خروج از بازار ایران شوند، هیچ‌گونه غرامتی را نخواهند پرداخت.
پاسخ:
دستشون درد نکنه
البته دور از انتظار نبود
منبع خبریش رو دارید؟
جدا از مباحث سیاسی ... خوشبختانه بنفشا دارن کاملا رُو بازی می کنن و به قل شما، "واضحِ واضح" و لذا جدا داره که از این بابت خوشحال باشیم که دشمنام داخلی، خودشون دارن نقابشون رو بر میدارن
پاسخ:
ما خوشحالیم ولی آقا دارند تمام تلاششون رو مبنی بر خارج نشدن این افراد می کنند
۱۰ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۰۶ حسن صنوبری
واقعا گفته نفوذ ایران با منافع آمریکا همسوست؟ :)
باور نمی‎کنم :)
پاسخ:
به درجه ای از معرفت رسوندند ما رو که خیلی چیزها رو باور میکنیم
تو چقدر چپوندی؟
.
.
.
.
.
.
.
.
(از گفتگوی تلفنی نخست وزیر ایتالیا با رییس جمهور فرانسه)
پاسخ:
واقعیت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">