... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

پرسیدم کجا بودی؟
گفت رفته بودم پیش حاج آقا
من گمان کردم کسی از آقایان را دیده و مشغول بازی و صحبت شده
پرسیدم خب حاج آقا چی می‌گفت؟
گفت: «من دیدم حاج آقا یک کلاهی روی سرش دارد، به او گفتم این کلاه را مادرت برایت درست کرده؟ او هم گفت: بله، گفتم کلاهت را می‌دهی به من؟ گفت: این مال خودم است، لازمش دارم. برای تو یکی دیگر میخرم. من هم گفتم پس اگر میخواهی برای من بخری، صورتی اش را بخر...»
آنجا به این حرف‌های نهال خندیدم
وقتی برگشتیم خانه دوستانم تماس گرفتند و گفتند عکس های نهال در اینترنت منتشر شده که دارد با مقام معظم رهبری صحبت می‌کند و ایشان هم می‌خندند.
آنجا تازه فهمیدم که ماجرای کلاه صورتی جزئیات گفتگوی نهال با ایشان است.
عکس آقا را به نهال نشان دادم و گفتم از این حاج آقا کلاه صورتی خواستی؟ که تایید کرد و دوباره همان ماجرا را برایم تعریف کرد.

*

"اگر مجنون ...
... دل شوریده ای داشت

دل لیلی ...
... از او شوریده تـر بـــی"

تصویر: l1l.ir/751
متن: l1l.ir/7d7

آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۱۳:۱۵ - دچارِ فیش‌نگار
    :)
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۰۹:۲۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    عجب
پیوندهای روزانه

پیمان خون

جمعه, ۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۰۸ ب.ظ

جوانک وارد مجلس شد. شیخ در صدر نشسته بود و شاگردان در محضر استاد . دو زانو در مقابل شیخ نشست و عرض کرد در قم طلبه هستم ولی جواب سوالم را نیافتم رسیده ام خدمت شما بلکه پاسخم را نزد شما بیابم .

شیخ با بی رقبتی گفت بپرس.

جوانک پرسید : آیا این قول درست است که "أصحّ الأحادیث ما فی الصحیحین"؟ (صحیح‌ترین احادیث، آن روایاتی است که در صحیح بخاری و صحیح مسلم - دو منبع اصلی روایات اهل سنت - می باشند).

شیخ گفت بلی .

جوانک پرسید : آیه این روایت از صحیحین درست است که "من لم یعرف امام زمانه فمات میتة جاهلیة"؟ (کسی که امام زمان خود را نشناسد و بمیرد، به مرگ جاهلیت مرده است/ صحیح مسلم. ج8 . ص107).

شیخ گفت بلی .

جوانک پرسید : آیه این روایت از صحیحین درست است که "أنّ فاطمة سیّدة نساء أهل الجنّة "؟ (همانا فاطمه سرور زنان اهل بهشت است/ صحیح بخاری. ج۴ .ص۲۱۰).

شیخ گفت بلی .

جوانک پرسید : آیه این روایت از صحیحین درست است که "فَهَجَرَتْهُ فَاطِمَةُ فلم تُکَلِّمْهُ حتى مَاتَتْ" ؟ (پس فاطمه از او - ابوبکر - کناره گیرى کرد و با وى سخن نگفت تا از دنیا رفت / صحیح البخاری. ج6. ص2474)


لحظاتی بعد جوانک زیر مشت و لگد شاگردان شیخ به بیرون مجلس راهنمایی شد.


پی نوشت :

1. دریافت رزق امشب

2. امیدوارم متوجه نکته سوال ها شده باشید.

3. با جماعت شیرازی ساعت ها بحث داشتم در این چند سال اخیر اما دریغ از رفتن میخ در سنگ. دقیقا مانند جماعت وهابی تنها یک سبد فحش و لعن و چند صفحه جزوه کپی شده را مدام تکرار میکنند. به کجا برسند الله اعلم. البته مقصد و مقصود سران هر دو گروه که معلوم است، خدا عاقبت پیروانشان را به خیر کند و ایضا عاقبت ما را ، ان شاءالله .

4 . یادمان باشد سنت های الهی ثابت هستند. ما همین حالایش هم در بطن همان امتحانی هستیم که آنها ...

نظرات  (۳)

۰۸ اسفند ۹۴ ، ۰۸:۵۰ میثم یوسفی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
***** ** *** ** *** *******
پاسخ:
نفرمایید
قابل نیستم
سلام آبجی خانوم

خیلی خوب بود.ممنون

با اجازه جایی دیگر کپیش میکنم
پاسخ:
سلام آبجی مریم بانوی ثانی

خواهش میکنم
شما صاحب اجازه اید
نفرمایید
۰۹ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۴۵ مردی بنام شقایق ...
سلام

یکی از خسته کننده ترین کارای دنیا فک کنم حرف زدن با طیف طرفدارای جناب شیرازی باشه

با یکی از شاگردای خصوصیشون تو شبکه امام حسین حسابی صحبت کردیم!

ته جوابش این بود که شیعه اصن منطقی نیس!
منطق و دلیل عقلی میخوای برو سنی شو!!!!!!
پاسخ:
سلام علیکم

خدا نصیب گرگ بیابون نکنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">