... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

پرسیدم کجا بودی؟
گفت رفته بودم پیش حاج آقا
من گمان کردم کسی از آقایان را دیده و مشغول بازی و صحبت شده
پرسیدم خب حاج آقا چی می‌گفت؟
گفت: «من دیدم حاج آقا یک کلاهی روی سرش دارد، به او گفتم این کلاه را مادرت برایت درست کرده؟ او هم گفت: بله، گفتم کلاهت را می‌دهی به من؟ گفت: این مال خودم است، لازمش دارم. برای تو یکی دیگر میخرم. من هم گفتم پس اگر میخواهی برای من بخری، صورتی اش را بخر...»
آنجا به این حرف‌های نهال خندیدم
وقتی برگشتیم خانه دوستانم تماس گرفتند و گفتند عکس های نهال در اینترنت منتشر شده که دارد با مقام معظم رهبری صحبت می‌کند و ایشان هم می‌خندند.
آنجا تازه فهمیدم که ماجرای کلاه صورتی جزئیات گفتگوی نهال با ایشان است.
عکس آقا را به نهال نشان دادم و گفتم از این حاج آقا کلاه صورتی خواستی؟ که تایید کرد و دوباره همان ماجرا را برایم تعریف کرد.

*

"اگر مجنون ...
... دل شوریده ای داشت

دل لیلی ...
... از او شوریده تـر بـــی"

تصویر: l1l.ir/751
متن: l1l.ir/7d7

آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۱۳:۱۵ - دچارِ فیش‌نگار
    :)
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۰۹:۲۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    عجب
پیوندهای روزانه

اسامیکم

شنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۵۹ ب.ظ
دیدید بعضی ها دنبال نام تک برای فرزند نورسیده شان میگردند
حالا ریشه و معنی و تلفظش هم زیاد مهم نیست، تک باشد کافیست
نگاه متعجبت را هم با " نمیخواستیم اسم عربی روی بچه بگذاریم" پاسخ میدهند 

امروز داشتم روی نام های تک فکر میکردم
محمد، علی، حسن، حسین، محسن و حتی یحیی
نام هایی که قبل از صاحبان حقیقی شان کسی به آن خوانده نشده بود
اسم هایی که خودِ خدا برای بندگان خاصش انتخاب کرد
موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۷
آبجی خانوم

یا الهی

نظرات  (۱۰)

۰۷ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۴۸ خانم الفــــ
احسنت...

اسم از اینها خاص تر؟!
پاسخ:
دیگه خاص تر از اینها میشه اسم خودم
چه عنوان جالبی.
أسامیـکُم اَسَـجِّـلْـهِه أسامیکُم


پاسخ:
ان شاالله که لایقش بشیم ...
من اسم عربی ایرانی قاطی هم بعضیاشونو دوست دارم:-) 

یکیش که مغنا میگه محمد پارسا بنظرم قشنگه
پاسخ:
باز این قابل تحمله :)
۰۷ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۱۲ ســـــــــــــر باز
داداش من اسم بچه اش رو گذاشته محمدماکان :/  ترکیب تکی بود مثلا! همه اش صداش میزنن ماکان این شش ماهه :/
پاسخ:
جسارتا انگار مجبورند
اکثر این نوع ترکیبات هم آخرش به همین جفا دچار میشن
هر جا میرم میگن تو حزب اللهی هستی چرا اسمت مذهبی نیست ؟
منم میگم از شهاب مرادی یاد گرفتم :-/

+ عنوان از مداحی تزورونی حاج باسم اقتباس شده آیا ؟


پاسخ:
پس طفلک بچه های امروز چی بگن ...
یاد بازیگر نقش اژدر در فیلم سینمایی افق افتادم که خودش رو میثم معرفی میکرد


+ بلی
دختر عموی من اسم بچه ش رو گذاشته "امیر حر"
:|
پاسخ:
خدا حفظش کنه
از الان احتمالا داره روش کار میکنه که سرداری سرهنگی فرمانده ای بشه :|
بعضی اسم های عربی و مذهبی خیلی قشنگن...
پاسخ:
موافقم
فکر کنم اولین اسم عربی غیر مذهبی که ازش خوشم اومد فواد بود
جساراتا من باب کامنت پاسختون به کامنت نگار خانم:
از اسمه خوشتون اومد یا از صاحب اسم خوشتون اومد؟
:دی
این قسمت توسط صاحب وبلاگ فیلتر شد:
...................................................................
..................................................................
...
.
پاسخ:
مگه میشه محبت شهید به دل آدم نیفته
در اینکه یکی از حقوق فرزندان بر پدر و مادر، انتخاب نام نیک و پسندیده هست و و نام نیک هم، نام ائمه اطهار و بانوان مقدس هستش، شکی نیست، ولی اصلا اسم های ترکیبی مثل محمدپارسا و امیربابک و ... برام قابل هضم نیست. بنظرم بیشتر دارن نام های زیبا اسلامی رو مسخره می کنن ...
پاسخ:
درسته
دوستی دارم که اسم همسرش رضاست ولی تو خانواده رامین صداش میکنن! میگفت اگر میدونستم اینطوری ان اصلا نمیذاشتم بیاد خواستگاریم! :دی
حالا خودش رضا صدا میکنه.
من هم رو اسم تعصب خاصی دارم.. اسم بچه هام رو هم طوری انتخاب کردم که اگر ازم بپرسند چرا اسمم رو این گذاشتی دلیلی براشون داشته باشم..
خوشا به حال اونهایی که خداوند اسمهاشون رو انتخاب میکنه. :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">