... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

پرسیدم کجا بودی؟
گفت رفته بودم پیش حاج آقا
من گمان کردم کسی از آقایان را دیده و مشغول بازی و صحبت شده
پرسیدم خب حاج آقا چی می‌گفت؟
گفت: «من دیدم حاج آقا یک کلاهی روی سرش دارد، به او گفتم این کلاه را مادرت برایت درست کرده؟ او هم گفت: بله، گفتم کلاهت را می‌دهی به من؟ گفت: این مال خودم است، لازمش دارم. برای تو یکی دیگر میخرم. من هم گفتم پس اگر میخواهی برای من بخری، صورتی اش را بخر...»
آنجا به این حرف‌های نهال خندیدم
وقتی برگشتیم خانه دوستانم تماس گرفتند و گفتند عکس های نهال در اینترنت منتشر شده که دارد با مقام معظم رهبری صحبت می‌کند و ایشان هم می‌خندند.
آنجا تازه فهمیدم که ماجرای کلاه صورتی جزئیات گفتگوی نهال با ایشان است.
عکس آقا را به نهال نشان دادم و گفتم از این حاج آقا کلاه صورتی خواستی؟ که تایید کرد و دوباره همان ماجرا را برایم تعریف کرد.

*

"اگر مجنون ...
... دل شوریده ای داشت

دل لیلی ...
... از او شوریده تـر بـــی"

تصویر: l1l.ir/751
متن: l1l.ir/7d7

آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۱۳:۱۵ - دچارِ فیش‌نگار
    :)
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۰۹:۲۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    عجب
پیوندهای روزانه

بازار کساده ...

چهارشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۰۲ ب.ظ

بوتیک دارن و میرن از چین و ترکیه کیف و کفش و از این جور وسایل میارند

داشت حرف میزد که وسطاش گفت وضع بازار خیلی کساده

پرسیدم کساده ! چطور مگه ؟!

گفت آخه 200 تومن واسه یه کفش نمیدن

با خودم گفتم اگه کسادی اینه ، ان شاالله همیشه کساد باشه


پی نوشت :

دیشب داشتیم میرفتیم مهمونی ، دیدم برج ... هم افتتاح شده. مانیتورهای بزرگش داشتند تبلیغات برندهای لوازم آرایش رو میرفتند. تمام محلمون پر شده از برج و بوتیک و مجتمع تجاری. همشونم همین وضعه . تازه 200 تومن کف قیمته. بازار اون بنده خدا هم اگه میگه کساده بخاطر باز شدن برج های تجاری جدید هست که شیک تر و گرون تر هستند و الا خودش هم جزو همین سبک بریز و بپاش هاست.

+

خوشحالم که کفش 50-60 تومنی میپوشم اما سالی سیصد چهارصد تومن خرج کتاب و مجله میکنم

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۸
آبجی خانوم

نظرات  (۱۰)

خدایی این که آدم سیصد تومن پول بده برای کتاب و مجله رو درک میکنم تا این که ...
پاسخ:
ما نیز همچنین
۱۸ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۱۰ خانم الفــــ
این کتاب هاتون رو اکر خواستید بذارید رو دیوار مهربانی!! ما رو خبر کنید :))
پاسخ:
شان کتاب و کتاب خوان اجل هست از دیوار مهربانی
کتاب رو باید دو دستی تقدیم کرد :)
چرا حالا
چون خودم سیصد و خرده ای جلد کتاب از بابام دزدیدم :)
۱۸ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۱۶ خانم الفــــ
:))
باید به ابوی محترم شما متذکر شد لطفا اسمتون رو توی کتاب بنویسید :))

اما در کل،موافقم با شما.من واقعا نمیتونم تاب بیارم افتادن توی رقابت های اینچنینی رو
پاسخ:
فایده نداره
مورد بوده زیر اسم درج شده که مطالعه این کتاب در تاریخ فلان در منطقه سلیمانیه عراق به پایان رسیده
ولی الان تو کتابهای منه :))

اصولا پول یا باید خرج کتاب بشه یا خرج زیارت و گردش و مسافرت ^_^
۱۸ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۲۳ خانم الفــــ
:))
خدا پدر بزرگوار رو حفظ کنه ان شاءالله.
پاسخ:
ممنون :)
ان شاالله
همچنین ابوی شما رو ان شاالله
۱۸ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۳۱ خانم الفــــ
:) ممنونم

ان شاءالله
پاسخ:
ان شاالله :)
من حاضرم بجای اینکه 200 تومن پول یه کفش بدم ؛ همون 200 تومن رو واسه 4 جفت کفش خرج کنم :دی
پاسخ:
من ی بار فریب خوردم 105 تومن دادم واسه کفش، البته کفش طبی چرم تولید ملی بودا
ولی بعد دیدم هیچ فرقی نمیکنه. کفش کفشه. مهم اینه که ایرانی باشه :)
دوباره رفتم سراغ همین 40-50 تومنی ها :)
۱۸ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۱۹ پلڪــــ شیشـہ اے
واقعا روحیه مصرف گرایانه و ولخرجانه روان آدم و مورد آزار قرار میده. خریدهای آنچنانی، مراسم های آنچنانی ... و یه چیز دیگه این که، این روزا کفش اسپرت از80 به پایین با یه جنس خوب ندیدم اصلا. از اونجایی که عادت دارم یه کفش و دو سال یا بیشتر بپوشم.
پاسخ:
پس مثل خودمی :)
اسفند 93 ی کفش 45 تومنی گرفتم هنوز مثل روز اولشه واسه همین دیگه 94 و 95 تا الان کفش نگرفتم
۱۸ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۴۰ سیده فاطمه موسوی
ان شاالله همینطور بمانید و اتفاقا بیشتر تر هم پول خرج کتاب کنید
والا تعریف بازار کساد هم عوض شدهD:
واقعا مردن خیلی تجمل گرا شدن! 
گرچه تبلیغات و رسانه هم بی تاثیر نیست! 
پاسخ:
ان شاالله :)
والا!
باز این یک قلمش بود که در برابر چچیزهای دیگه هیچه
متاسفانه
اگر بریز بپاش نکنی میگن گدا هستی..ولی نگاه نمی کنن ببینن خیلی ها دارن با همین گدایی که شما میگی سر می کنن. تو که لباس و کیف و کفشت مارکه و میای پزش را هم میدی شاید تو همون لحظه داری دل کلی آدم دور و برت را غمگین می کنی اگر ناشکری کرد اگر خودش را به آب و آتیش زد که مثه تو مثلا خوشبخت بشه اگر آه کشید اینها یقه ات را میگیره. یعنی حتی اگر بعضی خرج هات هم منطقی بود پزش را لا اقل نده. مراعات حال بقیه را هم بکن. معرفت داشته باش. آفرین.
پاسخ:
"معرفت داشته باش"
اصل مطلب رو قشنگ گفتی بانو

نظر شخصی من اینه ک  زیاد مهم نیست فرد چقد خرچ سر و وضع و یا لباس میکنه
اینجور مهمه ک دغدغه فرد چیه؟ آیا دغدغه ش آدمای نیازمندم هستن؟ مطالعه و فهم و ... است؟ یا منظورش از طرز خریدش اینه ک دنیاش محدود ب تیپ و قیافس..
وگرنه خب سطح اقتصادی آدمای مختلف فرق میکنه و اگر چیز گرونتر یا ارزونتری ی میخرن دلیل ب هیچی نمیشه
پاسخ:
مشکل اصلی اصالتی هست که به این سبک زندگی میدند
+
سطح اقتصادی معطوف به رفاه درون چهار دیواری خونه هست نه تفاخر در سطح اجتماع

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">