... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

پرسیدم کجا بودی؟
گفت رفته بودم پیش حاج آقا
من گمان کردم کسی از آقایان را دیده و مشغول بازی و صحبت شده
پرسیدم خب حاج آقا چی می‌گفت؟
گفت: «من دیدم حاج آقا یک کلاهی روی سرش دارد، به او گفتم این کلاه را مادرت برایت درست کرده؟ او هم گفت: بله، گفتم کلاهت را می‌دهی به من؟ گفت: این مال خودم است، لازمش دارم. برای تو یکی دیگر میخرم. من هم گفتم پس اگر میخواهی برای من بخری، صورتی اش را بخر...»
آنجا به این حرف‌های نهال خندیدم
وقتی برگشتیم خانه دوستانم تماس گرفتند و گفتند عکس های نهال در اینترنت منتشر شده که دارد با مقام معظم رهبری صحبت می‌کند و ایشان هم می‌خندند.
آنجا تازه فهمیدم که ماجرای کلاه صورتی جزئیات گفتگوی نهال با ایشان است.
عکس آقا را به نهال نشان دادم و گفتم از این حاج آقا کلاه صورتی خواستی؟ که تایید کرد و دوباره همان ماجرا را برایم تعریف کرد.

*

"اگر مجنون ...
... دل شوریده ای داشت

دل لیلی ...
... از او شوریده تـر بـــی"

تصویر: l1l.ir/751
متن: l1l.ir/7d7

آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۱۳:۱۵ - دچارِ فیش‌نگار
    :)
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۰۹:۲۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    عجب
پیوندهای روزانه

پدرانه هایی برای من 26

يكشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۴۹ ب.ظ
مرد باید به زن کمک کند تا عقب ماندگی هایی که در جامعه ما دارند را جبران کنند.
البته مراد از عقب ماندگی چیزهایی نیست که به تقلید از فرهنگ غرب در جامعه ما مطرح می کنند
بلکه مراد معرفت است، مراد تحصیلات است، مراد پیدا شدن روح اندیشه و تامل و تفکر در زن است.
ـــ آقا ـــ


+
وقتی یک آقای استاد دانشگاه وسط صحبت های به روز اقتصادی، بر میگرده به زن ها میگه شما برید به صحبت هاتون تو آشپزخونه برسید، وقتی یک آقای جوان وسط بحث کاملا جدی در مورد ادبیات، نقص اطلاعات خودش رو با لبخند زدن و گفتن اینکه دختر رو چی به این حرف ها میپوشونه، به تنها چیزی که بهش فکر میکنم این هست که "همیشه پای یک زن در میان هست". وقتی خانم های مذهبی فقط خودشون رو بند چی بپزم بکنند و خانم غیر مذهبی در بند چی بپوشم ، اون وقت مردهایی پرورش میدن که افکار زن رو صرفا در پختن و پوشیدن محصور میدونند و بس.

چقدر دلم میخواد بعضی وقتا داد بزنم بس کنید این حرفای خاله زنکی تون رو. (این هم ایراد خودم. فولاد هم نرم نرمک شکل میگیره ، با داد زدن که درست نمیشه)

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۹
آبجی خانوم

پدرانه

نظرات  (۵)

۱۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۴۵ فاطمه دریایی
من در این جور مواقع فقط با تمسخر می گم: خودت چن کلاس سواد داری؟!
پاسخ:
تجربه نشون داده جواب بدی صرفا وقیح تر میشن
به نظرم بند آخر کلام آقا مهم هست. خانم ها شاید زیاد از نظر سطح اطلاعات و مطالعه و تحصیلات حتی، کمی از آقایون نداشته باشند ولی تا جایی که دیدم و می بینم از نظر سطح تفکر و تامل و تحلیل مسائل یک مقدار ضعیف ترند و البته این با خلقت ما هم بی ارتباط نیست
پاسخ:
خیلی دلم میخواد نظر آقا رو در مورد نظر شما بدونم
رئیس بزرگ دلش خوشهB-|یکی از مثلا اساتید مثلا انقلابی مثلا باسواد پرطرفدار:وجود این همه دانشجوی دختر"افتضاحه"
پاسخ:
باز هم میگم اگر دلش خوشه ناشی از بی خبری نیست بلکه از  "أَلا بِذِکرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ القُلُوبُ" هست

دانشجوی دختر داریم تا دانشجوی دختر
حداقل در مورد 50% دانشجوهای دختر دانشگاهمون باهاشون موافقم
حالا دانش جو های پسر همه خوبن
بیخود میکنه این حرف و میزنه
وقتی در خونش گفتم به گلوله ببندنش میفهمهB-|
پاسخ:
دیگه تو خودت نظرم درباره پسرها رو بهتر میدونی عزیزم
نذار خون و خون ریزی بشه وسط دانشکده :)
۲۷ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۵۴ قاسم صفایی نژاد
نمی‌دونم قبلا اینو براتون فرستاده بودم یا نه. اما جالبه. بخونید:
خانم‌های پوشیده! عزیز باشید:
پاسخ:
نه نفرستاده بودید
جالب بود
ان شاالله در یه فرصتی باز نشرش میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">