... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

پرسیدم کجا بودی؟
گفت رفته بودم پیش حاج آقا
من گمان کردم کسی از آقایان را دیده و مشغول بازی و صحبت شده
پرسیدم خب حاج آقا چی می‌گفت؟
گفت: «من دیدم حاج آقا یک کلاهی روی سرش دارد، به او گفتم این کلاه را مادرت برایت درست کرده؟ او هم گفت: بله، گفتم کلاهت را می‌دهی به من؟ گفت: این مال خودم است، لازمش دارم. برای تو یکی دیگر میخرم. من هم گفتم پس اگر میخواهی برای من بخری، صورتی اش را بخر...»
آنجا به این حرف‌های نهال خندیدم
وقتی برگشتیم خانه دوستانم تماس گرفتند و گفتند عکس های نهال در اینترنت منتشر شده که دارد با مقام معظم رهبری صحبت می‌کند و ایشان هم می‌خندند.
آنجا تازه فهمیدم که ماجرای کلاه صورتی جزئیات گفتگوی نهال با ایشان است.
عکس آقا را به نهال نشان دادم و گفتم از این حاج آقا کلاه صورتی خواستی؟ که تایید کرد و دوباره همان ماجرا را برایم تعریف کرد.

*

"اگر مجنون ...
... دل شوریده ای داشت

دل لیلی ...
... از او شوریده تـر بـــی"

تصویر: l1l.ir/751
متن: l1l.ir/7d7

آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۱۳:۱۵ - دچارِ فیش‌نگار
    :)
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۰۹:۲۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    عجب
پیوندهای روزانه

با آمدنت قاعده ی عشق به هم خورد

چهارشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۱۵ ق.ظ

أَنَا عَلِیُّ بْنُ الْحُسَیْنِ بْنِ عَلِیٍّ   نَحْنُ وَ بَیْتِ اللَّهِ أَوْلَى بِالنَّبِیِّ

أَطْعَنُکُمْ بِالرُّمْحِ حَتَّى یَنْثَنِی  أَضْرِبُکُمْ بِالسَّیْفِ أَحْمِی عَنْ أَبِی

ضَرْبَ غُلَامٍ هَاشِمِیٍّ عَرَبِیٍّ  وَ اللَّهِ لَا یَحْکُمُ فِینَا ابْنُ الدَّعِیِّ

من علی پسر حسین بن علی(ع) هستم، به خدا که ما به رسول خدا(ص) از همه  کس نزدیکتریم، آن قدر با نیزه بر شما می زنم تا آن که نیزه ام خم شود، از پدرم حمایت می کنم و با شمشیر بر شما ضربتی فرود خواهم آورد، آن گونه که از جوان هاشمی علوی زیبنده است، پسر ابن زیاد را کجا رسد که درباره ما حکم کند (رجز ذکر شده در زیارت ناحیه مقدسه)

***
امام خمینی (ره) :
مدایح و گفتار اهل بیت (علیهم السلام) خصوصاً حضرت اباعبدالله (ع) در مورد حضرت علی اکبر (ع) حاکی از این است که اگر علی اکبر (ع) در کربلا به شهادت نمی ‏رسید، خود امام « مفترض الطاعه » می‏ بود. ( یعنی امامی که اطاعت او واجب است)

امام خامنه ای (حفظه) :

مظهر جوانِ فداکار در کربلا کیست؟ علی‌اکبر، فرزند امام حسین علیه‌السّلام. جوانی که در بین جوانان بنی‌هاشم برجسته و نمونه بود. جوانی که زیبایی های ظاهری و باطنی را با هم داشت؛ جوانی که معرفتِ به حقّ امامت و ولایت حسین‌ بن‌ علی علیه‌السّلام را با شجاعت و فداکاری و آمادگی برای مقابله با شقاوت دشمن همراه داشت و نیرو و نشاط و جوانی خود را برای هدف و آرمان والای خود صرف کرد.

این خیلی ارزش دارد. این جوان فوق‌ العاده و برجسته به میدانِ دشمن رفت و در مقابل چشم پدر و چشمان زنانی که نگران حال او بودند، جسد به خون آغشته‌ اش به خیمه‌ ها برگشت. این چنین مصیبت و عزایی چیز کوچکی نیست؛ اما همین حرکت او به سمت میدان و آماده شدن برای مبارزه، برای یک مسلمان، تجسم عزّت، بزرگواری، افتخار و مباهات است.

این است که خداوند می‌فرماید: «و للَّه العزّة و لرسوله و للمؤمنین». حسین‌ بن‌ علی علیه‌السّلام نیز به نوبه‌ی خود با فرستادن این جوان به میدان جنگ، عزّت معنوی را نشان داد؛ یعنی پرچم سربلندی و حاکمیت اسلام را که روشن‌ کننده‌ی مرز بین امامتِ اسلامی و سلطنتِ طاغوتی است محکم نگه می‌ دارد، ولو به قیمت جان جوان عزیزش باشد. ( دوکوهه 1381/01/09 )


دریافت مبحث شیرین عیدی

و اما تبریکات روز جوان

ان شاالله که برازنده این تقارن و نامگذاری باشیم به مدد مولا

یادمون هم نره ...

امام خامنه ای :

سه عامل اساسی اقتدار ملّی اینها است: اقتصاد قوی و مقاوم، علم پیشرفته و روزافزون، و حفظ روحیّه‌ی انقلابیگری در همه بخصوص در جوانها؛ اینها است که می تواند کشور را حفظ کند؛ آن‌ وقت دشمن مأیوس خواهد شد. (۱۳۹۴/۰۶/۱۸)


دل نوشت :

فرمود : یا قوم، هولاءِ قد برز علیهم غلام، اَشبهُ الناس خَلقاً و خُلقاً و منطقاً برسول الله

فرمود و آن کردند

و اگر رسول خدا نیز بود همان ...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۹

نظرات  (۱)

۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۵۶ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
بله بله بله 

عالی بود 

ممنون 

ان شاالله که برازنده این تقارن و نامگذاری باشیم به مدد مولا


تبریکات فراوون 

:)

پاسخ:
عید شما هم مبارک :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">