... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

پرسیدم کجا بودی؟
گفت رفته بودم پیش حاج آقا
من گمان کردم کسی از آقایان را دیده و مشغول بازی و صحبت شده
پرسیدم خب حاج آقا چی می‌گفت؟
گفت: «من دیدم حاج آقا یک کلاهی روی سرش دارد، به او گفتم این کلاه را مادرت برایت درست کرده؟ او هم گفت: بله، گفتم کلاهت را می‌دهی به من؟ گفت: این مال خودم است، لازمش دارم. برای تو یکی دیگر میخرم. من هم گفتم پس اگر میخواهی برای من بخری، صورتی اش را بخر...»
آنجا به این حرف‌های نهال خندیدم
وقتی برگشتیم خانه دوستانم تماس گرفتند و گفتند عکس های نهال در اینترنت منتشر شده که دارد با مقام معظم رهبری صحبت می‌کند و ایشان هم می‌خندند.
آنجا تازه فهمیدم که ماجرای کلاه صورتی جزئیات گفتگوی نهال با ایشان است.
عکس آقا را به نهال نشان دادم و گفتم از این حاج آقا کلاه صورتی خواستی؟ که تایید کرد و دوباره همان ماجرا را برایم تعریف کرد.

*

"اگر مجنون ...
... دل شوریده ای داشت

دل لیلی ...
... از او شوریده تـر بـــی"

تصویر: l1l.ir/751
متن: l1l.ir/7d7

آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۱۳:۱۵ - دچارِ فیش‌نگار
    :)
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۰۹:۲۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    عجب
پیوندهای روزانه

سکانس بیرون معرکه ...

پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۲۶ ب.ظ
دیروز:
فیلم هنگامه، حامد، اعزام، بچه، قسم جلاله دروغ صالحی، آرامش بازار، امنیت کشور، شهید
دیشب:
خواستگار م... ، جلسه اول، میخوام برم سوریه
امروز:
وسط چهارراه، بنر، سومین سالگرد، بیخود نبود فاطمه اینقدر در نظرم بزرگ شده
امشب:
پیامک وارده: شوهر دوستم از سوریه برگشته، بیمارستان بستریه، امشب حدیث کسا میخونی براش

پی نوشت :
پلو چلوی انقلاب بماند برای شما فرزندان نسبی
فرزندان سببی روح الله تا ظهور مولا وقت سر +سفره نشستن ندارند
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۳
آبجی خانوم

مدافعان حرم

نظرات  (۷)

همه ی این ها
سوریه
جانباز
شهید
نا آرامی
به خاطر امام است!
آمد بگوید 
دنیا صاحب دارد...
پاسخ:
دنیا صاحب دارد.

حق
حدیث کسا سندیتی ندارد و خرافات است :)
"آیت الله العظمی حاج شیخ یوسف صانعی"
"آیت الله العظمی حاج شیخ حسینعلی منتظری"
"آیت الله العظمی بجنوری"
کافیه یا بازم مراجع بفرمایند؟
پاسخ:
ممنون که اطلاع دادید
نمیدونستم این آقایون که یکی شون فتوای شاذ میده علیه نص صریح قرآن ، یکی شون مورد وثوق تمام کفار و منافقین و محاربین علیه اسلام در حال حاضر هست و یکی شون هم علیرغم وجود کلام قاطع حضرت امام ره به ایشون سخن کذب نسبت میده ، چنین نظری داشتند.
بنده ترجیح میدم نظر آیت الله بهجت رو در این زمینه نصب العین قرار بدم.
باز هم متشکر
جناب/سرکار بیوتن ... کافی نیست! بازم از مراجع بیارید ... اگه از علامه سید حسن و حاج آقا خاطره باشه دیگه حجت بر ما تمامه ...
پاسخ:
میگم خدا وکیلی وجود این حضرات نعمتی هست
اینها اگر نبودند چطور میخواستیم فتنه های صدر اسلام رو درک کنیم
میخوای بری سوریه اینجا چیکار میکنی!
پاسخ:
موندم اول علیه تو کودتا کنم و به جوخه اعدام بسپارمت و خیالم راحت بشه ازت بعد برام حساب داعشی ها رو برسم :)
+ حجت الاسلام و المسلیمن ری شهری را که دیگر که انشا الله قبول دارید؟
ایشون هم تصدیق کردند در مورد سندیت نداشتن حدیث کساء!
پاسخ:
حالا دیگه اونقدر هم راه دور نرید ، بگید آیت الله مکارم. ایشون هم سند رو زیر سوال بردند علیرغم این به دلیل عدم وجود تناقض در محتوا خوندنش رو فاقد اشکال میدونند. چرا که به هر حال با توجه به وجود آیه تطهیر و شان نزولش و احادیثی که از حضرات ام سلمه ، زینب و عایشه ، همسران رسول خدا (ص) و صد البته توضیحات و تفاسیری که از ائمه معصومین (ع) پیرامون آیه تطهیر نقل شده کلیت ماجرا موثق هست هر چند که کیفیت گفتگوها از نظر سندی جای سوال داشته باشه. به حال همون طور که قبلا عرض کردم بنده ترجیح میدم نظر آیت الله بهجت رو در این زمینه نصب العین قرار بدم. اما برای خاطر جمع شدن خیال شما عرض میکنم که این روایت معروف به حدیث کساء رو صرفا در زمانی که ازم درخواست بشه من باب توسلی قرائت میکنم و الا خودم برای کم طاقتی هام متوسل به مناجات های دیگه میشم.
۱۴ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۲۹ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام

...
پاسخ:
سلام علیکم
رئیس بزرگ همیشه میگه هرکی نسبت به دست راستم عصیان کنه نسبت به من عصیان کرده:||
من تو فکر صلاح مملکتمB-|
پاسخ:
نچ نچ نچ
صفحه سه قرآن
آیه "نحن مصلحون"
نچ نچ :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">