... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

پرسیدم کجا بودی؟
گفت رفته بودم پیش حاج آقا
من گمان کردم کسی از آقایان را دیده و مشغول بازی و صحبت شده
پرسیدم خب حاج آقا چی می‌گفت؟
گفت: «من دیدم حاج آقا یک کلاهی روی سرش دارد، به او گفتم این کلاه را مادرت برایت درست کرده؟ او هم گفت: بله، گفتم کلاهت را می‌دهی به من؟ گفت: این مال خودم است، لازمش دارم. برای تو یکی دیگر میخرم. من هم گفتم پس اگر میخواهی برای من بخری، صورتی اش را بخر...»
آنجا به این حرف‌های نهال خندیدم
وقتی برگشتیم خانه دوستانم تماس گرفتند و گفتند عکس های نهال در اینترنت منتشر شده که دارد با مقام معظم رهبری صحبت می‌کند و ایشان هم می‌خندند.
آنجا تازه فهمیدم که ماجرای کلاه صورتی جزئیات گفتگوی نهال با ایشان است.
عکس آقا را به نهال نشان دادم و گفتم از این حاج آقا کلاه صورتی خواستی؟ که تایید کرد و دوباره همان ماجرا را برایم تعریف کرد.

*

"اگر مجنون ...
... دل شوریده ای داشت

دل لیلی ...
... از او شوریده تـر بـــی"

تصویر: l1l.ir/751
متن: l1l.ir/7d7

آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۱۳:۱۵ - دچارِ فیش‌نگار
    :)
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۰۹:۲۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    عجب
پیوندهای روزانه

شرافت ...

پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۱ ب.ظ
به یک انسان شریف نیازمندم جهت یافتن متن یا فیلم کامل سخنرانی اخیر جان کری.
میخوام بفرستم وزارت خارجه برای جناب ظریف، آخه حسن ظن ...نه ام** میگه ازش خبر ندارن.
** اینقدر خودم رو به تغافل زدم ، سیاه و کبود شدم

اصل مطلب نوشت:

ان شاالله فردا میریم راهپیمایی روز قدس چون به گفته حضرت  آقا "امروز مسأله فلسطین، مسأله اوّل جهان اسلام است"

مرگ بر آمریکا و اسرائیل هم میگیم، همونی که امام خمینی (ره) فرمود " آمریکایی که صهیونیسم را تقویت می‌کند تا برادران ما را فوج فوج بکشند".

حقوق میلیونی نداریم ولی همون دو زار ده شاهی پول تو جیبیمون رو هم پنجاه پنجاه بین کمیته امداد و کمک به مقاومت تقسیم میکنیم چرا که شهید مطهری گفتند "واللّه‏ این انفاق وکمک به مردم فلسطین واجب است. مثل نماز خواندن و روزه گرفتن واجب است. اولین سؤالی که بعد از مردن از ما می‏کنند، همین است که در زمینه هم‏بستگی اسلامی چه کردید؟"

عیان هم میگیم چون یادآوری واجبات مصداق ریا نمیشه، به ویژه واجباتی که فراموش شده. میگم فراموش شده چون اگر فراموش نمیشد امروز اوضاع ممالک اسلامی اینطور نبود که پیش بینی حضرت امام به حقیقت بپیونده :

"اگر ملت اسلام بیدار نشوند و به وظایف خود آگاه نگردند، اگر علمای اسلام احساس مسئولیت نکنند و به پا نخیزند، اگر اسلام واقعی که عامل وحدت و تحرک کلیه فرق مسلمانان در مقابل بیگانگان است و ضامن سیادت و استقلال ملل مسلمان و کشور های اسلامی می باشد به دست عوامل و ایادی اجانب و در زیر پرده سیاه استعماری افروخته گردد، روزهای سیاهت و نکبت بارتری برای جامعه‌های اسلامی در پیش است و خطر ویران کننده‌ای متوجه اساس اسلام و احکام قرآن است."

تازه همه این ها رو هم بندازیم پشت گوش ، تازه میرسیم به کلام سیدالشهدا علیه السلام که فرمود " اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید". یعنی آزادگی و دفاع از مظلوم حداقل شرافت انسانی هست. حداقلش. و ما به حداقل ها راضی نمیشیم.


این لینک هم توصیه می شود : +اگر در فلسطین به دنیا آمده بودم ...

نظرات  (۲)

۱۰ تیر ۹۵ ، ۲۳:۳۷ خانم الفــــ
تمام مدت که متنت رو میخوندم اون اسمایلی بازوی تلگرام اومد توی ذهنم :) با همین صلابت و قدرت..
پاسخ:
ان شاالله ماشاالله :)
احسنتB'-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">