... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

پرسیدم کجا بودی؟
گفت رفته بودم پیش حاج آقا
من گمان کردم کسی از آقایان را دیده و مشغول بازی و صحبت شده
پرسیدم خب حاج آقا چی می‌گفت؟
گفت: «من دیدم حاج آقا یک کلاهی روی سرش دارد، به او گفتم این کلاه را مادرت برایت درست کرده؟ او هم گفت: بله، گفتم کلاهت را می‌دهی به من؟ گفت: این مال خودم است، لازمش دارم. برای تو یکی دیگر میخرم. من هم گفتم پس اگر میخواهی برای من بخری، صورتی اش را بخر...»
آنجا به این حرف‌های نهال خندیدم
وقتی برگشتیم خانه دوستانم تماس گرفتند و گفتند عکس های نهال در اینترنت منتشر شده که دارد با مقام معظم رهبری صحبت می‌کند و ایشان هم می‌خندند.
آنجا تازه فهمیدم که ماجرای کلاه صورتی جزئیات گفتگوی نهال با ایشان است.
عکس آقا را به نهال نشان دادم و گفتم از این حاج آقا کلاه صورتی خواستی؟ که تایید کرد و دوباره همان ماجرا را برایم تعریف کرد.

*

"اگر مجنون ...
... دل شوریده ای داشت

دل لیلی ...
... از او شوریده تـر بـــی"

تصویر: l1l.ir/751
متن: l1l.ir/7d7

آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۱۳:۱۵ - دچارِ فیش‌نگار
    :)
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۰۹:۲۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    عجب
پیوندهای روزانه

ز چه ترسیم (پاک شد ولی ...)

دوشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۱۷ ب.ظ
احساس میکنم میتونم ساعت ها 
بی خیال این مطلبی که باز اشتباها زدم پروندمش 
و بی خیال اسمی که امشب کنار ای دیم منشن شد 
و یاداور خاطرات تلخ گذشته و دردهای حال شد 
بشینم به تک نوازیت گوش بدم پاییز.
تا همین الانشم نمیدونم چند بار پلی شده
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۵
آبجی خانوم

نظرات  (۲)

۰۵ آذر ۹۷ ، ۲۳:۴۱ حـــــ ـمــیـد
باکی نیست
۱۷ آذر ۹۷ ، ۱۹:۴۸ حسن قاسمی
در مورد استوری که گذاشتید

در مورد دانلود از یوتیوب که پیشنهاد خودم اینه که یک کانال تو آپارات ایجاد کنید، چرا که میشه تو آپارات لینک فیلم یوتیوب رو داد تا فیلم رو بارگذاری کنه، اینجوری هم فیلم رو در کیفیت های مختلف میتونید دانلود کنید و هم همیشه در دسترس شما قرار داره

البته سایت و کانال تلگرامی هم هست که لینک/فایل دانلودی رو بدن، شاید افزونه های هم برای مرور گرا باشه تا لینک دانلود فیلم رو بدن
مثل این سایت:
http://mnxw45tfoj2de3lqgmxg4zlu.cmle.ru/en/index.php
مثل این کانال:
@utubebot
برای دانلود هم مشکلی ندارم اما فکر نمی کنم از اینجا به درد شما بخوره

در مورد قسمت دوم هم تجربه ی ندارم، اما اگه کانالی رو بلاک کردید و بازم محتوای کانال برای شما به نمایش در اومد، شاید راهکاری که در لینک زیر گفته شده به کار شما بیاد:
yon.ir/z7mbq

بی زحمت لینک سایت پیشنهادی رو هم سانسور کنید، چرا که سایتش فیلتره و داره با یک فیلترشکن باز میشه، برای همین آدرسش عجیب غریبه
پاسخ:
خیلی خیلی خیلی تشکر🙏

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">