... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

پرسیدم کجا بودی؟
گفت رفته بودم پیش حاج آقا
من گمان کردم کسی از آقایان را دیده و مشغول بازی و صحبت شده
پرسیدم خب حاج آقا چی می‌گفت؟
گفت: «من دیدم حاج آقا یک کلاهی روی سرش دارد، به او گفتم این کلاه را مادرت برایت درست کرده؟ او هم گفت: بله، گفتم کلاهت را می‌دهی به من؟ گفت: این مال خودم است، لازمش دارم. برای تو یکی دیگر میخرم. من هم گفتم پس اگر میخواهی برای من بخری، صورتی اش را بخر...»
آنجا به این حرف‌های نهال خندیدم
وقتی برگشتیم خانه دوستانم تماس گرفتند و گفتند عکس های نهال در اینترنت منتشر شده که دارد با مقام معظم رهبری صحبت می‌کند و ایشان هم می‌خندند.
آنجا تازه فهمیدم که ماجرای کلاه صورتی جزئیات گفتگوی نهال با ایشان است.
عکس آقا را به نهال نشان دادم و گفتم از این حاج آقا کلاه صورتی خواستی؟ که تایید کرد و دوباره همان ماجرا را برایم تعریف کرد.

*

"اگر مجنون ...
... دل شوریده ای داشت

دل لیلی ...
... از او شوریده تـر بـــی"

تصویر: l1l.ir/751
متن: l1l.ir/7d7

آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۱۳:۱۵ - دچارِ فیش‌نگار
    :)
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۰۹:۲۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    عجب
پیوندهای روزانه

پدرانه هایی برای من 28

چهارشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۶:۳۶ ب.ظ

هر که بداخلاق شود

خانواده اش از او منزجر میشوند*

و مرگش شادی آفرین است.**


--- امام صادق علیه السلام ---

شرح غررالحکم. جلد5. *ص328 و **ص272



+

پنج ماهی بود سر این موضوع با خودم درگیر بودم که از یه جایی به بعد دیگه هر چقدر هم طرف برات عزیز و مهم باشه جواب "خدا منو مرگ بده"ش رو "خدا نکنه" نمیدی و میگی "الهی آمین". تا امروز ظهر که پیامک این حدیث اومد و تلنگرش اینقدر بود که بعد از دو سال و یازده ماه دوباره یادداشت +پدرانه هایی برای من رو از سر بگیرم.

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۸
آبجی خانوم

نظرات  (۱۴)

میتونی چیزی نگی ولی نگو الهی آمین :*
روزه‌هات قبول :)
پاسخ:
من زندگانیم کلا به سکوت میگذره ولی همه به سکوت رضایت نمیدن

یکی از یادگاریهایی که تا پای مرگ رفتن و برگشتن تو شهریور 95 برام گذاشته محروم شدن از روزه گرفتنه
باعث و بانیاش به خاطر هر چی ببخشم به خاطر این یه مورد فکر نکنم بتونم ببخشم
عزیزممم واقعا نمیدونم چی بگم و هیچ چیزی هم نمیدونم و فقط میتونم برات دعا کنم و از ته قلبم بگم اگر روزی کمکی ازم بر بیاد تو هرررچیزی که فکرشو بکنی در خدمتم :***
پاسخ:
دارم آرشیو اینجا رو یه سر و سامونی میدم که بعدش مطالبی که این دو سال نوشتم هم منتقل کنم اینجا
جالبیش اینه که هفتاد درصد نظراتت در مورد گنگ نوشتن و متوجه نشدن و سر در نیاوردنه که البته با توجه به نوع نوشتن من حق هم داری
و برام خیلی ارزشمنده که هنوز از دستم خسته نشدی و هر بار به طریقی محبتت رو نثارم میکنی :*
عزیزم برای چی ازت خسته بشم اخه؟ تهش اینه که نمیفهمم دیگه :))
ولی آدمهای دوست داشتنی به خاطر متنهای قابل فهمشون دوست داشتنی نیستن به خاطر خودشونه که دوست داشتنی‌ان 😉😉
😊😙
پاسخ:
عزیزم :))
۱۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۳:۱۶ پلڪــــ شیشـہ اے
زمانه همیشه به یک منوال نمی مونه.
آمین نمیخواد.
یه روزی می رسه که اوضاع تغییر میکنه. :)
به عنوان کسی که روزای وحشتناکی رو گذروندم میگم.
:*

پاسخ:
بحث سر گفتن نیست
بحث سر اینه که نتیجه یه رفتار بد چی میتونه باشه و تا کجا میتونه بره
حدیث داریم از پیامبر خدا به این مضمون که هر گناهی قابل توبه کردنه جز بداخلاقی چون تا از یه کارت توبه کنی مرتکب بعدی میشی

+دارم پستای قبلیم رو میخونم میبیم شخصاچقدر صبورتر بودم در گذشته!
۱۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۳:۳۵ خانم الفــــ
سلام و نور
لینکی که توی متن هست که همین مطلبه. اشتباه شده آیا؟
خب من هم طبیعاتا دقیقا نمیدونم موضوع چیه ولی اگر مربوط به والدینه، من همیشه اون جمله امام سجاد علیه السلام رو توی صحیفه یادم میاد که میفرمود : خدایا هیبت والدین رو توی دل من شبیه هیبت یک پادشاه جبار (سلطان العسوف) قرار بده... و همیشه با خودم میگم یه پادشگاه ستمگر چطوریه و من در مقابلش چطوریم... خیلی عجیبه و خیلی سخته... اما واقعا با هر بار شنیدنش دید تازه ای پیدا میکنم...
پاسخ:
سلام و رحمت :)
لینک به مطالب همین موضوع هست ابجی جان. صفحه رو کمی جا به جا کنی مشخص میشه.

من الان برای اون دعا حضور ذهن ندارم ولی تا جایی که به یاد دارم وصف جبار جز برای حضرت حق استفاده نمیشه مگر اینکه معنی به مذمت بده که در این صورت به روایت ذکر شده در پست میخوره :)


روایات در باب والدین عجیبه و روایات در باب اولاد مظلوم :)
۱۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۳:۵۷ پلڪــــ شیشـہ اے
البته که هر کسی شرایط مخصوص به خودش رو داره ولی نخواستم بگم درک می کنم. :)) 
:*
ولی متوجه صحبتت می شم.

+ آدم بد اخلاق هم نیاز به دعای خیلی خیلی زیادی داره. بعضی صفات ترک کردن شون خیلی سخته. ان شاءالله که اطرافیان ما از اون دسته هستن که قلبا میخوان ...

+ الانم صبوری. به مرور رنج و سختی علاوه بر این که موجب صیقل روحی میشه، موجب کم طاقی و کم صبری هم میشه. بالاخره پیمانه ها مون محدوده و یه ظرفیتی داره. ان شاءالله خدا کمک مون کنه
پاسخ:
اوهوم متوجه ام

درسته ضمن اینکه به مرور بدتر هم میشه
ان شاالله
۱۹ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۰:۰۴ خانم الفــــ
بله درست میگی. عسوف به معنی سخت ستمکار هست...
جبار به معنی ستمگر ، مجازاً دیگه. قبول کن از زبان ناقص ما :))


+آها متوجه شدم.. فکر کردم به یک مطلب لینک دادی و چون اولیش همین بود متوجه نشدم :)

پاسخ:
هلاکتم :))
۱۹ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۰:۱۳ آبجی خانوم (فاطمه ...)
اینقدر خوشحالم اینستا رو گذاشتم کنار اومدم اینجا به جا لایک نظر تحویل میگیرم :)
پاسخ:
(: تازه نظر هم میذارم برا خودم
۱۹ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۵:۱۱ پلڪــــ شیشـہ اے
:))
بله فضای گفت و گو و محبت این جا خیلی خوبه.

+ الحمدلله. چی بهتر از این. کلام شون نوره
پاسخ:
من ذوق :)

+کتک کاریه :) مینویسم حالا ان شاالله ازش
۱۹ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۷:۵۹ دچارِ فیش‌نگار
اونا که گرفتن دارن مینالن
روزه رو میگم :)
پاسخ:
جسارتا عقل ندارن
۱۹ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۳۴ دچارِ فیش‌نگار
خودت نداری :| و :)
پاسخ:
اینو که خودمم میدونم 
ولی گزاره قبلی رو رد نمیکنه
۱۹ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۴۲ دچارِ فیش‌نگار
من آخه منظورم خودم بود :)
+البته شوخی کردم. روزه خیلی هم برای آدم مفیده
پاسخ:
الان چی بگم خب من!
حتی به شوخی هم نگید. ادم وقتی ازش محروم میشه تازه میفهمه چی رو از دست داده.
ان شاالله همیشه سلامت باشید و توفیقش رو داشته باشید
۱۹ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۷:۵۵ قاسم صفایی نژاد
سر فرصت باید قدیمی‌های این برچسب رو بخونم
پاسخ:
اگه یه بخش با ارزش داشته باشه این نوشته ها همین برچسبه
نمی دونم خوبه یا نه
اما من توی اینستا بیشتر بازخورد می گیرم تا وبلاگ


پاسخ:
خوبه
البت نوع مطالبت هم میطلبه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">