... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

پرسیدم کجا بودی؟
گفت رفته بودم پیش حاج آقا
من گمان کردم کسی از آقایان را دیده و مشغول بازی و صحبت شده
پرسیدم خب حاج آقا چی می‌گفت؟
گفت: «من دیدم حاج آقا یک کلاهی روی سرش دارد، به او گفتم این کلاه را مادرت برایت درست کرده؟ او هم گفت: بله، گفتم کلاهت را می‌دهی به من؟ گفت: این مال خودم است، لازمش دارم. برای تو یکی دیگر میخرم. من هم گفتم پس اگر میخواهی برای من بخری، صورتی اش را بخر...»
آنجا به این حرف‌های نهال خندیدم
وقتی برگشتیم خانه دوستانم تماس گرفتند و گفتند عکس های نهال در اینترنت منتشر شده که دارد با مقام معظم رهبری صحبت می‌کند و ایشان هم می‌خندند.
آنجا تازه فهمیدم که ماجرای کلاه صورتی جزئیات گفتگوی نهال با ایشان است.
عکس آقا را به نهال نشان دادم و گفتم از این حاج آقا کلاه صورتی خواستی؟ که تایید کرد و دوباره همان ماجرا را برایم تعریف کرد.

*

"اگر مجنون ...
... دل شوریده ای داشت

دل لیلی ...
... از او شوریده تـر بـــی"

تصویر: l1l.ir/751
متن: l1l.ir/7d7

آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۱۳:۱۵ - دچارِ فیش‌نگار
    :)
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۰۹:۲۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    عجب
پیوندهای روزانه

آیا تو چنان که می نمایی هستی؟

دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۵۱ ب.ظ
" ما انقلاب اسلامی کردیم و به انقلابی بودن خود افتخار می کنیم و بیاییم برای نهادینه شدن آن تلاش کنیم چون آرمان های اولیه انقلاب که اصلاح طلبان خواهان اصلی آن هستند استقلال آزادی جمهوری اسلامی ست . "

امروز این بخش از صحبت های خانم سهیلا مدارایی رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان گیلان رو دیدم کلی خندیدم. یاد کتاب سراب اصلاحات افتادم و نقل قول هایی که از دوران هشت ساله دولت اصلاحات برای تاریخ تو اون کتاب ثبت شده. مخصوصا این بخش از صحبت های هنری پرشت، مسئول میز ایران در وزارت خارجه دولت کلینتون که گفت : اگر موجی که در مطبوعات اصلاح طلب با تز امکان ارتباط با آمریکا شروع شد و اکنون به تردید در اساسی ترین وجوه انقلاب ایران مشغول است بتواند از حریم روحانیت عبور کند و از آن طریق، ولایت فقیه را بر کشتی تردید سوار کند بار سنگینی از دوش آمریکا برداشته خواهد شد. این بار سنگین همان است که امروز ایران را از غرب دور نگه داشته و امکان صلح با اسرائیل را تا حد صفر تنزل داده است.

پی نوشت :
دوگانه مکر و جهل همیشه پا برجا بوده ، هست و خواهد بود
هر چند جهل مردم جای خود داره اما به تبع حدیث "الناسُ بِأُمَرَائِهِمْ أَشْبَهُ مِنْهُمْ بِآبَائِهِمْ" ترجیح میدم مکر مسئولان ضد انقلاب جاخوش کرده در بدنه این نظام رو به نقد بکشم تا جهل مردم رو ...

نظرات  (۶)

انگار مسئولان ضد انقلاب رو هم رد کردن و نقش نفوذی رو به خوبی دارن بازی میکنن...از اون بالا تا اون پایین دستها...عملا دارن کاری میکنن که همه مردم از عملکرد نظام ناراضی بشن...از آمارهای دروغ دولت تزویر و فریب گرفته تا رکورد عمدی در کشور...
پاسخ:
فکر کنم روند عکس باشه. آدم ها اول خودی اند بعد در مسیر امتحانات پیش رو تبدیل به نفوذی میشن و بعد به صورت ضد در میان
رکود عمدی در این دولت
تورم عمدی در دولت قبل
بحران سازی عمدی در دولت قبل تر
و ...

به قول حضرت استاد : غربال می شویم
غربال :)

این غربال فعلا اینطوریه که دونه درشت ها می مونن دونه ریزها و بیچاره ها میریزن پایین..

پاسخ:
تا درشتی و ریزی رو به چی بدونیم

نوجوون های 13 ساله ای مثل مرحمت بالازاده و حسین فهمیده خیلی درشت تر از امثال به اصطلاح آیت الله شریعتمداری بودند
" ما انقلاب اسلامی کردیم و به انقلابی بودن خود افتخار می کنیم و بیاییم برای نهادینه شدن آن تلاش کنیم چون آرمان های اولیه انقلاب که اصلاح طلبان خواهان اصلی آن هستند استقلال آزادی جمهوری اسلامی ست . "

همین جمله ها و عملکرد های متناقض با برچسب های که به حزب اللهی ها میزنن (که صد البته برازنده خودشون هست) آدم رو به نقطه جوش میرسونه ... بابا، اگه دشمنی، دشمنیت رو بکن، چرا خودت رو میخوای همرنگ انقلاب اسلامی نشون بدی؟ ان شاء الله فردا یک عکس با محوریت منافق میزارم تو دورآباد
پاسخ:
به قول اون کلیپ
این آقایان هنوز نمی دانند براندازند
اتفاقا بعد از ظهر خیلی اتفاقی زدم شبکه خبر داشت صحبت های جناب ظریف رو زنده پخش میکرد و یک چند جمله ای که شنیدم با پوزخند گفتم ها جون ...

همیشه همین طور بوده که اسلام و مسلمین از منافق ضربه خوردند نه کافر و مشرک
ان شاءالله شرشون به خودشون برگرده
پاسخ:
بنده که میگم آره ارواح برجام

فعلا تا پایان دوره مسئولیت به تعبیر آقا فرزندان انقلاب ند ولی سهل اندیش
ان شاالله بعدش در خدمتشون هستیم
ان شاالله شر نفاق از سر امت اسلام کنده بشه
یه سوال ازت دارم صادقانه جواب بده.
اگر دوستی داشته باشی که به الزامات عملی اسلام پایبند باشه و به قولی مذهبی باشه اما اصلاح طلب باشه، چه حسی در موردش داری؟
مثلا در سال 76 و ایضا 80 به خاتمی رای داده باشه، سال 84 به رفسنجانی و سال 88 به موسوی و انتخابات بعدی هم به روحانی.
پاسخ:
تا دلت بخواد از اینها دارم
تازه تعداد کثیری از کسایی که الان بلاگ هاشون رو دنبال میکنم هم تو این دسته قرار دارند
حسم همون حسی هست که نسبت به حاتمی کیا دارم. اینجا ...
تازه باز این دوستان خوبه که میان رای میدن
مواردی داریم که حافظ قرآن هست ولی اعتقادی به حکومت اسلامی نداره
میگه حکومت اسلامی همون جامعه پیامبر بود و تمام  و حالا کو تا امام زمان ظهور کنه و بخواد حکومت تشکیل بده

و خدا پدر اون کسی رو بیامرزه که بهم گفت بشین اصولی تاریخ اسلام بخون تا بفهمی این ها اصلا چیز تازه ای نیست و اصلا یکی از اسناد حقانیت انقلاب اسلامی همین تشابهات تاریخی هست
۲۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۸:۴۵ مردی بنام شقایق ...
سلام

مشکل ازونجایی شدت گرفت که رفرمیست رو برای ما ترجمه کردن اصلاح طلب!!!

و نسل ما بهتر از نسل قبل لمس میکنه که ریفرمیست یعنی چه! ریویزیونیست یعنی چه!
پاسخ:
سلام علیکم

یاد پلاکارد همایش های کروبی افتادم که به تقلید از اوباما نوشته بود تغییر ...

لمس میکنه ولی خودش رو میزنه به کوچه بی خیالی
با توجه به کل تعریفاتی که آقا از نسل فعلی میکنن باز من ترجیح میدادم از نسل پدرم میبودم تا نسل حالا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">