... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

پرسیدم کجا بودی؟
گفت رفته بودم پیش حاج آقا
من گمان کردم کسی از آقایان را دیده و مشغول بازی و صحبت شده
پرسیدم خب حاج آقا چی می‌گفت؟
گفت: «من دیدم حاج آقا یک کلاهی روی سرش دارد، به او گفتم این کلاه را مادرت برایت درست کرده؟ او هم گفت: بله، گفتم کلاهت را می‌دهی به من؟ گفت: این مال خودم است، لازمش دارم. برای تو یکی دیگر میخرم. من هم گفتم پس اگر میخواهی برای من بخری، صورتی اش را بخر...»
آنجا به این حرف‌های نهال خندیدم
وقتی برگشتیم خانه دوستانم تماس گرفتند و گفتند عکس های نهال در اینترنت منتشر شده که دارد با مقام معظم رهبری صحبت می‌کند و ایشان هم می‌خندند.
آنجا تازه فهمیدم که ماجرای کلاه صورتی جزئیات گفتگوی نهال با ایشان است.
عکس آقا را به نهال نشان دادم و گفتم از این حاج آقا کلاه صورتی خواستی؟ که تایید کرد و دوباره همان ماجرا را برایم تعریف کرد.

*

"اگر مجنون ...
... دل شوریده ای داشت

دل لیلی ...
... از او شوریده تـر بـــی"

تصویر: l1l.ir/751
متن: l1l.ir/7d7

آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۱۳:۱۵ - دچارِ فیش‌نگار
    :)
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۰۹:۲۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    عجب
پیوندهای روزانه

برای دختری که ...

شنبه, ۱۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۰۳ ق.ظ

دیروز همینکه پشت چرخ نشستم ل... یه تیکه پرتی پارچه گذاشت رو میز و گفت فاطمه میتونی دو تا پاپیون با این درست کنی که تل ست با لباس بچه ها بشن. 

گفتم اره و با کلی ذوق مشغول شدم وقتی تموم شد گفتم الان جا داده هشتگ یه دختر هم نداریم بزنم . ل... زد زیر خنده . گفتم والا دلت میاد دختر رو ،کلی جینگیلیجات میتونی براش درست کنی ، فقط حیف باباش لیاقت نداره دیگه.

باز زد زیر خنده و گفت فکر کن یه روز این حرفا رو براشون تعریف کنیم. این بار من زدم زیر خنده و گفتم اگه یادمون بمونه.

 

+

ل...۳۳ سالشه و مجرده.

من ۳۱ ساله ام و مجرد.

امشب بعد از بیست و چهار ساعت دوباره وارد کاربری اینستام شدم و اولین پستی که دیدم این خبر بود: مادر ۲۸ ساله آلمانی بعد از این که فهمیده شوهرش بهش خیانت کرده و عکسش رو با دوست‌دخترش می‌بینه، پنج بچه ۱۸ماهه تا ۸ساله‌ش رو توی حموم خفه می‌کنه! بعد به شوهرش پیام داده که دیگه بچه‌هات رو نخواهی دید و خودش هم اقدام به خودکشی کرده اما ناموفق بوده. به خاطر این قتل‌ها هم بهش حبس ابد دادند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۱۵
آبجی خانوم

نظرات  (۵)

5 تارو خفه کرده ؟

یا خود خدا ////:

 

28 سال و 5 بچه ؟ ایح..

پاسخ:
دقیقا "یا خود خدا"
۱۵ آبان ۰۰ ، ۰۰:۴۹ شاگرد بنّا

ای خدای من...........

پاسخ:
تنها پناه بر او ...
۱۵ آبان ۰۰ ، ۰۰:۵۱ دچارِ فیش‌نگار

خانم حداقل قبلش بزنید بیماران قلبی عروقی قسمت دوم رو نخونن :/

 

پاسخ:
عذر تقصیر
۱۵ آبان ۰۰ ، ۰۹:۲۵ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!

عجب

پاسخ:
هعیی
۱۵ آبان ۰۰ ، ۱۳:۱۵ دچارِ فیش‌نگار

:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">