... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

پرسیدم کجا بودی؟
گفت رفته بودم پیش حاج آقا
من گمان کردم کسی از آقایان را دیده و مشغول بازی و صحبت شده
پرسیدم خب حاج آقا چی می‌گفت؟
گفت: «من دیدم حاج آقا یک کلاهی روی سرش دارد، به او گفتم این کلاه را مادرت برایت درست کرده؟ او هم گفت: بله، گفتم کلاهت را می‌دهی به من؟ گفت: این مال خودم است، لازمش دارم. برای تو یکی دیگر میخرم. من هم گفتم پس اگر میخواهی برای من بخری، صورتی اش را بخر...»
آنجا به این حرف‌های نهال خندیدم
وقتی برگشتیم خانه دوستانم تماس گرفتند و گفتند عکس های نهال در اینترنت منتشر شده که دارد با مقام معظم رهبری صحبت می‌کند و ایشان هم می‌خندند.
آنجا تازه فهمیدم که ماجرای کلاه صورتی جزئیات گفتگوی نهال با ایشان است.
عکس آقا را به نهال نشان دادم و گفتم از این حاج آقا کلاه صورتی خواستی؟ که تایید کرد و دوباره همان ماجرا را برایم تعریف کرد.

*

"اگر مجنون ...
... دل شوریده ای داشت

دل لیلی ...
... از او شوریده تـر بـــی"

تصویر: l1l.ir/751
متن: l1l.ir/7d7

آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۱۳:۱۵ - دچارِ فیش‌نگار
    :)
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۰۹:۲۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    عجب
پیوندهای روزانه

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

بسم الله الرحمن الرحیم

کینه و حقد روزنامه های زنجیره ای آنقدر زیاد و بی پایان  است که حتی به شهیدی که با 60 گلوله ساکتش کردند هم رحم نمی کنند.


ضمیمه :

پرونده 8 قسمتی "آن یار کزو گشت سر دار بلند" :  یک    دو    سه    چهار    پنج    شش    هفت    هشت
دانلود مستند اسرار ترور شهید آیت

مصاحبه با نویسنده کتاب اسرار آیت

پی نوشت :
روزی آشکار خواهد شد راز گلوله های ترور آیت و صیاد ...

بعدا نوشت :
راستی امروز سالروز شهادت مصطفی لبنانی عزیز انقلاب هم هست
۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۰۲
آبجی خانوم

"........................."

آقای رئیس جمهور
گفتید آرامش را برای هیئت های خارجی بر هم نزنید ، پرونده های قدیمی را باز نکنید تا پرونده های قدیمی را باز نکنند...

آقای رئیس جمهور
پرونده های قدیمی را باز نکنید یعنی سکوت کنید در برابر ورود فابیوس که هنوز پرونده ارسال فاکتور هشت های آلوده به ویروس ایدزش به ایران باز است و هنوز نسل به نسل قربانی می گیرید و هنوز از زیر بار محاکمه و پرداخت غرامت به هموطنانمان فرار می کند ، که ممکن است بهشان بر بخورد و دیگر برایمان پژو و رنو نفرستند.

آقای رئیس جمهور
پرونده های قدیمی را باز نکنید یعنی پس فردا که تیم آلمانی آمد عکس تاول ها و زخم های مردان و زنان و کودکان و نوزادان شیمیایی شده این کشور را هم نوا با صدای سرفه هایشان دست نگیرید بروید جلوی فرودگاه که ممکن است بهشان بر بخورد و خدای نکرده در آن طرح فلان که هزار هزار میلیارد برایشان سود دارد سرمایه گذاری نکنند.

پرونده های قدیمی را باز نکنید یعنی پس فردا که هیئت انگلیسی آمد و در خواست باز گشایی سفارتش را داد دوباره نروید شعار مرگ بر انگلیس بدهید و یادشان بیندازید که در فتنه 88 چه فتنه گری ها کردند  و نیز چه خدماتی به تیم های ترور شهدای هسته ای که ممکن است بهشان بر بخورد و فلان قرار داد نفتی را با ما امضا نکنند.

پرونده های قدیمی را باز نکنید یعنی پرونده های قدیمی را باز نکنید که اگر بکنید ممکن است شیطان بزرگ بازهم مثل تمام 35 سال گذشته بی خیال اسناد آشکار جاسوسی و جنایت هایش با وقاحت و پررویی تمام بگوید جوانان شما از دیوار سفارت ما بالا رفتید

آقای رئیس جمهور
می دانید هموطنی همچنان حسرت می خورد کاش می دانست مبتلا به ایدز است تا امروز مجبور نباشد همچنان بر سر قبر فرزند دردانه اش اشک بریزد
می دانید مادری همچنان در لا به لای سرفه هایش اشک می ریزد و عکس چهار کودکش را نوازش می کند و هنوز از خود می پرسد آن گرد سفید که از آسمان آمد و زندگانی ام را برد چه بود
بگذارید دیگر نگویم

آقای رئیس جمهور
این پرونده ها هرگز بسته نشده بود تا بخواهند دوباره باز شوند

آقای رئیس جمهور
حواستان هست دنیا هنوز به خاطر جنایت هایش از مردم مان عذر خواهی نکرده است
کاش اندکی روی مردم تان غیرت داشتید

۹ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۲ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۱۳
آبجی خانوم

بسم الله الرحمن الرحیم

چهار ماه پیش بود که کلیپ سگ کشی در شیراز در فضای نت پخش شد . در کمتر از چند روز موج اعتراضات نه تنها فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و ارتباط رسان های موبایلی را فراگرفت بلکه کار به شبکه های ماهواره ای بیگانه نیز رسید .

در همین روزها اجتماعی رو به روی سازمان حفاظت از محیط زیست در تهران رخ داد که پلاکارد های بس تامل برانگیز تجمع کنندگان آن ذهن هر بیننده را به خود مشغول می کرد . در پایان بعد از حضور سرکار خانم ابتکار در جمع تجمع کنندگان از آنان خواسته شد به سالن همایش سازمان وارد شوند و شنونده توضیحات خانم ابتکار باشند ...

دیروز اما دانشجویان این کشور در مقابل فرودگاه مهراباد تجمع کردند تا به ورود وزیر خارجه فرانسه ، لوران فابیوس ، اعتراض کنند . کسی که سی سال پیش با ارسال محموله فراورده خونی فاکتور هشت آلوده به ایران موجب مبتلا شدن 900 بیمار هموفیلی هموطن به بیماری ایدز شد که تا کنون مرگ بیش از 200 نفر از آنها تایید شده است . کسی که هنوز پرونده این جنایت بزرگش در دادگاه های فرانسه باز است و باوجود پرداخت غرامت به آسیب دیدگان حادثه مشابه در بیش از ده کشور دیگر دنیا ، همچنان از پرداخت غرامت به قربانیان ایرانی سرباز می زند .

اما دیروز نه از آقای ظریف خبری بود و نه از خانم ابتکار که به مطالبانه به حق دانشجویان این کشور پاسخ بدهند ، بلکه این نیروی انتظامی بود که برای پاسخگویی فرستاده شد ...

خانم ابتکار حق دارد نگران عدم وجود قانون مستقیم برای حمایت از حیواناتی چون سگ و گربه در این کشور باشد 

چون این روزها نگرانی از جنایت علیه انسان ها نامی جز افراطی گری ندارد

بله این روزها دوران صلح و دوستی و تعامل با دنیاست

دوران روحانی متچکریم


۴ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۸ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۰۷
آبجی خانوم