... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

پرسیدم کجا بودی؟
گفت رفته بودم پیش حاج آقا
من گمان کردم کسی از آقایان را دیده و مشغول بازی و صحبت شده
پرسیدم خب حاج آقا چی می‌گفت؟
گفت: «من دیدم حاج آقا یک کلاهی روی سرش دارد، به او گفتم این کلاه را مادرت برایت درست کرده؟ او هم گفت: بله، گفتم کلاهت را می‌دهی به من؟ گفت: این مال خودم است، لازمش دارم. برای تو یکی دیگر میخرم. من هم گفتم پس اگر میخواهی برای من بخری، صورتی اش را بخر...»
آنجا به این حرف‌های نهال خندیدم
وقتی برگشتیم خانه دوستانم تماس گرفتند و گفتند عکس های نهال در اینترنت منتشر شده که دارد با مقام معظم رهبری صحبت می‌کند و ایشان هم می‌خندند.
آنجا تازه فهمیدم که ماجرای کلاه صورتی جزئیات گفتگوی نهال با ایشان است.
عکس آقا را به نهال نشان دادم و گفتم از این حاج آقا کلاه صورتی خواستی؟ که تایید کرد و دوباره همان ماجرا را برایم تعریف کرد.

*

"اگر مجنون ...
... دل شوریده ای داشت

دل لیلی ...
... از او شوریده تـر بـــی"

تصویر: l1l.ir/751
متن: l1l.ir/7d7

آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۱۳:۱۵ - دچارِ فیش‌نگار
    :)
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۰۹:۲۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    عجب
پیوندهای روزانه

مشکل فرار مغزها نیست، ماندن ...

دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۵۹ ب.ظ
فقط حامیان تدبیر بنفش این توانایی رو دارند که برنامه بررسی نقش مجلس در سیاست خارجی کشور رو به برنامه تطهیر آمریکا تبدیل کنند.

توصیه میکنم حتما از آرشیو این برنامه رو پیدا کنید و با دقت مطالبی که گفته شده بررسی کنید.

پی نوشت :
مدت ها بود از فضای مباحثه و کرسی خارج شده بودم . امشب موقع برنامه نگاه یک کمبود این چند وقت رو جبران کردم. فقط حیف که جناب دکتر نمی شنید دیگه .
یادش بخیر. علوم سیاسی های دانشگاه چی می کشیدند از دست این جوجه مهندس.

نظرات  (۶)

۱۳ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۱۲ مهدی ابوفاطمه
:)
باز گشت غرور افرینو میتبریکم:|:)
پاسخ:
یعنی اولش :| شدم
تو خوبی
کجایی دختر
نمیگی دلمون واست تنگ میشه
۱۳ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۰۰ مردی بنام شقایق ...
سلام

تجربه ثابت کرده اینقده که بچه های مهندسی تو سیاست و کارهای سیاسی و اجتماعی دست دارن خود سیاسیون و بچه های علوم سیاسی و علوم انسانی ندارن!!!!
پاسخ:
سلام علیکم
چه فایده جناب حیدری . به ما که آقایون علوم سیاسی خونده مثلا حزب اللهی از پشت خنجر زدن ، اونم فقط به جرم زن بودن. به قول بچه ها الکی مثلا به مردانگی شون برخورده بود حرفی رو که خودشون نمیتونن بزنن دخترها بزنن.

فکر کنم تقصیر خودشون نیست. الگو سازی ای که براشون کردن اینجوری بارشون آورده. بچه های تجربی که یکی مثل شهید دیالمه رو دارند ، بچه های مهندسی یکی مثل شهید چمران رو . ولی بچه های علوم انسانی هنوز یکی مثل حضرت امام یا استاد مطهری یا شهید مفتح یا دکتر آیت رو به چشم الگو نگاه نمی کنند . فضای ذهنی شون از جای دیگه خط میگیره .
۱۳ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۱۴ مردی بنام شقایق ...
چی بگم والا

البت بچه های ما که بعد از مهندسی رفتن علوم انسانی کلن یه سر و گردن بالاترن تو تحلیلاشون نسبت به علوم انسانیا. نمیدونم دقیقا علتش چیه با وجود اینکه علوم انسانیا بیشتر علمش رودارن و درسش رو خوندن!

خود من تو دانشگاه باید برای بچه های روانشناسی اصول روانشناسی رو میگفتم!!!

+
الان دیگه از الگوها فقط یه عکس به دیوار مونده!
متاسفانه کمرنگ شده الگو گرفتنه!


پاسخ:
شاید باورتون نشه ولی یکی از نگرانی های خانواده م این بوده که من بخوام ارشد رو علوم سیاسی بخونم . ولی چون خودمم میترسیدم با ورود دانشگاهی به علوم سیاسی ازشون تاثیر بگیرم ترجیح دادم همین رشته خودم رو وقت بذارم.

متاسفانه درسته
۱۴ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۰۷ مــــــــ. یــ.مــ
:)
من میخواستم پی ِ مطلب رو بگیرم 
چشمم افتاد به کامنتا یادم رف چی‌میخواستم بگم :/ 
پاسخ:
بنده صوبتی ندارم دیگه :/
۱۴ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۲۸ مــــــــ. یــ.مــ
:||
برای سومین بار مطلبو خوندم ولی یادم نیومد اونموقع چی میخواستم بگم:|
حالا فهمیدم چرا به من میگن سنجاب:///
پاسخ:
آخی
اشکال نداره
مثل خودم ماهی قرمزی عزیزم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">