... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

پرسیدم کجا بودی؟
گفت رفته بودم پیش حاج آقا
من گمان کردم کسی از آقایان را دیده و مشغول بازی و صحبت شده
پرسیدم خب حاج آقا چی می‌گفت؟
گفت: «من دیدم حاج آقا یک کلاهی روی سرش دارد، به او گفتم این کلاه را مادرت برایت درست کرده؟ او هم گفت: بله، گفتم کلاهت را می‌دهی به من؟ گفت: این مال خودم است، لازمش دارم. برای تو یکی دیگر میخرم. من هم گفتم پس اگر میخواهی برای من بخری، صورتی اش را بخر...»
آنجا به این حرف‌های نهال خندیدم
وقتی برگشتیم خانه دوستانم تماس گرفتند و گفتند عکس های نهال در اینترنت منتشر شده که دارد با مقام معظم رهبری صحبت می‌کند و ایشان هم می‌خندند.
آنجا تازه فهمیدم که ماجرای کلاه صورتی جزئیات گفتگوی نهال با ایشان است.
عکس آقا را به نهال نشان دادم و گفتم از این حاج آقا کلاه صورتی خواستی؟ که تایید کرد و دوباره همان ماجرا را برایم تعریف کرد.

*

"اگر مجنون ...
... دل شوریده ای داشت

دل لیلی ...
... از او شوریده تـر بـــی"

تصویر: l1l.ir/751
متن: l1l.ir/7d7

آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۱۳:۱۵ - دچارِ فیش‌نگار
    :)
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۰۹:۲۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    عجب
پیوندهای روزانه

رژیم ایران حامی تروریسم است ...

جمعه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۱۴ ب.ظ

کاخ سفید میزان تروریست و ضد آن را ، مخالفت با جنایاتش در سراسر جهان و موافقت با آن می داند(1). این قدر هیاهو راه انداختند برای جلوگیری از تروریست، آن قدر تبلیغات کردند که ایران درش تروریست پرور است و ایران چطور و جزء تروریست. عراق از جرگه تروریست ها خارج شد چون سجده کرد به آمریکا و ایران وارد شد برای این که اعتنایی به آنها نکرده. میزان تروریستی همین است پیش آنها(2). آنها فکر می کنند که هر کس که مصالح ما را در نظر گرفت و هر کس که گاو شیرده ما شد، این وحشی نیست و اما آن که سرکشی کرد از این فرمان، این وحشی است. این منطق امثال ریگان است(3). اخیرا شنیدید که رئیس جمهور آمریکا گفته است که این کشور ایران یا رژیم ایران وحشی هستند. اگر مقصود از وحشی این است که رام نیستند در مقابل آن چیزهایی که شما می خواهید، گاو شیرده نیستند، این را شما اسمش را وحشی می گذارید ، بگذارید ... در منطق آنها وحشی این است که رام آنها نباشد(4). آن -ها - که می گوید ما برای صلح قیام کردیم و می خواهیم صلح در دنیا باشد، همه جنگ ها را این ها راه می اندازند. توی همین جنگی که ما الآن مبتلا به آن هستیم و کشور عراق هم مبتلا به آن هست، همین را آنها راه انداختند، لکن آقایان این جنگ ها را راه انداخته اند که صلح در دنیا پیدا بشود(5). [کارتر] با صراحت لهجه گفت که ((این جاهایی که پایگاه نظامی ما داریم این جا دیگر بساط حقوق بشر چیزی نیست ، دیگر صحبت از حقوق بشر نباید بکنید ... احترام به حقوق بشر مال آنجاهایی است که ما در آن پایگاه نداریم)) این آمریکایی که این قدر حقوق بشر می گوید، در خود آمریکا، در آمریکای لاتین چه بساطی سر این مردم دارد در می آورد(6).

1.صحیفه نور، جلد 19، ص 198، پیام به حجاج بیت الله الحرام، تاریخ سخنرانی: 25/5/64.
2.صحیفه نور، جلد 19، ص 248، در جمع مسوولان نظام اسلامی، تاریخ سخنرانی: 9/9/64.
3.صحیفه نور، جلد 20، ص 89، در جمع مسوولان کشور به مناسبت عید سعید فطر، تاریخ سخنرانی: 8/3/66.
4.صحیفه نور، جلد 20، ص 88، تاریخ سخنرانی: 8/3/66.
5.صحیفه نور، جلد 16، ص 258، در جمع روحانیون کاروانهای حج و دادسراها و دادستانی ارتش، تاریخ سخنرانی: 31/5/61.
6.صحیفه نور، جلد2، ص 31، به مناسبت چهلم شهدای قم  تاریخ سخنرانی: 29/11/56.

پی نوشت :
1 - هیلاری کلینتون : رژیم ایران حامی تروریسم است و عامل بی‌ثباتی در منطقه می‌باشد . (اینجا)
2 - یکی از اعضای وزارت اطلاعات می گفت در ماه های منتهی به انتخابات 88 ، جریانی که بعدها نام جنبش سبز رو برای خودش انتخاب کرد، بیش از بیست همایش در سراسر کشور به ویژه دانشگاه ها با عناوین خط امام برگزار کرد. بنابراین دیشب اصلا از دل سوزوندن یکی از جماعت عاریایی های ضد اسلام برای بیت امام تعجب نکردم.
3 - میریم که امیدوار باشیم آقایون برای سوریه برجام امضا نکرده باشند .

نظرات  (۱)

اون صحبتها مصرف داخلی داره . نزدیک انتخابات است و باید طیف تندرو و آرای جمهوری خواهان رو هم به نحوی جمع کرد و این صحبتهای ضد ایرانی صرفا مصرف داخلی داره نه چیز دیگر. 
پاسخ:
مصرف داخلی شون بالاست
قد تمام روحیه استکباریشون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">