... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

پرسیدم کجا بودی؟
گفت رفته بودم پیش حاج آقا
من گمان کردم کسی از آقایان را دیده و مشغول بازی و صحبت شده
پرسیدم خب حاج آقا چی می‌گفت؟
گفت: «من دیدم حاج آقا یک کلاهی روی سرش دارد، به او گفتم این کلاه را مادرت برایت درست کرده؟ او هم گفت: بله، گفتم کلاهت را می‌دهی به من؟ گفت: این مال خودم است، لازمش دارم. برای تو یکی دیگر میخرم. من هم گفتم پس اگر میخواهی برای من بخری، صورتی اش را بخر...»
آنجا به این حرف‌های نهال خندیدم
وقتی برگشتیم خانه دوستانم تماس گرفتند و گفتند عکس های نهال در اینترنت منتشر شده که دارد با مقام معظم رهبری صحبت می‌کند و ایشان هم می‌خندند.
آنجا تازه فهمیدم که ماجرای کلاه صورتی جزئیات گفتگوی نهال با ایشان است.
عکس آقا را به نهال نشان دادم و گفتم از این حاج آقا کلاه صورتی خواستی؟ که تایید کرد و دوباره همان ماجرا را برایم تعریف کرد.

*

"اگر مجنون ...
... دل شوریده ای داشت

دل لیلی ...
... از او شوریده تـر بـــی"

تصویر: l1l.ir/751
متن: l1l.ir/7d7

آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۱۳:۱۵ - دچارِ فیش‌نگار
    :)
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۰۹:۲۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    عجب
پیوندهای روزانه

فردا عیده

شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۵۹ ب.ظ
دقیقا همین تیتر رو زده بودم تا ارسال کنم، "فردا عیده". بعد در متن پیام هم نوشتم "خب عیده که عیده! زمین ی دور کامل دور خورشید زده به من و تو چه که همچنان داریم دور خودمون " و دیگه هیچی ننوشتم.
پیام رو پاک کردم . انگار دلم گفت ببین زمین هم هر روز و هر روز و هر روز داره دور خودش میگرده. اونم نه مثل تو دو سه دهه بلکه میلیون ها میلیون سال، ولی میدونی فرق تو با زمین چیه؟ میدونی چرا زمین به بهار میرسه و تو نه؟ آخه زمین وسط همه دور خودش چرخیدن ها یادش نمیره باید دور خورشید هم بچرخه. دور خورشید بچرخ ، دور خورشید ...


اللهم عجل لولیک الفرج بحق فاطمه الزهرا سلام الله علیها

اللهم عجل لولیک الفرج بحق فاطمه الزهرا سلام الله علیها

اللهم عجل لولیک الفرج بحق فاطمه الزهرا سلام الله علیها

اللهم احفظ قائدنا الامام الخامنه ای بحق فاطمه الزهرا سلام الله علیها

اللهم انصر الاسلام و المسلمین بحق فاطمه الزهرا سلام الله علیها

اللهم اهدنا الصراط المستقیم بحق فاطمه الزهرا سلام الله علیها

 اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا بحق فاطمه الزهرا سلام الله علیها

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۹
آبجی خانوم

یا فاطمه الزهرا

نظرات  (۳)

۰۱ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۲۸ مهران تندیس چت
سلام..............

این عید به نور فاطمیه زیباست ، روزیه تمام سال من با زهراست

با بردن نام فاطمه فهمیدم ، سالی که نکوست از بهارش پیداست

در پناه مهدی فاطمه ( ع ) باشید …سال  نو مبارک

به  وبلاگ هنری مهران .....سر بزن  ممنون  میشم


پاسخ:
سلام علیکم
همچنین
ان شاالله
الهی آمین
پاسخ:
الهی آمین
۰۱ فروردين ۹۵ ، ۰۷:۳۳ سعادت سلیمانی
سالی پر از عشق الهی براتون آرزو میکنم
اللهم عجل لولیک الفرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">