... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

پرسیدم کجا بودی؟
گفت رفته بودم پیش حاج آقا
من گمان کردم کسی از آقایان را دیده و مشغول بازی و صحبت شده
پرسیدم خب حاج آقا چی می‌گفت؟
گفت: «من دیدم حاج آقا یک کلاهی روی سرش دارد، به او گفتم این کلاه را مادرت برایت درست کرده؟ او هم گفت: بله، گفتم کلاهت را می‌دهی به من؟ گفت: این مال خودم است، لازمش دارم. برای تو یکی دیگر میخرم. من هم گفتم پس اگر میخواهی برای من بخری، صورتی اش را بخر...»
آنجا به این حرف‌های نهال خندیدم
وقتی برگشتیم خانه دوستانم تماس گرفتند و گفتند عکس های نهال در اینترنت منتشر شده که دارد با مقام معظم رهبری صحبت می‌کند و ایشان هم می‌خندند.
آنجا تازه فهمیدم که ماجرای کلاه صورتی جزئیات گفتگوی نهال با ایشان است.
عکس آقا را به نهال نشان دادم و گفتم از این حاج آقا کلاه صورتی خواستی؟ که تایید کرد و دوباره همان ماجرا را برایم تعریف کرد.

*

"اگر مجنون ...
... دل شوریده ای داشت

دل لیلی ...
... از او شوریده تـر بـــی"

تصویر: l1l.ir/751
متن: l1l.ir/7d7

آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۱۳:۱۵ - دچارِ فیش‌نگار
    :)
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۰۹:۲۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    عجب
پیوندهای روزانه

پدرانه هایی برای من 20

يكشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۳۴ ب.ظ
گاهی هست که مرد در فعالیت های زندگی سر دو راهی می رسد. انتخاب باید بکند یا دنیا را و یا راه صحیح و امانت و صداقت را، یکی از این دو تا را باید انتخاب کند.
این جاست که زن می تواند او را به راه اول یا به راه دوم بکشاند.
متقابلاً، طرف عکس آن هم هست.
ـ ـ آقا ـ ـ
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۵
آبجی خانوم

پدرانه

نظرات  (۱۰)

۱۵ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۴۳ خانم الفــــ
چقدر ملموسه این شرایط....خدا خودش همه مون رو هدایت کنه به بهترین راه ها ان شاءالله
پاسخ:
واقعا ...
ان شاالله
۱۵ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۵۱ مردی بنام شقایق ...
سلام

خدا بیامرزه همسر ظهیر رو!
پاسخ:
سلام علیکم

همسر زهیر شیرزنی بود ...
۱۵ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۴۷ تُــربــچِــه :)
:|
پاسخ:
چی شد عروس خانوم :)
کاش همدیگه رو به راه دوم تشویق کنن
پاسخ:
ان شاالله :)
فکر کنم تنها افرادی که عقل آ درایت برا زن خانواده قائل باشن
امامین ما هستن:\
پاسخ:
قشنگ گفتی :)
البته + امام و آقا
امامین
دوتا امام
منظورم امام خمینی و امام خامنه ای بود
پاسخ:
آها
موافقم
بله وگرنه امامان معصوم هم....:/
پاسخ:
اونم سخته :)
چی سخته؟
وبلاگ صالحاتو میشناسی؟درباره ازدواج مطلب میذاره
پاسخ:
ی مدت خوندم
فازش به فازم نخورد :)
بعضی مطالبشو میپسندم
بعضی رو نه و دعوا میکنم
احتمالا صاحب وبلاگ فکر کنه من موجود نفرت انگیزیم:»
پاسخ:
دلشم بخواد :))
طفلی:]
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">