... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

پرسیدم کجا بودی؟
گفت رفته بودم پیش حاج آقا
من گمان کردم کسی از آقایان را دیده و مشغول بازی و صحبت شده
پرسیدم خب حاج آقا چی می‌گفت؟
گفت: «من دیدم حاج آقا یک کلاهی روی سرش دارد، به او گفتم این کلاه را مادرت برایت درست کرده؟ او هم گفت: بله، گفتم کلاهت را می‌دهی به من؟ گفت: این مال خودم است، لازمش دارم. برای تو یکی دیگر میخرم. من هم گفتم پس اگر میخواهی برای من بخری، صورتی اش را بخر...»
آنجا به این حرف‌های نهال خندیدم
وقتی برگشتیم خانه دوستانم تماس گرفتند و گفتند عکس های نهال در اینترنت منتشر شده که دارد با مقام معظم رهبری صحبت می‌کند و ایشان هم می‌خندند.
آنجا تازه فهمیدم که ماجرای کلاه صورتی جزئیات گفتگوی نهال با ایشان است.
عکس آقا را به نهال نشان دادم و گفتم از این حاج آقا کلاه صورتی خواستی؟ که تایید کرد و دوباره همان ماجرا را برایم تعریف کرد.

*

"اگر مجنون ...
... دل شوریده ای داشت

دل لیلی ...
... از او شوریده تـر بـــی"

تصویر: l1l.ir/751
متن: l1l.ir/7d7

آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۱۳:۱۵ - دچارِ فیش‌نگار
    :)
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۰۹:۲۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    عجب
پیوندهای روزانه

دشمن دانا بلندت میکند، بر زمین ات میزند ...

دوشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۵۵ ب.ظ

بیانیه ژنو که خوانده شد گفتیم آقایان مذاکره کننده چرا در قدم اول برگ برنده غنی سازی بیست درصد را بی هیچ تضمینی تقدیم دشمن کردید!

گفتند بی سواد ها حرف نزنید.

بیانیه لوزان که خوانده شد گفتیم آقایان مذاکره کننده این متن چرا این قدر ابهامات حقوقی و راه در رو برای دشمن دارد!

گفتند بزدل ها حرف نزنید.

بیانیه وین که خوانده شد گفتیم آقایان مذاکره کننده محدودیتهای مبهم پذیرفته شده در مورد مواد کاربرد چندگانه و موشک بالستیک میشود حربه دشمن!

گفتند افراطی ها حرف نزنند.

و حالا هم که آقایان مذاکره کننده می فرمایند تحریم های جدید نقض برجام نیست.

فقط یک سوال:

با وجود چنین مسئولینى جمهوری اسلامی را چه نیازیست به دشمن؟


پی نوشت :

اینکه آدم خودش هم نفهمد چه توهینی به خودش کرده ست خیلی درد دارد.خیلی صریح اعتراف کردند به اینکه علیرغم تمام تذکرات رهبری، ما سرداران دیپلماسی خنده متنی را امضا و اجرا کردیم که با هیچ خلف وعده ای نقض نمی شود.

نظرات  (۱۳)

۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۰۵ پلڪــــ شیشـہ اے
خاک برسر یک مشت آدم بی فکر که فقط ادعایشان می شود و بس. امروز شبکه افق برنامه میراث مجید را در حال پخش بود که جناب صالحی مشغول صحبت بودند درباره غنی سازی بیست درصد و تلاش عظیم شهید بزرگوار. دلم میخواست دستم می رسید سیمان می ریختم تو دهنش
پاسخ:
چه بگویم که ...
۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۰۹ مردی بنام شقایق ...
سلام

حالا هم باید چشماتون رو باز کنید تا آفتاب برجام رو ببینید!

اگر کسی چشماشو ببنده مشکل خودشه دیگه!

+
جسارتا به اون صفتای بالا کور رو هم اضافه بفرمایید بی زحمت 


++
ببینید تو این دوسال تو مناظرات و جلسه های مختلف ما به اندازه ی چند سال پیر شدیم توسط این دوستان!!!

پاسخ:
سلام علیکم
حکایت آفتاب تابان برجام ، حکایت داستان لباس پادشاه هست ...
+
مبر به موی سپیدم گمان به عمر دراز
جوان ز حادثه ای پیر می شود گاهی
۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۱۱ خانم الفــــ
اخرش هم تا ولایت اعلام برائت نکنن ازشون به خودشون نمیان!
پاسخ:
دیشب یک فیلمی میدیدم از بنی صدر که گفته بود راه حلی جز حذف ولایت فقیه نیست. اتفاقا اون روز این جماعت خوش خوشان شونه
از اون حرف عراقچی خیلی لجم گرفت که صاف صاف نیگا میکنه تو دوربین و میگه تحریم های جدید نقض متن برجام نیست ولی تقض شرایطی که مقام معظم رهبری برای اجرای برجام گفتند هست و برای ما اصل و ملاک صحبت رهبری هست!
اگه اونجا بودم میزدم لهش میکردم!!
پدرسوخته ها یادشون رفته چند ماه پیش تا حرف از خطوط قرمز مذاکرات می زدیم یا بعدش از نامه و دستورات اجرایی شون می گفتیم، یا اون روزی که تو مجلس اکثرا نمایندگان مجلس (شما بخونید افراطیون و تندروها) از رعایت نشدن خطوط قرمز و مشکلات برجام می گفتند یا اون روزی که سعید جلیلی از ضعف های برجام انتقاد میکرد و ... جواب میدادند تمام این ها در برجام در نظر گرفته شده و جای هیچ نگرانی ای نیست و خودشون رو دلسوز و دیگران رو دشمن مردم نشون میدادند.
حالا هر روز یک حرف و یک ادعای وقیحانه و بی شرمانه ی جدید باید ازشون ببینیم.......... البته دور از انتظار هم نبوده و نیست.
پاسخ:
حقا که دور از انتظار هم نبوده و نیست ...
۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۲۵ خانم الفــــ
دیگه چه فایده؟اونروز دیگه هیچ کس براشون ارزش قائل نیست.
پاسخ:
من و شما براشون ارزش قائل نیستیم ولی دیگرانی هستند که ارزش قائل اند. هاشمی رو ندیدی چطور از یار امام بودن رسید به جایی که عباش شد چادر خیمه تمام اپوزیسون های داخلی و خارجی نظام
در مورد تصمیمات داخلی که همه چیزش تحت کنترل دولت هست دروغ میگن بعد انتظار داری تصمیماتی که یک طرفش دست خارجی ها ست در موردش راست بگن؟
امروز میگه فلان کار را قصد انجامش را نداریم، 24 ساعت نگذشته اتفاق می افته...
اون نامه رهبری هم نبود الان آقای روحانی میومد میگفت آقا زدن رو شونه ام گفتن دمت گرم عجب توافق نامه ای امضا کردی حالا سریع برو اجراش کن نگن ما بدقولیم!
پاسخ:
دیگه خیلی وقته هیچ انتظاری از این جماعت ندارم
فیلم صحبت های خرم مشاور ظریف هست که بعد ژنو گفته بود تمام بندها رو اول رهبری دیدند نظر دادن بعد دکتر ظریف امضاء کردن
حالا من چقدر احمقانه فکر میکردم این جماعت عاقل ان! برن سرشون به سنگ بخوره برمیگردن! 

+ سنگش کوچیک بوده احتمالا!!
پاسخ:
نفرمایید

ولی جسارتا اگه قرار بود بخوره بعد ننگ نامه سعدآباد میخورد
حضرت آقام تک و تنها بین اینا چقدر باید جوش بزنه..
پاسخ:
صحیفه غربت مولاست ...
۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۲۸ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
واقعا من باخوندن و یادآوری این مسائل قلبم درد میگیره 

:(
پاسخ:
متاسفم ولی اگه ننویسم و تنهایی غصه بخورم باید برم سراغ قرصای قلبم :(
به روحانی رای دهندگان حرف نزنند
به اصلاح طلب رای دهندگان حرف نزنند
یه جوری پست گذاشتید انگار روحانی از آمریکا اومد کاندید شد کسی نمیشناختتش
همین ملت اوردنش
تازه مخالفشم نیستند
اگه بودم الان مجلس جدید این مدلی نبود
:)

پاسخ:
بله
یادم رفته بود اگه مردم رای به بریدن سر حسین بن علی ع بدند هم باز باید براشون کف زد و تاییدشون کرد
مردم رای به هرچه بدهند مقدم است!
پیامبر هم مردم نخواهندش "باید" کناری بنشیند و حرف نزند! امام زمان را هم میشود استیضاح کرد ..... و برکنارش کرد اگر منتخبان مردم بخواهند.
حسین ابن علی ع هم وقتی مردم رای ندهند بهش باید بنشیند داخل خانه اش! همانطور که علی ع نشست!!!
پاسخ:
عجب!
یاد این شعر پیرامون تاریخ درخشان نامسلمونی اصلاح طلبا افتادم
+
رضای خاتمی می گفت اون روزا
امام زمون تاخیر داره ، استیضاح!
فکر امام خمینی مال حوزه س
گنجی می گفت ، آخه اونم تو روضه س
اعلمی می گفت اگه لازم باشه
استیضاح از امام حسینم جاشه!
:))
فک میکنم حرفایی رو که جنبه مزاح داشت بیش از حد جدی گرفتید
:)))))
ایشالا خدا همه رو به راه راست هدایت کنه

پاسخ:
فکر نمیکنید مزاح هم حد و اندازه داره
خدااااااا:(یا بهشون عقل بده یا من یکی و خلاص کن:((
پاسخ:
عقل که چه عرض کنم
ولی این شاالله سلامت باشی
لازمت داریم :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">