... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

پرسیدم کجا بودی؟
گفت رفته بودم پیش حاج آقا
من گمان کردم کسی از آقایان را دیده و مشغول بازی و صحبت شده
پرسیدم خب حاج آقا چی می‌گفت؟
گفت: «من دیدم حاج آقا یک کلاهی روی سرش دارد، به او گفتم این کلاه را مادرت برایت درست کرده؟ او هم گفت: بله، گفتم کلاهت را می‌دهی به من؟ گفت: این مال خودم است، لازمش دارم. برای تو یکی دیگر میخرم. من هم گفتم پس اگر میخواهی برای من بخری، صورتی اش را بخر...»
آنجا به این حرف‌های نهال خندیدم
وقتی برگشتیم خانه دوستانم تماس گرفتند و گفتند عکس های نهال در اینترنت منتشر شده که دارد با مقام معظم رهبری صحبت می‌کند و ایشان هم می‌خندند.
آنجا تازه فهمیدم که ماجرای کلاه صورتی جزئیات گفتگوی نهال با ایشان است.
عکس آقا را به نهال نشان دادم و گفتم از این حاج آقا کلاه صورتی خواستی؟ که تایید کرد و دوباره همان ماجرا را برایم تعریف کرد.

*

"اگر مجنون ...
... دل شوریده ای داشت

دل لیلی ...
... از او شوریده تـر بـــی"

تصویر: l1l.ir/751
متن: l1l.ir/7d7

آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۱۳:۱۵ - دچارِ فیش‌نگار
    :)
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۰۹:۲۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    عجب
پیوندهای روزانه

از کف زدن برای روحانی تا فحاشی به جلیلی

سه شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۱۰ ب.ظ

دیروز در دانشگاه گیلان دانشجویی از سرنوشت تحریم ها در برجام پرسید. دکتر این طور پاسخ داد که : راجع به تحریم ها من قبلا مفصل صحبت کرده ام. خود آنها دسته بندی کرده اند به تحریم های اولیه و ثانویه، هسته ای و غیر هسته ای، تحریم های اقتصادی و غیر اقتصادی. بعد در برجام وقتی شما نگاه می کنید به صراحت بیان می کند که تحریم های اولیه به هیچ عنوان دست نخواهد خورد، فقط برخی از تحریم های ثانویه را بحث میکنیم. راجع به تحریم های ثانویه نیز آنهایی که مربوط به غیر هسته ای ست نه، آنهایی که مربوط به هسته ای ست برخی. طبق همان چیزی که اینجا گفته می شود هم باز در اعلامیه وزارت خارجه آمریکا در مهر ماه چند تا از آن ها را از قلم می اندازد .برخی از موضوعات هم هست که به اصطلاح ایجاد شبهه می کند. مثلا یکی از بحث ها این است که می گوید طبق برجام هیچ تعهدی نداده ام که مثلا یک شهروند ایرانی در هر کجای دنیا بتواند حساب به دلار باز کند. این تحریم باقی خواهد ماند. یعنی حساب دلاری یا تحریم U-Turn دلار را طبق برجام می گوید بسته خواهد ماند.

و بعد در پاسخ دانشجوی دیگری که پرسیده بود اگر در ریاست جمهوری انتخاب می‌ شدید پای توافقی که این دولت در برجام امضا کرد را امضا می‌ کردید، گفت:  خیر، برجام را امضا نمی‌ کردم چرا که اندیشه بنده متفاوت از کسانی است که این توافق را امضا کرده‌ اند.


دیشب که به نت سر زدم دیدم اکثر خبرگزاری ها و کانال ها و صفحات مجازی همین بخش از صحبت های دکتر که البته مربوط به چند دقیقه پایانی اختصاص داده شده به پرسش و پاسخ دانشجویی بوده را منعکس و جماعت نامعلوم الحال باز شروع به فحاشی به دکتر کردند.

یاد صحبت های رئیس جمهور افتادم، درست یک سال پیش : ما هیچ توافقی را امضا نخواهیم کرد مگر آنکه در اولین روز اجرای توافق تمامی تحریم های اقتصادی بالمرة و همان روز لغو شود. ( دریافت فیلم )

حالا چرا زدن یک حرف در یک سال پیش با تشویق همراه هست و همان حرف امروز با فحاشی، سوالی ست که جوابش را باید در اعترافات جناب عراقچی جستجو کرد، آن هم چند ماه پس از امضای برجام: این واقعیت را باید بپذیریم که همه تحریم ها برداشته نمی شود و فقط تحریم های مرتبط با هسته ای رفع خواهد شد؛ چرا که ما در مورد بقیه موارد مذاکره نکرده ایم. ( خبر  و  تحلیل )


پی نوشت:

تو را که میبینم "فَاسْتَقِمْ کَمَا أُمِرْتَ " می شود زمزمه ام ...

نظرات  (۷)

۲۴ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۱۵ سیّد محمّد جعاوله
با تشکر
بدبختی اینجاست که همون تحریم های مرتبط با هسته ای هم کامل برداشته نشده و این طور که پیداست نخواهد شد
از نظر بنده این تحریم و بدبختی های ملت قبل تر از این دوره بوجود اومده و حالا چیکار میشه کرد؟! مگه به حرفه که بگم برجام غلطه و نباید میشد؟! میتونن خودشون برن درست کنن..کشور رو کی به اینجا کشوند؟! کی 8 سال گند زد و رفت؟! درسته ایران خیلی باج داد بخاطر این برجام ولی این کارو نمیکرد وضعمون بهتر میشد؟!
ناگفته نماند الانم سپاه برای کم نیاوردن هی موشک میندازه هوا تا ثابت کنه ما فلانیم بهمانیم...کسی نمیخواد با آمریکا دوست باشه ولی خودمون هم کرم داریم :|
ابر و باد و مه و خورشید و فلک برجامند
تا تو نانی به کف آری و آبی بخوری
پاسخ:
اتفاقا قبل از شروع سخنرانی ، پدر شهید علیزاده که از اولین شهدای مدافع حرم استان گیلان هم هستند همین بیت رو خوندند
۲۴ فروردين ۹۵ ، ۱۸:۱۱ مردی بنام شقایق ...
سلام

در پاسخ جناب نگار

یه نیگاهی به کتاب هسته ای دکتر روحانی بندازید متوجه خواهید شد این تحریما رو کی آورده!بعلاوه فیلم اعترافات نیک آهنگ کوثر!!!

کاش یادمون نره که هفت عدد از قطعنامه های شورای حکام در زمان همین جناب روحانی و در حالی که داشتیم عقب نشینی میکردیم بر ضد ما تصویب شد و باعث شد پرونده ما به شورای امنیت بره

و یادمون نره که پسر یه پیرمرد پرحاشیه به آمریکاییا اصرار میکرده که تحریمارو بر ضد ایراد بیشتر کنن
و یادمون نره که صادق خرازی رئیس حزب ندای اصلاح طلبان گفت یه عده از همین اصلاح طلبان عزیز که الان در بدنه دولت مسئولیت دارن نامه نگاری میکردن با آمریکاییا و بهشون گرا میدادن که کدوم تحریمارو وضع کنید که فشار بیشتری به کشور بیاد...
پاسخ:
سلام علیکم

به قول شاعر : اگر دردم یکی بودی چه بودی ...
من کلا قبول دارم حرفهات رو بانو ولی این جلیلی رو قبول ندارم راستش!

برجام یه داستانه و تفکر جلیلی یه داستان دیگه است...
اخی جلیلی طفلی:||صفحات مجازی اکنده از فحش بود:))
پاسخ:
ای تو یقه خودشون :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">