... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

پرسیدم کجا بودی؟
گفت رفته بودم پیش حاج آقا
من گمان کردم کسی از آقایان را دیده و مشغول بازی و صحبت شده
پرسیدم خب حاج آقا چی می‌گفت؟
گفت: «من دیدم حاج آقا یک کلاهی روی سرش دارد، به او گفتم این کلاه را مادرت برایت درست کرده؟ او هم گفت: بله، گفتم کلاهت را می‌دهی به من؟ گفت: این مال خودم است، لازمش دارم. برای تو یکی دیگر میخرم. من هم گفتم پس اگر میخواهی برای من بخری، صورتی اش را بخر...»
آنجا به این حرف‌های نهال خندیدم
وقتی برگشتیم خانه دوستانم تماس گرفتند و گفتند عکس های نهال در اینترنت منتشر شده که دارد با مقام معظم رهبری صحبت می‌کند و ایشان هم می‌خندند.
آنجا تازه فهمیدم که ماجرای کلاه صورتی جزئیات گفتگوی نهال با ایشان است.
عکس آقا را به نهال نشان دادم و گفتم از این حاج آقا کلاه صورتی خواستی؟ که تایید کرد و دوباره همان ماجرا را برایم تعریف کرد.

*

"اگر مجنون ...
... دل شوریده ای داشت

دل لیلی ...
... از او شوریده تـر بـــی"

تصویر: l1l.ir/751
متن: l1l.ir/7d7

آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۱۳:۱۵ - دچارِ فیش‌نگار
    :)
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۰۹:۲۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    عجب
پیوندهای روزانه

چوب خدا همیشه بی صدا نیست

سه شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۰۳ ب.ظ
داشتم با خودم کلنجار میرفتم که چرا امروز منه جوگیر شریک بساط غیبت کردنشون شدم که یهو با صورت رفتم تو صندلی جلو و قبل از اینکه فرصت کنم آخ بگم ضربه دوم کوبوندم به دستگیره ماشین.
حالم که جا اومدم دیدم ماشین جلویی ترمز زد، راننده ما هم زد رو ترمز، ماشین عقبی زد به ماشین ما، ماشین ما زد به جلویی
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۳۱
آبجی خانوم

نظرات  (۱۱)

حالت خوبه الان؟
پاسخ:
الحمدلله
زنده ام هنوز :)
اهوم ....
غیبت کردن کار بدیه.
پاسخ:
خیلی
نکته ی اخلاقیش غیبت نکردن بود یا کمربند بستن؟ :)
سلامت باشید ان شاءالله
پاسخ:
کمربند نداشت
ولی الحمدلله که پیکان بود والا الان فاتحه
ممنون
۳۱ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۲۸ سیّد محمّد جعاوله
لایک
اوه چه شیر تو شیر شد..الان خوبی؟
پاسخ:
اصلا یک وضعی
الحمدلله
غیبت کردن در حالت رانندگی ممنوع است ... جریمه: 147 هزار و چهارصدتومان
پاسخ:
سر راستش کنید 150 هزار تومن
۳۱ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۵۰ تُــربــچِــه :)
وای خدایا
خوبید الان؟
+و این است سزاوار غیبت کنندگان:دی
از ته قلبم امیدوارم سالم و سلامت باشید:)
پاسخ:
الحمدلله خوبم
واقعا :)
ممنونم عزیزم
جوون بدبخت:(
راحت شد ولی:(
پاسخ:
خدایش بیامرزد
از اون مهمتر
خدایم بیامرزدم
۳۱ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۲۹ خانم الفــــ
عین غیبت...به یکی از پشت سر،زدید،یکی از پشت سر زد بهتون!

ان شاءالله که سالم و یلامت باشید همیشه...
ان شاءالله روحمون هم همیشه حالش خوب باشه :)
پاسخ:
پس گردنی خوردما :)

ممنون
شما هم همچنین ان شاالله
الهی الهی الهی آمین
ان شالله سلامت باشید همیشه
پاسخ:
ممنونم
همچنین
۰۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۱:۳۶ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
ماشین جلویی ترمز زد، راننده ما هم زد رو ترمز، ماشین عقبی زد به ماشین ما، ماشین ما زد به جلویی

10بار تند تند تکرارش کن
پاسخ:
سخت است!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">