... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

پرسیدم کجا بودی؟
گفت رفته بودم پیش حاج آقا
من گمان کردم کسی از آقایان را دیده و مشغول بازی و صحبت شده
پرسیدم خب حاج آقا چی می‌گفت؟
گفت: «من دیدم حاج آقا یک کلاهی روی سرش دارد، به او گفتم این کلاه را مادرت برایت درست کرده؟ او هم گفت: بله، گفتم کلاهت را می‌دهی به من؟ گفت: این مال خودم است، لازمش دارم. برای تو یکی دیگر میخرم. من هم گفتم پس اگر میخواهی برای من بخری، صورتی اش را بخر...»
آنجا به این حرف‌های نهال خندیدم
وقتی برگشتیم خانه دوستانم تماس گرفتند و گفتند عکس های نهال در اینترنت منتشر شده که دارد با مقام معظم رهبری صحبت می‌کند و ایشان هم می‌خندند.
آنجا تازه فهمیدم که ماجرای کلاه صورتی جزئیات گفتگوی نهال با ایشان است.
عکس آقا را به نهال نشان دادم و گفتم از این حاج آقا کلاه صورتی خواستی؟ که تایید کرد و دوباره همان ماجرا را برایم تعریف کرد.

*

"اگر مجنون ...
... دل شوریده ای داشت

دل لیلی ...
... از او شوریده تـر بـــی"

تصویر: l1l.ir/751
متن: l1l.ir/7d7

آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۱۳:۱۵ - دچارِ فیش‌نگار
    :)
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۰۹:۲۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    عجب
پیوندهای روزانه

لطفا شما ... + هیس

يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۴:۳۶ ب.ظ

امروز یک سد بزرگ پیش پای ملت و کارگران ما با تلاش دیپلمات های ما برداشته شد و برجام راه را برای حرکت به سمت تعالی ملت باز کرد. آن وقت که ما می گفتیم پای میز مذاکرات می توان مشکل را حل کرد، بدبین ها و بدگمان ها می گفتند امکان پذیر نیست. آن روز که توانستیم با شش قدرت جهانی به توافق برسیم بازهم بدبینها و بدگمان ها گفتند درست است که به توافق رسیدید اما این توافق قابل اجرا نیست و آن روز که به روز اجرای برجام رسیدیم بازهم بدبین ها و بدگمان ها گفتند که به آنچه به شما وعده داده اند عمل نخواهند کرد و شما در این مذاکرات به موفقیت نرسیدید. چرا کار یک ملت بزرگ را کوچک نشان می دهید؟ این کار،کار دولت نیست بلکه کار ملت بزرگ، قدرتمند و مقاوم است و کاری است که توسط همه مردم، هدایتهای مقام معظم رهبری  و حمایت های مردم عزیز صورت گرفت .

+رئیس جمهور در مراسم روز کارگر

پی نوشت:

1. بنظرم دکتر روحانی اول یک جلسه ای با جنابان سیف و صالحی و عراقچی و ظریف بذارند ، همدیگه رو توجیح کنند بعد بیان پشت میکروفون از موفقیت های این سند تو خالی ( به قول جناب ظریف البته) سخن بگن. با تشکر

2. سال 92 یکی از مسئولین کشوری رو دعوت کردیم دانشگاه. بعد از برنامه جلسه خصوصی باهاشون داشتیم ، اونجا در تمجید از جناب ظریف فرمودند که دکتر گفتن مو به مو مطالب رو با آقا مطرح میکنم و کسب اجازه میکنم. یک چند وقتی گذشت و گویا این توجیح آقایون به رهبری اطلاع داده شد و آقا در دیدار علنی که فیلمش هم از صدا و سیما پخش شد گفتند که من در جزئیات دخالت نمیکنم. دوباره چند وقت گذشت ، بعد از توافق ژنو جناب خرم رفت تو یکی از دانشگاه ها گفت بند بند این توافق رو قبل از اینکه دکتر امضا کنند آقا تایید کردند. حالا بماند که ژنو و لوزان و وین هم گذشت. ولی میشه آقایون بفرمایند این گل سر سبد برجام که زدند به سر مبارک چه طوری با هدایت و تایید رهبری امضاء شده که بعد از مصوبه مجلس ، آقا با 28 نکته مشروطش کردند ( بماند که چقدر هم گوش کردند). با این تخته گازی که میرند دور نیست روزی هم که همین جماعت بنفش بگن برجام تقصیر رهبری بود .

3. گویا جناب روحانی یک جمله دیگه هم فرمودند که " می گویند ما در سایه تحریم زندگی خوبی داشتیم، چرا زندگی خوب ما را برهم زدید".

عرض کنم خدمتشون شما که الحمدلله تو این تحریم ها هم خونه میلیاردی تون به راه بوده و هست و هم فرزند دلبندتون تو اروپا به زندگیشون رسیدند. سفر عیدانه کیش تون هم که سر جاش هست الحمدلله. پس وقتی تحریم مال ما و امثال ماست ، سختیش هم ما تحمل میکنیم و پای حرف و اعتقادمون هم نون که هیچ، جون میدیم ، پس خواهشا لطفا شما ... خب الان من چی بگم به این بشر . لطفا شما یک لیوان آب میل کن.


بعدا نوشت :

هیس ! کارگران مشغول استراحتند

نظرات  (۸)

این سدی که میگن پشتش آب هم داشته؟
یک سیل وارداتی که راه افتاده شاید مربوط به همون سده بوده!
کارگرها رو هم دیر و زود با خودش میبره
پاسخ:
اشکال نداره
میشینن با خمیر بازی هایی که از آمریکا وارد کردن بازی میکنند
۱۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۴۱ مردی بنام شقایق ...
استغفرالله

آدم هرچی میخواد هیچی نگه!

نمیفهمه یا خودشو زده به نفهمی؟!
پاسخ:
چی بگم ؟!
۱۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۵۲ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
عرض کنم خدمتشون شما که الحمدلله تو این تحریم ها هم خونه میلیاردی تون به راه بوده و هست و هم فرزند دلبندتون تو اروپا به زندگیشون رسیدند. سفر عیدانه کیش تون هم که سر جاش هست الحمدلله. پس وقتی تحریم مال ما و امثال ماست ، سختیش هم ما تحمل میکنیم و پای حرف و اعتقادمون هم نون که هیچ، جون میدیم ، پس خواهشا لطفا شما ... خب الان من چی بگم به این بشر . لطفا شما یک لیوان آب میل کن.

و دیگر هیچی نگیم 
دلم واسه آقا درد داره....

بخش انتخابی هم رفت توکانال با اجازه
پاسخ:
چی میشه گفت

صاحب اجازی ای

+ کانال خوب سراغ داری معرفی بنما پلیز :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
****** *****
پاسخ:
رئیس بزرگ دعوات میکنه ها :/
شما ها موی رئیس بزرگ و میبینید
من پیچش مو:|
پاسخ:
احیانا اون اخماش هم میبینی دیگه :/
X-X
۱۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۲۷ سیده فاطمه موسوی
نمیدونم ما در عمل واقعا کارگرا رو محترم میدونیم یا نه! 
منظورم خومما! 
واقعااون احترام واقعیه هست یا... 
بیمارستان کارگرای پیر و جوون زیاد میارن که شدیدا آسیب دیدن و ادم دلش میگیره که چه زحمتی چه سختی ای برای یه لقمه نون حلال! 
خدا به حق حضرت زهرا س حفظشون کنه! 
پاسخ:
واقعا از جون مایه میذارند و زحمت میکشند و متاسفانه در اکثر مواقع حقوقی که میگیرند اصلا برابری با کاری که میکنند نیست
امروز وسط سخنرانی رییس جمهور به مناسبت روز کارگر برق سالن قطع شده است! از آنطرف ایشان خیلی جدی در بخشی از سخنانشان گفته‌اند: روزی که قرار شد توافق را اجرا کنیم بدبین ها و بدگمانها گفتند طرف مقابل به تعهداتش عمل نمی کند.
*
میگن همین جاها به دلیل قطع برق، ادامه سخنرانی رییس جمهور شنیده نشده. لذا توجه شما را به ادامه سخنان ایشون دعوت می کنیم.

برق سالن قطع میشود ... آقای زنگنه با عجله یک چراغ نفتی روی میز رییس جمهور می گذارد. ادامه سخنرانی رییس جمهور:
الان شما کور نیستید و می بینید که ما 2 میلیارد دلار از اموال آمریکایی ها را مصادره می کنیم و هیچ کاری هم از دستشان بر نمی آید. همان طور که می بینید آقای سیف هم فرمودند که تقریبا هیچ تحریمی باقی نمانده است. بگذارید بی سواد ها ببینند که آب سربالا می رود. (قطع آب سالن ... آقای چیت چیان یک پارچ آب برای رییس جمهور می آورند.) ببینید! ... ما نگفته بودیم که مشکل آب خوردن حل می شود ولی حل شد!
بگذارید آنهایی که گوش شان سنگین است بشنوند: . امروز ما آمریکا را تحت فشار قرار داده ایم تا از توان موشکی خود بکاهد و با رژیم صهیونیستی قطع رابطه کند!
بی شناسنامه ها و بی پاسپورت ها ببینند که می شود با پاسپورت ایران به عربستان سفر کرد و با اینکه ما زدیم پانصد ششصد تا عربستانی را کشتیم، اما امروز حتی به وزیر آنها هم ویزا نمی‌دهیم که بیاید اینجا و حق و حقوق کشته شده هایشان را پیگیری کند... اییییینننننه!
 امروز ما تکنولوژی راکتور هسته ای پر از مرغوب ترین نوع سیمان را به تمام دنیا صادر می کنیم. (یک تکه از سیمان سقف می افتد روی میز رییس جمهور ... اقای عراقچی می پرد جلو و با ماله روی میز را تمیز می کند)
برق می‌آید!

محمد کوره پز

باشگاه طنز و کاریکاتور انقلاب اسلامی
 https://telegram.me/joinchat/AzdJUjvkS9w-_J7xAyoX2Q
پاسخ:
بسیار هم عالی
عالی بسیار هم
هم عالی بسیار

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">