... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

پرسیدم کجا بودی؟
گفت رفته بودم پیش حاج آقا
من گمان کردم کسی از آقایان را دیده و مشغول بازی و صحبت شده
پرسیدم خب حاج آقا چی می‌گفت؟
گفت: «من دیدم حاج آقا یک کلاهی روی سرش دارد، به او گفتم این کلاه را مادرت برایت درست کرده؟ او هم گفت: بله، گفتم کلاهت را می‌دهی به من؟ گفت: این مال خودم است، لازمش دارم. برای تو یکی دیگر میخرم. من هم گفتم پس اگر میخواهی برای من بخری، صورتی اش را بخر...»
آنجا به این حرف‌های نهال خندیدم
وقتی برگشتیم خانه دوستانم تماس گرفتند و گفتند عکس های نهال در اینترنت منتشر شده که دارد با مقام معظم رهبری صحبت می‌کند و ایشان هم می‌خندند.
آنجا تازه فهمیدم که ماجرای کلاه صورتی جزئیات گفتگوی نهال با ایشان است.
عکس آقا را به نهال نشان دادم و گفتم از این حاج آقا کلاه صورتی خواستی؟ که تایید کرد و دوباره همان ماجرا را برایم تعریف کرد.

*

"اگر مجنون ...
... دل شوریده ای داشت

دل لیلی ...
... از او شوریده تـر بـــی"

تصویر: l1l.ir/751
متن: l1l.ir/7d7

آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۱۳:۱۵ - دچارِ فیش‌نگار
    :)
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۰۹:۲۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    عجب
پیوندهای روزانه

من زنده ام

چهارشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۵۵ ب.ظ

فی الحال

رگبار بارون و تگرگ و رعد و برق و یک مورد صاعقه رو از سر گذروندیم

تا مشیت حضرت حق بر چه باشه


پی نوشت :

ی رعد و برق زد نت قطع شد!

اصلا فهم و شعور و عنصر زیبایی شناختی نداره تکنولوژی!!

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۹
آبجی خانوم

نظرات  (۱۰)

۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۵۹ چشم به راهم ...
خیر باشه :|
پاسخ:
ان شاالله
۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۱۶ خانم الفــــ
:) یه چیز خیلی جالب اینکه، رعد و برق اینجا زد، و نتم وصل شد:دی

وسایلمون هم مثل خودمون شیرازین،شوک لازمند برای حرکت :))
پاسخ:
عهه
من فکر کردم از هم نفسی با حافظ و سعدی فهم زیبایی شناختی پیدا کردن وسایلتون :)
۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۲۹ خانم الفــــ
:)) نه،شیرازیِ درونشون قوی تر از این حرفاست ..اشتر به شعر عرب به طرب در میاد ولی اینها نع! :))
پاسخ:
شوخی میکنید !!!
ما شیرازی نداشتیم دور و برمون
تو نت دیده بودم از این خصوصیتشون گله کرده بودند ولی فکر کردم شوخیه :)
۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۲۹ خانم الفــــ
راستی،الحمدلله که زنده ای :)
پاسخ:
الحمدلله
بازم به معرفت شما :)
یاد هفته پیش افتادم که بارون وحشتناک اومد و سیل راه افتاد...
پاسخ:
جام خالی بود
احتمالا کلی ذوق میکردم :)
۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۴۵ خانم الفــــ
خب دیگه اینجاست که باید شروع کنم به انکار کردن ،جهت حفظ وجهه ی عمومی :))

اما جدای از شوخی،خب به دلایل اب و هوایی،همچین چیزی تا حدی صدق میکنه
پاسخ:
:))
بابا اونجا که هواش خوب باید باشه
پس ما که اینجا رطوبت گرفتیم چی بگیم :)
۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۵۴ خانم الفــــ
مطبوعیِ هواش،آدم رو به رخوت میکشه :) مثل هوای کویری استان خراسان نیست که آدم ها رو سخت کوش بار بیاره...آبش هم که به گفته ی یکی از اساتید مواد سنگینی داره که باعث بی حالی کم تحرکی میشه..البته،عمومیت نداره این خصوصیات
پاسخ:
متشکر از اطلاعات مفیدی که دادی :)
۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۵۸ خانم الفــــ
:) عزیزی بانو
تشریف بیارید شیراز یه دورهمیِ پُر رخوت، با راخت طلبی مضاعف در خدمت باشیم :دی
پاسخ:
اللهم ارزقنا :))
شما که ذوق می کنید ولی اگر یک بار خیلی وحشتناک بود میگن نماز آیات واجب میشه

+ سلامت باشید ان شاءالله
پاسخ:
نماز آیات که فقط مال زمان ترسیدن نیست
سر خم کردن در برابر عظمت قدرت حضرت حق هست

ولی حقیقتا رعد و برق یکی از اون چیزهایی هست که حتی اگه ناگهانی باشه و بترسم هم باز در کنار اون ذوق تو دلم هست
از بس که این پدیده زیباست

متشکر
همچنین شما ان شاالله
درسته.. فکر می کنم حکم شرعیش این باشه که اگر باعث ترس و وحشت بشه... گفتم شاید مثل این رعدوبرق هایی که تو بنگلادش می گفت حدود 50 نفر تلفات داشته بوده!
صد البته درست میگید.. نه فقط رعد و برق تمام زیبایی های طبیعت آدم رو سر ذوق میارند و به آدم انگیزه و شوق میدن
پاسخ:
رعد و برق را باید در طوفان های آمریکا تجربه کرد ...


چه خوب گفتند مولا
ما رأیت شیئا الا و رأیت الله قبله و بعده و معه و فیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">