... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

پرسیدم کجا بودی؟
گفت رفته بودم پیش حاج آقا
من گمان کردم کسی از آقایان را دیده و مشغول بازی و صحبت شده
پرسیدم خب حاج آقا چی می‌گفت؟
گفت: «من دیدم حاج آقا یک کلاهی روی سرش دارد، به او گفتم این کلاه را مادرت برایت درست کرده؟ او هم گفت: بله، گفتم کلاهت را می‌دهی به من؟ گفت: این مال خودم است، لازمش دارم. برای تو یکی دیگر میخرم. من هم گفتم پس اگر میخواهی برای من بخری، صورتی اش را بخر...»
آنجا به این حرف‌های نهال خندیدم
وقتی برگشتیم خانه دوستانم تماس گرفتند و گفتند عکس های نهال در اینترنت منتشر شده که دارد با مقام معظم رهبری صحبت می‌کند و ایشان هم می‌خندند.
آنجا تازه فهمیدم که ماجرای کلاه صورتی جزئیات گفتگوی نهال با ایشان است.
عکس آقا را به نهال نشان دادم و گفتم از این حاج آقا کلاه صورتی خواستی؟ که تایید کرد و دوباره همان ماجرا را برایم تعریف کرد.

*

"اگر مجنون ...
... دل شوریده ای داشت

دل لیلی ...
... از او شوریده تـر بـــی"

تصویر: l1l.ir/751
متن: l1l.ir/7d7

آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۱۳:۱۵ - دچارِ فیش‌نگار
    :)
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۰۹:۲۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    عجب
پیوندهای روزانه

خدا می بیند ...

سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۲۲ ق.ظ
گوشی ام را روشن میکنم و اینستا را فعال.
جماران سری پوسترهای متحجرین و انجمن حجتیه در کلام امام (ره) را که موسسه تنظیم آثار امام طراحی کرده ردیف می فرستد.
جماعتی لایک می کنند و به به و احسنت می فرستند. لبخند تلخی می زنم و زیر لب زمزمه می کنم که جماران هرگز این سخن امام را پوستر نخواهد کرد و تیتر نخواهد زد که :
"و من امیدوارم که خدای تبارک و تعالی ما را بیدار کند و افراد ملت ما را بیدار کند. آنهایی که در خواب هستند، آنهایی که باز هم خواب می‌بینند، آنهایی که خواب امریکا را می‌بینند خدا بیدارشان کند"( ۲۹ فروردین ۱۳۶۴)

میخواستم بیایم همین هایی که نوشتم را بنویسم تیترش را هم دو دل بودم روی "بیشرفیسم رسانه ای" یا "شارلاتانیسم مطبوعاتی" . اما چیزی در ذهنم گفت ...

اما همه موضوع نمی شود همین باشد. من و امثال من همیشه متحجر بوده ایم برای این جماعت اما این حجم تبلیغات اخیر در اینستا و تلگرام و سایت ، سخنرانی های اخیر هاشمی و سید حسن و کنایه ها و تخریب های آشکار علیه آیت الله مصباح نمی تواند اتفاقی باشد. یک زمینه میخواهد برای باز شدن روی این جماعت. یاد صحبت های علی انصاری می افتم. در یک ماه گذشته ترسی که جماران و موسسه تنظیم از واکنش های مردمی در مراسم 14 خرداد دارد به وضوح آشکار شده ست. مخصوصا با دسته گل های سید حسن در یک سال گذشته ، این وسط دو نفر هم که خارج قاعده شعار بدهند داغ دل جمعیت هم سر باز می کند. همین است. ترسیده اند و قائله قم و تبریز و خرم آباد هم این وسط یک بهانه درست و حسابی داده دستشان.آه از نهادم بلند می شود. یاد حرف های حاجی ح... می افتم. خدا چکارتان کند که اینطور با نفهمی تان زبان دشمن را دراز می کنید. حرف زدن بلد نیستید ، حرف نزدن هم بلد نیستید.

میخواستم بیایم همین هایی که نوشتم را بنویسم عنوانش را هم بگذارم "شارلاتان" . اما دلم گفت اول بنشین قرآنت را بخوان بعد. میخواهی به خاطر این جماعت به خدا بگویی بعد ...

قرآنم را بر میدارم و همین طور که دنبال نشانه صفحه می گردم یاد حرف های استاد ر ... می افتادم درباره آن جوانک (کدام جوانکش را معذورم از گفتن). جوانک تا لحظه دستگیری فکر می کرد دارد کار درست انجام میدهد غافل از اینکه تنها با دو واسطه فریبش دادند. تنها دو واسطه با ... ! یاد صحبت هفته قبل حاجی ح... می افتم: "فکر نکنید دشمن فقط  در جناح مقابل نفوذ می کند. حواستان باشد ، دشمن در میان شما هم نفوذ می کند اما به شیوه ای دیگر". به این فکر می کنم که خدا همه اینها را می بیند.

تصمیم را گرفته ام . عنوان مطلب را "خدا می بیند" خواهم نوشت. دیگر صفحه قرآنم را پیدا کرده ام. شروع میکنم به خواندن و کمی بعد ...

 ... وَ مَا اللَّهُ بِغافِلٍ عَمَّا تَعْمَلُونَ
وخدا از آنچه انجام می دهید ، بی خبر نیست
سوره بقره ، آیه 140
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۱
آبجی خانوم

بیت امام

قرآن مجید

نظرات  (۳)

خدا خودش ما رو مورد رحمتش قرار بده
پاسخ:
ان شاالله
۱۱ خرداد ۹۵ ، ۰۷:۳۱ دچــ ــــار
"و من امیدوارم که خدای تبارک و تعالی ما را بیدار کند و افراد ملت ما را بیدار کند. آنهایی که در خواب هستند، آنهایی که باز هم خواب می‌بینند، آنهایی که خواب امریکا را می‌بینند خدا بیدارشان کند"( ۲۹ فروردین ۱۳۶۴)


پاسخ:
ان شاالله
۱۱ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۰ مـــیـــچـــکـــا بانو
بعضی وقتا نه میشه سکوت کرد نه میشه حرفی زد ..
خیلی شرایط بدیه ..

پاسخ:
کاملا این شرایط بدی که میگی رو درک میکنم ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">