... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

پرسیدم کجا بودی؟
گفت رفته بودم پیش حاج آقا
من گمان کردم کسی از آقایان را دیده و مشغول بازی و صحبت شده
پرسیدم خب حاج آقا چی می‌گفت؟
گفت: «من دیدم حاج آقا یک کلاهی روی سرش دارد، به او گفتم این کلاه را مادرت برایت درست کرده؟ او هم گفت: بله، گفتم کلاهت را می‌دهی به من؟ گفت: این مال خودم است، لازمش دارم. برای تو یکی دیگر میخرم. من هم گفتم پس اگر میخواهی برای من بخری، صورتی اش را بخر...»
آنجا به این حرف‌های نهال خندیدم
وقتی برگشتیم خانه دوستانم تماس گرفتند و گفتند عکس های نهال در اینترنت منتشر شده که دارد با مقام معظم رهبری صحبت می‌کند و ایشان هم می‌خندند.
آنجا تازه فهمیدم که ماجرای کلاه صورتی جزئیات گفتگوی نهال با ایشان است.
عکس آقا را به نهال نشان دادم و گفتم از این حاج آقا کلاه صورتی خواستی؟ که تایید کرد و دوباره همان ماجرا را برایم تعریف کرد.

*

"اگر مجنون ...
... دل شوریده ای داشت

دل لیلی ...
... از او شوریده تـر بـــی"

تصویر: l1l.ir/751
متن: l1l.ir/7d7

آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۱۳:۱۵ - دچارِ فیش‌نگار
    :)
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۰۹:۲۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    عجب
پیوندهای روزانه

یادم باشد زاویه نگاه ...

شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۲۸ ق.ظ

اگر پای درد دل زن حضرت نوح می نشستیم، چیا از شوهرش می گفت؟

بیایید یکم فکر کنیم

شاید می گفت: آبرومو تو درو همسایه برده! وسط بیابون داره کشتی می سازه! خب آخه این چه خداییه که عقلش نمی رسه وسط بیابون جای کشتی ساختن نیست! مردم هر وقت منو می بینن بهم می گن از شوهر دیوونت چه خبر! امروز خداش باهاش حرف تازه نزده! سر نمی تونم بلند کنم و ...

ببینید چقدر حرفهاشون منطقیه! ببینید ظاهرا چقدر حق داره که از این شوهر ناراحت باشه، برنجه و حتی متنفر باشه! اما اگر زاویه نگاهشو متفاوت می کرد، اونوقت جزء خوشبخت ترین زنان دنیا بود!

یادم باشد
قال امیرالمومنین علیه السلام :
لا یَصدُقُ إیمُان عَبدٍ حَتَّی یَکونَ بِما فی یَدِ اللهِ سُبحانَهُ أوثَقَ مِنهُ بِما فی یَدِهِ.
هیچکس در ادعاى ایمان، صادق نیست مگر اینکه به آنچه نزد خداست مطمئن تر باشد نسبت به آنچه نزد خودش است.
 نهج البلاغه ، حکمت 310
+ پای درس مادر محدثه خانم (بانوی ایرانی)
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۲

نظرات  (۶)

حق.
۲۲ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۴۷ پلڪــــ شیشـہ اے
ممنون از شما بابت به اشتراک گذاشتن خوبی ها.
پاسخ:
خواهش میکنم

چه ممنون در ممنونی شده امشب :)
۲۲ خرداد ۹۵ ، ۰۲:۱۱ پلڪــــ شیشـہ اے
:)
پاسخ:
(:
خخخ
اصلا دقت نکردم که نوح هم زن داشت
پاسخ:
خدایا این خواننده ها رو برام حفظ کن

مگه دقت می خواست :)
+ پای درس مادر محدثه خانم (بانوی ایرانی)

به نظرم، لینکش اگه فعال بود، بهتر بود ...
پاسخ:
شاید
۲۲ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۵۶ بانوی ایرانی
سلام
منم بانوی ایرانی ام ... ولی مادر محدثه خانم نه



یادم باشد؛ منو یاد برنامه مدافعان حرم انداخت.. یادت باشه... یادم هست..

موفق باشین آبجی خانوم
پاسخ:
سلام علیکم
خوشحالم از آشنایی تون
ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">