... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

پرسیدم کجا بودی؟
گفت رفته بودم پیش حاج آقا
من گمان کردم کسی از آقایان را دیده و مشغول بازی و صحبت شده
پرسیدم خب حاج آقا چی می‌گفت؟
گفت: «من دیدم حاج آقا یک کلاهی روی سرش دارد، به او گفتم این کلاه را مادرت برایت درست کرده؟ او هم گفت: بله، گفتم کلاهت را می‌دهی به من؟ گفت: این مال خودم است، لازمش دارم. برای تو یکی دیگر میخرم. من هم گفتم پس اگر میخواهی برای من بخری، صورتی اش را بخر...»
آنجا به این حرف‌های نهال خندیدم
وقتی برگشتیم خانه دوستانم تماس گرفتند و گفتند عکس های نهال در اینترنت منتشر شده که دارد با مقام معظم رهبری صحبت می‌کند و ایشان هم می‌خندند.
آنجا تازه فهمیدم که ماجرای کلاه صورتی جزئیات گفتگوی نهال با ایشان است.
عکس آقا را به نهال نشان دادم و گفتم از این حاج آقا کلاه صورتی خواستی؟ که تایید کرد و دوباره همان ماجرا را برایم تعریف کرد.

*

"اگر مجنون ...
... دل شوریده ای داشت

دل لیلی ...
... از او شوریده تـر بـــی"

تصویر: l1l.ir/751
متن: l1l.ir/7d7

آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۱۳:۱۵ - دچارِ فیش‌نگار
    :)
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۰۹:۲۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    عجب
پیوندهای روزانه

از 100 تا 1000 ...

يكشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۰۰ ب.ظ

روحانی - 7 خرداد 92 - برنامه با دوربین شبکه یک :

در برنامه مدون من علاوه بر برنامه برای حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی، سیاست داخلی، سیاست خارجی و امور فرهنگی، برنامه کوتاه مدت یک ماهه و صد روزه وجود دارد. ما می‌توانیم در یک زمان کوتاه تحول اقتصادی در کشور به وجود آوریم و در آن تحول اقتصادی بتوانیم با ایجاد یک دوره تنفس به کارخانه‌ها و مراکز تولیدی که امروز مشکل دارند، مشکلات آن ها را در آن مدت کوتاه حل و فصل کنیم.


آقا - 14 خرداد 92 - حرم امام خمینی (ره) :

من به نامزدهای گوناگون عرض می کنم جوری حرف بزنید که اگر در خرداد سال آینده نوار امروز شما را جلوی خودتان گذاشتند یا پخش کردند، شرمنده نشوید؛ جوری وعده بدهید که اگر چنانچه آن وعده را بعداً به رخ شما کشیدند، مجبور نباشید تقصیر را گردن این و آن بگذارید که نگذاشتند، نشد. کاری را که میتوانید انجام دهید، وعده بدهید.


روحانی - 19 خرداد 95 - جلسه هیات دولت :

متاسفانه برخی رسانه ها در پرداختن به اقتصاد مقاومتی صرفا انتظارات جامعه را افزایش داده و در مقابل، نقش تلاش و کوشش همگانی و امید به آینده را کمرنگ می‌کنند که این اساسا خلاف سیاست های اقتصاد مقاومتی است.


ظریف - 23 خرداد 95 - صحن مجلس :

قبول کنید کدام قرارداد تجاری در 5 ماه اجرایی می شود.


پی نوشت:

ادامه دارد ...

نظرات  (۴)

۲۳ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۱۵ مردی بنام شقایق ...
پوففففففف
پاسخ:
...
۲۳ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۴۴ پلڪــــ شیشـہ اے
همه حرف ها و رفتارهاشون توف سربالاست واسه خودشون و مایه ی حرص خوردن ملت. خدا کنه درس بگیریم برای انتخابات دور بعد.
پاسخ:
و متاسفانه به پای نظام و انقلاب نوشته میشه .
۲۳ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۳۱ دچــ ــــار
بچه های عزیزمن...
خرمشهرها در پیش است..
پاسخ:
خرمشهرهای غیر نظامی ...
به نظرم دوره جنگ روانی آقای روحانی شروع شده و مِن بعد با رویکردی از دولت رو به رو می شیم که برای مردم جذابیت داره ... البته اینا حدس و گمان های شخصیه ...
پاسخ:
از سه ماه آینده اخبار جالب تری هم از این جماعت خواهیم شنید ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">