... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

پرسیدم کجا بودی؟
گفت رفته بودم پیش حاج آقا
من گمان کردم کسی از آقایان را دیده و مشغول بازی و صحبت شده
پرسیدم خب حاج آقا چی می‌گفت؟
گفت: «من دیدم حاج آقا یک کلاهی روی سرش دارد، به او گفتم این کلاه را مادرت برایت درست کرده؟ او هم گفت: بله، گفتم کلاهت را می‌دهی به من؟ گفت: این مال خودم است، لازمش دارم. برای تو یکی دیگر میخرم. من هم گفتم پس اگر میخواهی برای من بخری، صورتی اش را بخر...»
آنجا به این حرف‌های نهال خندیدم
وقتی برگشتیم خانه دوستانم تماس گرفتند و گفتند عکس های نهال در اینترنت منتشر شده که دارد با مقام معظم رهبری صحبت می‌کند و ایشان هم می‌خندند.
آنجا تازه فهمیدم که ماجرای کلاه صورتی جزئیات گفتگوی نهال با ایشان است.
عکس آقا را به نهال نشان دادم و گفتم از این حاج آقا کلاه صورتی خواستی؟ که تایید کرد و دوباره همان ماجرا را برایم تعریف کرد.

*

"اگر مجنون ...
... دل شوریده ای داشت

دل لیلی ...
... از او شوریده تـر بـــی"

تصویر: l1l.ir/751
متن: l1l.ir/7d7

آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۱۳:۱۵ - دچارِ فیش‌نگار
    :)
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۰۹:۲۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    عجب
پیوندهای روزانه

اخبار احمدی نژاد...

جمعه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۰۲ ب.ظ
باوجود سیل اخبار، اصلی ترین نکته، فقر خبری پیرامون احمدی نژاد است.
یعنی چه؟
یعنی هیچکدام از اخبار مربوط به احمدی نژاد در واقع خبر نیستند بلکه تحلیل جهتدار هستند.

مثال:
نماینده مجلس گفت احمدی نژاد به پرونده های وزارت اطلاعات دست یافته بود.
جواب:
مگر روحانی به عنوان رییس جمهور به پرونده ها دسترسی ندارد.

نظرات  (۱۳)

انتخابات جالبی پیش رو داریم ... فقط خدا کنه که اشتباهات گذشته تکرار نشه ... به شخصه نگران اینم که نکنه حاج حسن با وجود قدرتی که در اختیار داره، بتونه عوام فریبی کنه و دوباره خودش رو رئیس جمهور کنه ... البته با احمدی نژاد هم موافق نیستم منتهی حضورش میتونه باعث برگزاری یک انتخابات پرشور تو کشور بشه ... انتخابات پرشور هم که باعث اقتدار بیشتر انقلاب اسلامی میشه، مگه اینکه دوباره یک جریانی مثل جنبش سبز، حضور گسترده مردم رو به حاشیه ببره ...
پاسخ:
در چشم باد یک دیالوگی داشت به بیژن گفتند چرا بعد از تبعید از ایران ، رفتی آمریکا
گفت میگن تو جهنم ی مارهایی هست که ادم از ترسشون به اژدها پناه میبره


فضای دو قطبی یعنی همین
از یک طرف یک عده بگن وای احمدی نژاد داره میاد پناه ببریم به روحانی
از یک طرف یک عده دیگه بگن وای روحانی داره میاد پناه ببریم به احمدی نژاد

هر دوش 100% اشتباهه
نفرت انگیزتر از احمدی نژاد برای من وجود نداره.. با روحانی و اخبار و بقیه شون هم کاری ندارم..ولی احمدی نژاد غیرقابل تحمله :|
پاسخ:
حدیث داریم

تعصب که بیاد عقل و تدبیر میره

حامی احمدی نژاد و روحانی ، دشمن احمدی نژاد و روحانی هم نداره
بله حتی تعصب ها و حمایت های کورکورانه ای که هیچ جوره توی عقل نمیگنجه..اصلا نمیتونم درک کنم چجوری یه عده سرشون رو مثل کبک کردن زیر برف و 8 سال گند زدن به مملکت رو نمیبینن؟!
البته کارهای شایسته و خوبی هم انجام شد ولی نه به اندازه افتضاح هایی که به بار اومد و هی گندش داره درمیاد :|
حالا روحانی هم همچین اش دهن سوزی نیست..همشون سروته یه کرباسن! یکی کمتر گند میزنه یکی بیشتر..این وسط تمام دغدغه ها معطوف شده به خانومم حجابت رو رعایت کن دین خدا به خطر نیفته..
پاسخ:
خانمی که با روحانی و اخبار و بقیه شون هم کاری نداره
فقط باید بهش گفت خواهرم حجابت
چون از چیز دیگه هم بگی سر در نمیاره
اینو تجربه کاری با کلی دانشجو ثابت کرده بهم
و البته همه ش هم تقصیر خودشون نیست
توی دین خدا گفته نشده هرگز ظاهر آدم ها رو نباید به درونشون نسبت داد؟!
توی همون دین گفته شده اگه یه نفر چادر نمیپوشه پس از هیچی سرش نمیشه؟!

مملکت داغون تر از حدیه که ادم بخواد خودش رو درگیر سیاستش کنه. وگرنه اینطور نیست که یه نفر اگه یه کله گنده ای رو توی جامعه قبول نداشته باشه صرفا هیچی حالیش نیست..این تفکر فاسد و غلط مملکت ماست که اگه فلان کس رو قبول نداشته باشی یا قبول داری و اصلا دلت بخواد جور دیگه ای فکر کنی ؛ پس تو آدم بدی هستی و باید حذف و خفه بشی.
حکومت امام معصوم که نیست هیچ اشتباه و خطا و نقصی توش نباشه.. 
پاسخ:
کلا همون دسته از دانشجوهای عزیز هم علاقه زیادی به #مغلطه داشتند
مغلطه چیز خوبیه
دم دستی کار رو پیش میبره
اما یک روزی بیخ یقه آدم رو میگیره

من که صحبتی از حجاب و چادر نکردم
اصلا برای اینکه خیالت هم راحت بشه بگم بهت که خود من هم چادری نیستم
ولی شما که بارها گفتی کاری به سیاست و اخبار نداری چرا اینقدر حرص میخوری
مثل خیلی ها پست های سیاسی رو نخون عزیزم
نیاز به آسمون ریسمون بستن و مغلطه هم نداری
۲۸ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۰۳ آبجی خانوم
در پاسخ نظر خصوصی:

اتفاقا از خدامونه که آب بیاد ببره
پاسخ:
خب معلومه که نظر شخص بنده ست این آب بردن
به قول جناب استاد ، اونی که منه آبجی خانوم میخوام رو خدا باید بسازه
نظرتون درسته، منتهی با توجه به تجربه موفقی که تو انتخابات 92 داشتیم (از حیث برگزاری)، فکر نکنم انتخابات 96 دو  قطبی بشه، مگه اینکه به دوره دوم کشیده بشه ...
پاسخ:
اووووه
من میگم فیتیله تحلیل رو دوستان بکشین پایین، اون وقت شما تا دور دوم انتخابات رفتید
ماشاالله
مغلطه برداشتی هست که تو داشتی.

تو صحبتی از چادر و حجاب نکردی ولی دولتمردان ما اصلی ترین دغدغه شون حجاب و رابطه هاست..همه چیز مملکت گل و بلبل شده فقط همین یه مورد مونده که اونم خودشون مقصرن..
کاری به سیاست ندارم چون یه زمانی خیلی سیاسی بودم و خیلی هم کتاب میخوندم ولی بعدا به یه چیزایی که زمانی باور داشتم خیلی شک کردم و ترجیح دادم دیگه کاری به سیاست نداشته باشم..اخبار هم نمیبینم چون سانسور و دروغش زیاده.
کلا ترجیح میدم زندگی شاد و راحت خودم رو داشته باشم..ولی دلیل نمیشه از هیچی سرم نشه.
تا جایی هم بتونم وارد مسائل سیاسی نمیشم ولی یه جاهایی آدم خیلی بهش زور میاد از بعضی تعصب  ها..

ولی راست میگی من پست های سیاسی رو نخونم بهتره.. ذوب در ولایت و حکومت و آقا و قلان نیستم و ممکنه حرفام خوش نباشه برای دوستان!
پاسخ:
شاد باش
دوستان پوستشون کلفت شده از بس رو به رو فحش خوردن. دیگه با این چیزا ناراحت نمیشن . بیشتر نگران حرص خوردن شما هستند که برات خوب نیست اصلا
۲۸ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۵۹ مـــیـــچـــکـــا بانو
یعنی از هردوشون بدم میاد ..
دعا می کنم یکی بهترش بیاد ک مجبور نشیم ب این دوتا رای بدیم ..
پاسخ:
حالا با زبون روزه نگو بدم میاد، بگو نقد دارم بهشون
ولی خدا خیرت بده
آخ که من کچل شدم تا بعضیا رو متوجه این رجای الهی در امور سیاسی کنم
۲۸ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۰۸ مـــیـــچـــکـــا بانو
باشه ..
:)) ..
من خیلی نقد دارم‌ بهشون ..
پاسخ:
آفرین
نقد داشته باش :))
نه ندارد!
امیدوارم روحانی و احمدی نژاد سکته کنن دهنشون کج بشه:/
حیف رئیس بزرگ میذاره وگرنه خودم میومدم تو میدون:|
پاسخ:
خدا زدتشون تو دیگه نفرین نکن :|
#نمیذاره:|
پاسخ:
:/
۲۹ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۰۵ دچــ ــــار
من نشنیده بودم!
میگفتن از هر شخصیتی سوژه پیدا کرده :)
+چرا شمالیا طرفدار احمدی نژادن؟:)
پاسخ:
سوژه دار ترین افراد کشور الان دارند از تریبون های این کشور علیه احمدی نژاد افاضات میکنند
برای دانستن سوژه ها نیازی به دستیابی به پرونده ها نیست
+
این سوال رو میتونید از طرفدارانش در آمل مازندران، زنجان ، جیرفت کرمان و جاهای دیگه هم بپرسید ولی چون من طرفدار فعلی احمدی نژاد نیستم نمیتونم به این سوال پاسخ بدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">