... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

پرسیدم کجا بودی؟
گفت رفته بودم پیش حاج آقا
من گمان کردم کسی از آقایان را دیده و مشغول بازی و صحبت شده
پرسیدم خب حاج آقا چی می‌گفت؟
گفت: «من دیدم حاج آقا یک کلاهی روی سرش دارد، به او گفتم این کلاه را مادرت برایت درست کرده؟ او هم گفت: بله، گفتم کلاهت را می‌دهی به من؟ گفت: این مال خودم است، لازمش دارم. برای تو یکی دیگر میخرم. من هم گفتم پس اگر میخواهی برای من بخری، صورتی اش را بخر...»
آنجا به این حرف‌های نهال خندیدم
وقتی برگشتیم خانه دوستانم تماس گرفتند و گفتند عکس های نهال در اینترنت منتشر شده که دارد با مقام معظم رهبری صحبت می‌کند و ایشان هم می‌خندند.
آنجا تازه فهمیدم که ماجرای کلاه صورتی جزئیات گفتگوی نهال با ایشان است.
عکس آقا را به نهال نشان دادم و گفتم از این حاج آقا کلاه صورتی خواستی؟ که تایید کرد و دوباره همان ماجرا را برایم تعریف کرد.

*

"اگر مجنون ...
... دل شوریده ای داشت

دل لیلی ...
... از او شوریده تـر بـــی"

تصویر: l1l.ir/751
متن: l1l.ir/7d7

آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۱۳:۱۵ - دچارِ فیش‌نگار
    :)
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۰۹:۲۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    عجب
پیوندهای روزانه

شاهکار میرباقری

شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۱:۰۳ ق.ظ
سریال امام علی (ع) هر دفعه که پخش میشه نسبت به دفعه قبل اشک در آور تر میشه ...


#اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
موافقین ۷ مخالفین ۱ ۹۸/۰۲/۲۱
آبجی خانوم

نظرات  (۷)

۲۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۲۰ قاسم صفایی نژاد
ایضا مختار
پاسخ:
موافقم 
اما اولی مسیره دومی مقصد
اقا یه جای از این مسیر گفته بودن. مسیری که جامعه اسلامی رفت و عاشورا رو رقم زد و اگر همون مسیر رو بریم ازمون دور نیست
۲۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۰:۴۲ مردی بنام شقایق ...
مختار هم همینطوره
پاسخ:
بلی
و ایضا پاسخم به نظر جناب صفایی نژاد
درود بر شما
من هم این سریال را خیلی دوست دارم.و راستش به قول شما یه جورایی ناراحتم می کنه! پیروزی شر و بدی بر نیکی و عدالت و پرهیزگاری
مرسی که آمدی
و البته عذر خواهی می کنم راستش من به جا نیاوردم می شه یه نشانه ای چیزی بدی .پیریه دیگه و کم حافظه بودن
باز هم سگاس از حضورت
پاسخ:
سلام جناب کیهان
خوش اومدید🙏
قبل از اون شوک بزرگ به بلاگفا از وبلاگ قبلی دنبال میکردم خاطراتتون رو
۲۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۵۶ آشنای بی نشان
سریال امام علی علیه السلام رو ندیدم ولی مختارنامه بهترین سریال ایرانی ای بوده که دیدم
پاسخ:
سریال مختار دست پروده سریال امام علی هستش
۲۹ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۸:۱۸ پلڪــــ شیشـہ اے
جالبه که من ندیدم.
اصلا یادم نیست.
آهنگ سریال رو یادمه ولی نه چیزی بیشتر
سبکش قدیمیه، دلم و نگرفت بشینم ببینم(البته یکی دو ثانیه بیشتر ندیدم ازش ها =|  )
مختار و فیلمای جدیدی که ساختم بیشتر باب میل بود.
پاسخ:
من یه روزی ان شاالله سی دی هاشو میخرم بعد میشینم شور دیدنشو در میارم
۰۴ خرداد ۹۸ ، ۰۴:۵۸ حسن صنوبری
و نفس‌گیرتر


خوشحالم هنوز آدم‌های باشعور هستندروی کره زمین که این سریال را می‌بینند
پاسخ:
حالا که بعد عمری یکی تعریف کرد ازمون باید با عرض شرمنده اعلام کنم بنده همونم که تو اینستا گفتم خانواده خاموشی دادن جای ما شما فیض ببرید
۲۷ خرداد ۹۸ ، ۰۰:۱۴ پلڪــــ شیشـہ اے
ان شاءالله ببینمش یه روز
پاسخ:
ان شاالله^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">