... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

پرسیدم کجا بودی؟
گفت رفته بودم پیش حاج آقا
من گمان کردم کسی از آقایان را دیده و مشغول بازی و صحبت شده
پرسیدم خب حاج آقا چی می‌گفت؟
گفت: «من دیدم حاج آقا یک کلاهی روی سرش دارد، به او گفتم این کلاه را مادرت برایت درست کرده؟ او هم گفت: بله، گفتم کلاهت را می‌دهی به من؟ گفت: این مال خودم است، لازمش دارم. برای تو یکی دیگر میخرم. من هم گفتم پس اگر میخواهی برای من بخری، صورتی اش را بخر...»
آنجا به این حرف‌های نهال خندیدم
وقتی برگشتیم خانه دوستانم تماس گرفتند و گفتند عکس های نهال در اینترنت منتشر شده که دارد با مقام معظم رهبری صحبت می‌کند و ایشان هم می‌خندند.
آنجا تازه فهمیدم که ماجرای کلاه صورتی جزئیات گفتگوی نهال با ایشان است.
عکس آقا را به نهال نشان دادم و گفتم از این حاج آقا کلاه صورتی خواستی؟ که تایید کرد و دوباره همان ماجرا را برایم تعریف کرد.

*

"اگر مجنون ...
... دل شوریده ای داشت

دل لیلی ...
... از او شوریده تـر بـــی"

تصویر: l1l.ir/751
متن: l1l.ir/7d7

آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۱۳:۱۵ - دچارِ فیش‌نگار
    :)
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۰۹:۲۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    عجب
پیوندهای روزانه

سالم زهران و ...

جمعه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۴۳ ب.ظ


دریافت مصاحبه با شبکه OTV

دریافت مناظره با وهابی متعصب

مصاحبه با خبرگزاری تسنیم


از بعد از برنامه نگاه یک که هادیان در جواب صحبت های فواد ایزدی به قانون اساسی کشور گفت شعار ، داشتم به این فکر میکردم ما این جماعتی که نمیخواهند بفهمند باید چه کنیم. حالا اگر خودشان نمیخواستند بفهمند میشد گفت به درک! اما فقط خودشان نیستند. آنقدر میگویند و میگویند و میگویند که ذهن ها را هم به سوی خودشان ببرند و آنهایی که با رسانه و جنگ روانی آشنایی دارند میدانند به مدد تکرار میشود غیر عقلانی ترین موضوع ممکن را هم ملکه اذهان و باورها کرد.
دیروز داشتم دستی میکشیدم به فایل های سیستم که حداقل یک درایو خالی جور کنم برای مواقع اضطراری که در زیر مجموعه مطالب مربوط به مقاومت رسیدم به فایل مصاحبه سالم زهران با شبکه OTV. سالم زهران کارشناس لبنانی مسائل سیاسی و فعال رسانه ای هست که خودش را یک مسلمان سنی معرفی میکند. یک جایی از مصاحبه خطاب به مجری میگوید "نه خواهرم!". در آن لحظه خیلی خوب درکش میکنم .
یک عبارتی هست که در این سال ها از زبان چند نفر شنیدم، شاخص ترین کسی که الان به یاد دارم مصطفی عقاد است، کارگردان فیلم الرساله یا همان محمد رسول الله (ص). "من از نظر سیاسی شیعه ام". به نظرم بخواهیم یا نخواهیم باید قبول کنیم امروز محور وحدت امت اسلامی روی همین جمله استوار هست. و دشمن هم این را خوب میداند. این اسلام سیاسی ِ زیر ِ بار ِ استکبار نرو را از داخل و به دست خودی ها از جمهوری اسلامی بگیر و بعد تمام.

پی نوشت:
حس میکردم یک چیزهایی را نباید بگویم و نگفتم. اگر عمری بود، در آینده ان شاالله.

نظرات  (۳)

:/
پاسخ:
:|
۱۷ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۱۴ مهدی ابوفاطمه
:)
۱۷ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۰۹ حسن صنوبری
سالم زهران که عالی بود و درخشید
ولی مصطفی عقاد آنقدر که درخشان بود قدر ندید و هنوز هم که هنوز است مظلوم است و شهید
باری، این عبارت را در خیلی‎های دیگر هم دیده‎ام. از جمله زمانی که آدونیس هم با افتخار می‎گفت شیعه‎است و فرق اسلامی شیعی را در فرهنگ و سیاست عنوان می‎کرد
پاسخ:
باعث تاسف هست ولی تا همین چند هفته قبل یعنی قبل از پخش مصاحبه شهید آوینی و نادر طالب زاده با مصطفی عقاد در شبکه افق نمیدونستم شهید شدن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">