... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

پرسیدم کجا بودی؟
گفت رفته بودم پیش حاج آقا
من گمان کردم کسی از آقایان را دیده و مشغول بازی و صحبت شده
پرسیدم خب حاج آقا چی می‌گفت؟
گفت: «من دیدم حاج آقا یک کلاهی روی سرش دارد، به او گفتم این کلاه را مادرت برایت درست کرده؟ او هم گفت: بله، گفتم کلاهت را می‌دهی به من؟ گفت: این مال خودم است، لازمش دارم. برای تو یکی دیگر میخرم. من هم گفتم پس اگر میخواهی برای من بخری، صورتی اش را بخر...»
آنجا به این حرف‌های نهال خندیدم
وقتی برگشتیم خانه دوستانم تماس گرفتند و گفتند عکس های نهال در اینترنت منتشر شده که دارد با مقام معظم رهبری صحبت می‌کند و ایشان هم می‌خندند.
آنجا تازه فهمیدم که ماجرای کلاه صورتی جزئیات گفتگوی نهال با ایشان است.
عکس آقا را به نهال نشان دادم و گفتم از این حاج آقا کلاه صورتی خواستی؟ که تایید کرد و دوباره همان ماجرا را برایم تعریف کرد.

*

"اگر مجنون ...
... دل شوریده ای داشت

دل لیلی ...
... از او شوریده تـر بـــی"

تصویر: l1l.ir/751
متن: l1l.ir/7d7

آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۱۳:۱۵ - دچارِ فیش‌نگار
    :)
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۰۹:۲۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    عجب
پیوندهای روزانه

امیدواریم هم چون مواد منفجره تان منفجر گردید

سه شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۲۲ ب.ظ

دعای اینجانب بعد از بلند شدن هر صدای انفجار


چهار ساعت بعد نوشت :
آبجی کوچیکه دو سال پیش سرمای بدی خورد، از اون به بعد ریه هاش خیلی حساس شده و الان هم از بوی باروت .. مامان خانم قلبش ناراحته . آقای پدر هم از دوران جنگ عصب گوششون مشکل پیدا کرده تا جایی که بعضی وقتا صدای خنده ما هم باعث تحریک و درد میشه براشون. منم که آدم به شدت در بطن موضوع برو ، دارم تو عمق کتاب فیض میبرم یهو با صدای انفجار قبض روح میشم. این شرایط خونه ما. خونه همسایه یک پیرزن پیرمردی هستند که به دلیل بیماری پیرزنه بچه ها این خونه رو براشون گرفتند و حتی یکی از بچه ها هم باهاشون زندگی میکنه که تنها نمونند. فکر نمیکنم این جماعت عاریایی که در حال امتحان انواع و اقسام مواد منفجره اند و بعد هر انفجار عین سرخ پوستا شروع به جیغ و داد میکنند اصلا عقلشون به این چیزا قد میده یا نه.
یادش بخیر تا چند سال قبل، اون موقع که همسایه قدیمی مون نرفته بود، ما هم تو کوچه مون ی آتیش کوچیک روشن میکردیم دورش مینشستیم و صحبت میکردیم و چایی و سیب زمینی زغالی میخوردیم و کلی هم بهمون خوش میگذشت، آزارمون هم به کسی نمیرسید.

پی نوشت :
هنوز یک ساعت از انتشار این استفتاء «سوال: نظر مبارک را در مورد چهارشنبه سوری بیان فرمایید؟ جواب: چهارشنبه سوری هیچ مبنای شرعی ندارد و مناسب است از آن اجتناب شود.» از دفتر رهبری نگذشته بود که صفحه جناب هاشمی این متن رو منتشر کرد «به عقل مردم اعتماد کنیم. یک جایی را ما ببندیم مردم چندین جای دیگر را باز می کنند. خیلی جاها دخالت ما لازم نیست. واقعا باید خیلی امور را موکول کنیم به عقل خود مردم.»
دارم فکر میکنم تعصبات باعث میشه حتی تعریف عقل هم تغییر کنه.

نظرات  (۱۳)

۲۵ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۲۴ خانم الفــــ
:))))
مثلا میتونید بگید  : بمیرید :) {اشاره به موتوا قبل ان تموتوا) بلکه خدا هدایتشون کنه :) من رو هم هدایت کنه ان شاءالله
پاسخ:
دیروز ی خونه رو آتیش زدن بس نبود ، حالا در حال سکته دادن مردم اند

ان شاالله من رو نیز :/
۲۵ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۳۰ خانم الفــــ
بمیرن الهی :)


پاسخ:
الهی الهی الهی  :)  (شکلک مادر بزرگ در حال مشت زدن به قلب )
۲۵ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۳۴ خانم الفــــ
:)))
حفظک الله
پاسخ:
الهی آمیــــــن :)
۲۵ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۴۰ پلڪــــ شیشـہ اے
چشم شون نزم اینجا هنو خبری نیس.اون قدر هوا سرده که هیشکی نمیاد بیرون
پاسخ:
خوش بحالتون
اینجا ساکته ساکته یهو بمب اتم میترکه
یعنی با دیدن این آدما، به این نتیجه میرسم که اگه جهنم رو هم به بشر نشون بدن، بازم افرادی هستند که گناه کنن و از خدا نافرمانی کنند.
پاسخ:
شک نکنید که همینطوره
۲۵ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۳۶ مــــــــ. یــ.مــ
:/
خدا هدایتشون کنه
پاسخ:
ان شاالله
ولی چشمم آب نمیخوره :/
۲۵ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۵۳ مهیار حریری
چهارشنبه سوری که زمانی بهانه ای برای آرامش و صمیمیت برای خانواده ها بود الان به لطف بعضی از هموطنان تبدیل شده به چهارشنبه سوزی که مایه ی سلب آسایش دیگرانه. واقعا جای تاسف داره.

+ هموطنان خودمونو نفرین نکنیم بلکه دعا کنیم که خدا همه ی بندگانشو هدایت کنه ;-)
پاسخ:
اگر قرار به هدایتشون بود ، دیروز که خونه هه منفجر شد هدایت میشدن
ولی باز هم چشم
ان شاالله هدایت بشند
۲۵ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۵۴ پلڪــــ شیشـہ اے
بلافاصله بعد از این کامنتی که فرستادم، دیدیم ترق توروق صدا بلند شد، بعد آسمون نورانی شد. خلاصه اینکه در حد بمب و اینا نیست ولی امیدوارم جایی آتیش نگیره.
پاسخ:
چشم کردی خودت رو
والا
خودشون به کار
به بقیه ضرر نزنند
۲۶ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۱۳ فاطمه دریایی
چهارشنبه سوری چه اون وقتا که در حد آتیش بود و به کسی صدمه نمیزد چه حالا که تبدیل به مانور نظامی و آزمایش انواع بمب ها شده، برا من ارزش و اهمیتی نداشته! ولی خب بی فرهنگیه که نمی فهمن افراد بیمار و پیر و کودک ها با این صداها آسیب می بینن...
پاسخ:
ارزشش برای ما هم در حد همین دور هم نشستن بودن
امروز دیدم یکی داشت سخنرانی میکرد تو یکی از صفحات مجازی که چهار شنبه سوری هویت ایرانی ماست و شما میخواید هویت ما رو بگیرید
فکر نمیکنم نفرین کردن کار خوبی باشه. حتی دزد جماعت رو هم خوب نیست نفرین کنیم چه برسه به یه عده که دارن بازی میکنن حالا به روشی غیرعاقلانه.
در مورد پیام آقای هاشمی هم من چیز بدی تو پیام ندیدم! بد نیست به عقل مردم اعتماد کنیم گاهی.
در جواب استفتاء که اینو نگفته! چیزی برای خودش گفته البته اگر به مناسبت چهارشنبه سوری باشه هم جا نداره اینطور در مقابل این جمله جبهه بگیریم. هوم؟
پاسخ:
نه هوم
۲۶ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۲۸ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
اصن یه وضعی......

پی نوشت آخر هم جواب بدم،بله میشود
پاسخ:
ی وضعـــــــــــــــــی

خدا عاقبتمون رو بخیر کنه
خدا عاقبت همه مون رو ختم به خیر کنه.
پاسخ:
ان شاالله
۲۶ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۱۱ آبجی خانوم
دوست جانمان خصوصی گفت ولی حق گفت :

" جالب که هزینه حج باید به فقرا تعلق بگیره اما عاریایی‌ها نباید هزینه مواد منفجره‌شون رو برای چهارتا بچه لباس عید بخرن.
و جالب که فقط صدای طبل و سنج روی اعصابه :)
+ نقشه ترافیک تهران رو ببینید. نصف تهران دیشب قفل شد. "

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">