... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

پرسیدم کجا بودی؟
گفت رفته بودم پیش حاج آقا
من گمان کردم کسی از آقایان را دیده و مشغول بازی و صحبت شده
پرسیدم خب حاج آقا چی می‌گفت؟
گفت: «من دیدم حاج آقا یک کلاهی روی سرش دارد، به او گفتم این کلاه را مادرت برایت درست کرده؟ او هم گفت: بله، گفتم کلاهت را می‌دهی به من؟ گفت: این مال خودم است، لازمش دارم. برای تو یکی دیگر میخرم. من هم گفتم پس اگر میخواهی برای من بخری، صورتی اش را بخر...»
آنجا به این حرف‌های نهال خندیدم
وقتی برگشتیم خانه دوستانم تماس گرفتند و گفتند عکس های نهال در اینترنت منتشر شده که دارد با مقام معظم رهبری صحبت می‌کند و ایشان هم می‌خندند.
آنجا تازه فهمیدم که ماجرای کلاه صورتی جزئیات گفتگوی نهال با ایشان است.
عکس آقا را به نهال نشان دادم و گفتم از این حاج آقا کلاه صورتی خواستی؟ که تایید کرد و دوباره همان ماجرا را برایم تعریف کرد.

*

"اگر مجنون ...
... دل شوریده ای داشت

دل لیلی ...
... از او شوریده تـر بـــی"

تصویر: l1l.ir/751
متن: l1l.ir/7d7

آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۱۳:۱۵ - دچارِ فیش‌نگار
    :)
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۰۹:۲۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    عجب
پیوندهای روزانه

خوشا به حال امام

چهارشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۵۶ ب.ظ
داشتم صحبت های آقا در جمع کارگران رو گوش میکردم که یادم افتاد امروز سالگرد حاج عبدالله والی هم بود.
واقعا خوشا به حال امام.
یک بار گفت به داد بشاگرد برسید، حاج عبدالله آنچنان لبیکی گفت که در تاریخ ماندگار شد. 
امام یک بار گفت به سوی پاوه برید و غائله رو ختم کنید و رفتند غائله ختم شد.
امام یک بار گفت حصر آبادان باید شکسته شود و شکسته شد.
امام یک بار گفت من اگر بودم ناوهای امریکایی رو میزدم و نادر مهدوی ها زدند.
اما آقا بیست ساله از جنگ نرم میگه، از اقتصاد بدون نفت میگه، از فرهنگ میگه، از الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت غیر وابسته به توسعه غربی میگه اما انگار نه انگار. و اونقدر این بی مسئولیتی ها در پوست و گوشت جنابان رخنه کرده که بعضی خیال میکنند مسئول آسفالت جلو درب خونشون هم شخص رهبریه. بی تعارف خاک بر سر من و امثال من که فقط بلدیم حرف بزنیم.
پی نوشت:
+بیانات امروز آقا به مناسبت روز کارگر
+دیدار خانواده مرحوم حاج عبدالله والی
+امام فرمود بشاگرد الان بر شما واجب است
+با دکتر جهاد در بشاگرد : مستندی از شهید آوینی ساخته 1359

نظرات  (۶)

۰۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۱:۰۵ سیّد محمّد جعاوله
احسنت
طیب الله
واقعا!
:(
سلام
 سوال بی ربط به موضوع:معنی اسم وبلاگتون همون ضرر و زیانه؟علت خاصی داشته این نامگذاری؟
پاسخ:
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَالْعَصْرِ . إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِی خُسْرٍ . إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَتَوَاصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ


سلام علیکم

یک وقتهایی - که البته کم هم نیست - توی زندگیم آیه آخر سوره عصر رو فراموش میکنم. کسی هم نیست بهم یادآوری کنه این فراموشکاری رو . برای همین این اسم رو گذاشتم بلکه تلنگری برای اون لحظاتم باشه

این هایی که آقا میگه نظرش به سمت ملت هست نه دولت ها
اونی که شما میگه امام میگفت و عمل میشد فرق داره با این که آقا میگه
امام میگفت یه ناو رو بزنند خوب رویکرد حرفش با سپاه و ارتش بود در قائله پاوه سر سخن با ارتش بود و در موارد دیگه هم همین
اما مسئله فرهنگ یک مسئله ملی هست،مسئله اقتصاد نفتی یک مسئله ملی هست
یکی میره مهندسی کشاورزی فوق دکتری میگیره بعد میگیم چه کاره میخوای بشی میگه مدیر داخلی شرکت نوشمک سازی
خوب طبیعی هست که وقتی من نوعی اینطوری برخورد کنم دیگه دولت بیاد چه کار بکنه ؟
اگر میخوایم از رو نفت رد بشیم و به پسته برسیم به جای فکر جیب بودن باید ضرر رو به جون بخریم و در رشته خودمون فعالیت رایگان انجام بدیم
:)
پاسخ:
قائل به این نوع نقسیم بندی بین دولت (بهتره بگیم مسئولین) و ملت نیستم ، چه امروز و چه در گذشته. بابت مثال هایی هم که زدم حرف بسیاره که اینجا جاش نیست.
۰۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۳۳ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام

وای به حال ما ...

"باشد تا رستگار شویم"
پاسخ:
سلام علیکم

وای

ان شاالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">