... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

پرسیدم کجا بودی؟
گفت رفته بودم پیش حاج آقا
من گمان کردم کسی از آقایان را دیده و مشغول بازی و صحبت شده
پرسیدم خب حاج آقا چی می‌گفت؟
گفت: «من دیدم حاج آقا یک کلاهی روی سرش دارد، به او گفتم این کلاه را مادرت برایت درست کرده؟ او هم گفت: بله، گفتم کلاهت را می‌دهی به من؟ گفت: این مال خودم است، لازمش دارم. برای تو یکی دیگر میخرم. من هم گفتم پس اگر میخواهی برای من بخری، صورتی اش را بخر...»
آنجا به این حرف‌های نهال خندیدم
وقتی برگشتیم خانه دوستانم تماس گرفتند و گفتند عکس های نهال در اینترنت منتشر شده که دارد با مقام معظم رهبری صحبت می‌کند و ایشان هم می‌خندند.
آنجا تازه فهمیدم که ماجرای کلاه صورتی جزئیات گفتگوی نهال با ایشان است.
عکس آقا را به نهال نشان دادم و گفتم از این حاج آقا کلاه صورتی خواستی؟ که تایید کرد و دوباره همان ماجرا را برایم تعریف کرد.

*

"اگر مجنون ...
... دل شوریده ای داشت

دل لیلی ...
... از او شوریده تـر بـــی"

تصویر: l1l.ir/751
متن: l1l.ir/7d7

آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۱۳:۱۵ - دچارِ فیش‌نگار
    :)
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۰۹:۲۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    عجب
پیوندهای روزانه

تفنگت را زمین مگذار 3

يكشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۳۳ ب.ظ

امروز وقتی از خط خارج شدم اولین حرفی که به مربیم زدم این بود : من خیلی مونده تا تیرانداز بشم.

هر چند که لبخندی زد و گفت "فکر میکنی ، تو فقط یکم تمرکز لازم داری" ولی من به واقع درک کردم که راه دراز و تمرینات زیادی رو باید پشت سر بذارم.

مخصوصا وقتی امروز بعد از چهار سال ماشه کشیدن (حالا نه ممتد ، با فاصله) ، برای اولین بار تونستم خط انحراف ناشی از لرزش لحظه شلیکم رو تشخیص بدم.

من راه درازی در پیش دارم برای قهرمانی ، تلاش تمرین تمرکز.

پی نوشت :

طراحی سه بعدی قبضه والتر چشمم رو بدجور گرفته . احتمالا باید فیبر کربن باشه . مگسکش هم که قابل تنظیم هست، دیگه کاملا جا برای عاشق شدن داره.

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۶
آبجی خانوم

هفت تیر کش

نظرات  (۱۰)

۱۶ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۵۸ خانم الفــــ
غبطه میخورم به این پشتکارت توی تیراندازی :)

پاسخ:
به پشتکار نداشته م دیگه
اگه پشتکار داشتم که الان قهرمان کشور بودم :(
۱۶ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۲۷ مــاهان (ف.چ)
چه مصادف.
اتفاقا همین الان به یک دوست که از من راجع به تیراندازی پرسید آدرس وبلاگتونو دادم :)
پاسخ:
بله الان نظرش رو دیدم
ان شاالله تا دقایقی دیگه جواب میدم :)
هوووم چه خوش دسته ♥_♥
جنس قبضه اش مثل سلاحه منه
فکر کنم آلیاژ جدیدی هست چون سلاح های قدیمی معمولا چیزی شبیه فلز یا  از چوب بودن که خب خیلی زود دست عرق میکرد و لیز میشدن و اعصاب خردکن>_<
ولی این عالیه اصلا دست لیز نمیخوره توش و اگه اندازه دستت باشه دیگه همه چی تمومه :)
البته منکر نمیشم یکم زیادی خشکه :/
درمورد مگسکشم اونم  تخصصی ندارم چون تفنگیم نه تپانچه ای
مگسک ما رو هم میشه بالا پایین چپ و راست کرد خیلی کمک خوبیه
خدا خیرشون بده :))


پاسخ:
آره
یکی از ویژگی هاش نسبت به اون فلزی ها و چوبی ها این هست که به خاطر جنسش بر اثر عرق لیز نمیخوره ، به خاطر طراحی سه بعدیش هم دقیق قالب دست میشه. ما هم تفنگ ها مون مگسکش جا به جا میشد ولی تپانچه ثابت بود. این رو دیدم نوشته قابل تنظیمه مگسکش
ماشه اش چقد عقبه o_O
الهی اونی که باهاش میکرده دستش کوچولو بوده :)
پاسخ:
تفنگ والتر هم همین طور هست
اصلا خلاصی نداره
دست به ماشه شلیکه

بزن رو سایز اصلی ببین ، کجا کوچیکه !
عه خیلی بده بی خلاصی:/
عاقا منظورم اینکه انگشتش کوتاه بوده نه دراز واسه همین ماشه رو کشیده عقب(نمیخواستم مستقیم بگم اینو گفتم دستش کوچیکه)
دیدی بعضیا انگشتاشون زیادی کشیده است یا بعضیا نرمال یا بعضیا کوتاه
اون پیچ رو ببین رو اتصال ماشه به پایه اش اون واسه جلو عقب بردن ماشه اس دیگه:/
منم ماشه ام عقبه 
پاسخ:
از اون نظر گفتی
اینا تصویر فیک خود کارخونه ست، رو تنظیمات اولیه ست. ولی معمولا ماشه هایی که خلاصی نداره رو همینطور میذارن. چون درصد خطای شلیک میاد پایین
دارم درس میخونم مثلا:||||
اسلحه میبینم همه چی یادم میره
پاسخ:
اوووف
نگوووووو
امروز با اشتر زدم ، اصلا بدنه تیتانیومش رو دست میگرفتم دلم قنج میرفت
آخه چقدر میتونه این جسم بی جان به آدم انرژی بده
باور کن جمله جمله احادیث تیراندازی رو باید قاب گرفت زد جلو چشم
وای آره دو هفته اس نرفتم انگار یع چیزی گم کردم

پاسخ:
امتحانت رو دادی پنج شنبه بیا بریم باشگاه ما
همین هفته؟؟؟
پاسخ:
آره
موقع برگشت هم ماشین میگیرم من سر راه کلاس حاجی پیاده میشم تو بیا خونه
۱۷ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۱۰ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
ماشالله چقدر فعال داریم

همه هم تیرانداز دوست

یاد یه طنزی افتادم
میگفت به پدرومادر خود تلگرام آموزش ندید
مگه اونا بهما اسب سواری و تیراندازی و شنا یاد دادن!!


+موفق باشی
پاسخ:
ما شاالله
:)
ممنون
۱۷ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۴۷ مردی بنام شقایق ...
سلام

اویاما(مبدع کیوکوشین کاراته) یه جمله معروف داره که میگه

کاراته با هزار روز تمرین شروع میشه و با ده هزار روز تمرین به اوج میرسه ولی هیچ وقت تموم نمیشه!!


حالا شما همین جمله رو بنچ مارک کنین واسه تیراندازی!

هرچی آدم بیشتر تمرین میکنه بیشتر میفهمه چقدر عیب داره

من بعد این همه سال بعد از هر بار مبارزه تازه میفهمم فلان ضربه ام یا دفاعم یا جابجا شدنم ایراد داره!!!

حلاصه اینکه:

فاستقم کما امرت...
پاسخ:
سلام علیکم

چند روز بیش سر یک خبری یادتون بودم. مینویسم براتون ...


توصیه تون باعث دلگرمی بود
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">