... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

کیبورد فرسایی های آبجی خانوم

... خُسر ...

پرسیدم کجا بودی؟
گفت رفته بودم پیش حاج آقا
من گمان کردم کسی از آقایان را دیده و مشغول بازی و صحبت شده
پرسیدم خب حاج آقا چی می‌گفت؟
گفت: «من دیدم حاج آقا یک کلاهی روی سرش دارد، به او گفتم این کلاه را مادرت برایت درست کرده؟ او هم گفت: بله، گفتم کلاهت را می‌دهی به من؟ گفت: این مال خودم است، لازمش دارم. برای تو یکی دیگر میخرم. من هم گفتم پس اگر میخواهی برای من بخری، صورتی اش را بخر...»
آنجا به این حرف‌های نهال خندیدم
وقتی برگشتیم خانه دوستانم تماس گرفتند و گفتند عکس های نهال در اینترنت منتشر شده که دارد با مقام معظم رهبری صحبت می‌کند و ایشان هم می‌خندند.
آنجا تازه فهمیدم که ماجرای کلاه صورتی جزئیات گفتگوی نهال با ایشان است.
عکس آقا را به نهال نشان دادم و گفتم از این حاج آقا کلاه صورتی خواستی؟ که تایید کرد و دوباره همان ماجرا را برایم تعریف کرد.

*

"اگر مجنون ...
... دل شوریده ای داشت

دل لیلی ...
... از او شوریده تـر بـــی"

تصویر: l1l.ir/751
متن: l1l.ir/7d7

آخرین نظرات
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۱۳:۱۵ - دچارِ فیش‌نگار
    :)
  • ۱۵ آبان ۰۰، ۰۹:۲۵ - وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
    عجب
پیوندهای روزانه

پنج تومن و دو زار ...

پنجشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۲۱ ب.ظ
در کیفم رو باز کردم چشمم افتاد به پولی که دوستم بابت کاری بهم داده بود. میام بشمارم و بذارمش کنار تا قاطی پولهام نشه که متوجه طرح متفاوت اسکناس ها میشم. دو تا پنج تومنی ها رو میذارم روی میز و خیره میشم به تفاوتهای توی چشمشون.

راستی دلار آمریکا چند سال هست تغییری نکرده ؟!

پی نوشت :
دولت اسلامی ...
میخواهند ولی مردم نمی گذارند ...
+ احزاب ...
+ مسئولین ...

اصل نوشت :
کاش میشد به بعضیا گفت شما که خودت و ایل و تبارت سر سفره معاویه نشستین، لطفا دم از حب علی و بغض معاویه نزن.
کاش میشد به بعضیا گفت شما که لجت در اومده از نرسیدن دستت به سفره  معاویه، لطفا دم از بغض معاویه و حب علی نزن.

نظرات  (۶)

پنج تومنی که دو زار اعتبار نداره .. 
پاسخ:
زدی وسط خال
۲۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۴۳ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
متوجه طرح متفاوت اسکناس ها میشم. دو تا پنج تومنی ها رو میذارم روی میز و خیره میشم به تفاوتهای توی چشمشون.

حرفی میمونه آیا؟!!
پی نوشتهات توحقلم!!!!
:/
پاسخ:
میمونه ؟!

تو حلق بعضیا :/
اگه از اون لحظه که پول ها رو کنار هم گذاشته بودید هم یک عکس میذاشتید ... خیلی بهتر میشد، هر چند که مهم اصل مطلبه و کو گوش شنوا ...
پاسخ:
تو نت بنویسید طرح 5 جدید هزار تومانی ، کنار هم گذاشته ش هست
ای بابا 
پاسخ:
خیلی ای بابا
عجب پی نوشتی! یکی یه بار اومده بود توی وب بنده بعد از کلی بد و بیراه میگفت کدام یار علی بچشو فرستاد اروپا! پدر تو یار معاویست نه علی! کدام یار پیامبر فلان طور زندگی میکرد! چرا اینطوری پرا اونطوری! ای مسلمانان معاویه ای!!! یاد اون افتادم!
پاسخ:
پدر هم مهمه ولی ما با پدر کسی کار نداریم
اروپا که خوبه ، چمران سال ها قبل از پیروزی انقلاب رفت آمریکا و مجددا قبل از انقلاب آمریکا را با اون درجه علمی ترک کرد و رفت مصر و لبنان چریک شد و آخرش تو دشت دهلاویه شهید شد.
شهید انصاری به دلیل تحت تعقیب بودن در ایران رفت آمریکا درس خوند و در حالی که تو مرحله دفاع از تز دکتراش بود با خبر پیروزی انقلاب برگشت وارد سپاه شد و استاندار گیلان شد و اوضاع قمر در عقرب گروهک های گیلان سر و سامون داد آخرش هم تو خیابون های شهر توسط منافقین ترور شد.
شهید امینی (اگر فامیلیش رو اشتباه نکرده باشم) تک پسر بود و دانشجوی پزشکی در آمریکا بود با نمره عالی. جنگ که شروع شد برگشت گفت کشور جنگ باشه من اینجا باشم. تو جبهه شهید شد.
در مقابل خیلی ها هم همونجا موندن تا اب از اسیاب بیفته ، خیلی ها موندن تا تکلیف ساقط شدن یا نشدن نظام معلوم بشه ، خیلی ها هم همون موقع خارج شدند که خدای نکرده اعلام جنگ بهشون نخوره .
فی الحالش هم داریم استادی که میشینه زیر گوش دانشجوی نمره یک برق و میفرسته تش آمریکا ، از اون ور فخرالدین حجازی حسابداری خونده میاد خط تولید دیود که انحصاری پنج کشور دنیا بوده و همون استادا میگفتن هیچ استاد دانشگاهی تو ایران تا حالا خط تولیدش رو هم ندیده ، برپا میکنه.
اینکه کجا باشی مهم نیست، اینکه چه بکنی مهمه. و الا تو روایات هم حدیث علم رو در سین بیاموزید رسول الله (ص) هست هم فرمان اموختن خوندن نوشتن از اسرای مشرک.

ولی قسمت دومش رو قبول دارم. تو شهری که بعضی مردمش کرایه تاکسی شون رو ندارند با فلان ماشین n میلیون و میلیاردی گشت زدن جز به مرام قارون و هشام نیست
استادی هم داریم که میاد توی میراث زار زار گریه میکنه! که من آمریکا بودم برگشتم دوستم بهم گفت چرا برگشتی بازم زار زار گریه! بعد از اون ور هردوتا پسرشو میفرسته آمریکا :))) فکر نکنم لازم باشه اسم ببرم!
استادی هم داریم که میگه من فقط خدمت میکنم فقط خدمت ولی پروژه های 20 میلیاردی از شریف میگیره بقیه اساتید شریف هم باید ایشونو نگاه کنند! البته ایشون غیر از دکترای مهندسی توی همه شاخه ای استاد هستند! اخرالزمان شناسی! سبک زندگی! اخلاق و عرفان! و.....
استادی هم داریم که دقیقا وزن علمیش برابر بقیه استید شریف هست و نه هیچی بیشتر بعد میشه چهره برت علمی البته این هیچ ربطی به اینکه برادر معاون رییس جمهور هست نداره ها! صرفا به دلیل توانایی های شخصیش بوده!
استادی هم داریم که از سال 40 تا 80 آمریکا زندگی کرده! بعد الان پیر شده تازه اومده ایران دانشگاه تهران شده منتقد آمریکآ خب آخه دیوث! تو چهل سال زندگی کردی آمریکا همه زندگیتم اونجاست چرا اینقدر خبیثی آخه؟!؟ دروغگو!
استادی هم داریم که استاد اخلاقه و از طرف موسسه علامه والا مقام یگانه اسلام شناس و عارف استاد مصباح بورس میشه به آمریکا بعد با نیم من ریش و مهر بر پیشونی میره گرین کارت امریکا میگیره! و طبیعتا هر خری میدونه گرین کارت یعنی قصد اقامت دایم در اون کشور رو داشتن!
استادی هم داریم که دیپلمات میشه بعد دورش تموم میشه میره پناهنده میشه برنگرده!
استادی هم داریم.....
بازم بگم؟
پاسخ:
گفتم نداریم؟!
تازه معنای پی نوشت ها رو گویا گرفتید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">